Kalsarikänniketju

  • 5 290 423
  • 66 740

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tulee muuten Canalilta just vuoden -67 NHL finaali Montreal- Toronto, on se hieno peli. Mä syön kylmiä nakkeja ja juon kossupaukkuja, testailen eri mehuja taas vaihteeks.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tulee muuten Canalilta just vuoden -67 NHL finaali Montreal- Toronto, on se hieno peli. Mä syön kylmiä nakkeja ja juon kossupaukkuja, testailen eri mehuja taas vaihteeks.

Miksi kylmiä nakkeja? Kossupaukut ymmärtää kaikki.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos linkeistä. "Tiuken" linkki on lähempänä tätä meikäläisen kategoria.

-OO- Pistä suomalaista juntti musiikkia...


Lisää kaljaa! Mitäs muut kalsaroitsijat juo? Vakioporukka loistaa poissaolollaan..?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitos linkeistä. "Tiuken" linkki on lähempänä tätä meikäläisen kategoria.

-OO- Pistä suomalaista juntti musiikkia...


Lisää kaljaa! Mitäs muut kalsaroitsijat juo? Vakioporukka loistaa poissaolollaan..?

Tuossahan tuo Mielis on vakiopelaajista päälläs. Tai ei vaan siis yläpuolellas. Viesti.

Oluttahan tässä vaan nautiskellaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Miksi kylmiä nakkeja? Kossupaukut ymmärtää kaikki.


No ku teki mieli. Mä syön muuten aika usein kylmiä nakkeja. Itseasiassa kännissä vielä useemmin. Mulla on kahta mehua alla, perinteinen sekamehu ja sit uutuus, mansikka-appelsiini.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pisti silmään Irwinin biisi työmiehen lauantai, en oo menossa :D


Tänään olis ollu iltavuoro mutta "vahingossa" menin aamuvuoroon, ihan vittuillakseni pomolle. Tiesin etukäteen ettei se ressukka kehtaa sanoo että lähe kotiin ja tuu iltaan takasin. Alko muuten virallisesti tänään YT-neuvottelut meitin firmassa (vorssalaisille suomennos: virmassa). Sille tässä otetaan, paskaaks tässä, tekevä töitä löytää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös