Kalsarikänniketju

  • 5 290 393
  • 66 740

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIIKFHHT. Hikka vaivaa. Ärsyttää. Ei auta mikään.

Tuli oltua frendin grillibileissä, ja jossain vaiheessa iski hikka. Oli pakko lähteä himaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja Helmi.

Ai niin joo. Hommahan menisi kuitenkin niin että Azul ja Helmi tanssaisi keskenään ja lavan seinusta olisi täynnä synkeäilmeisiä herrasmiehiä riipimässä kaljaa...

Ja kun tanssit lähti puheeksi niin jotain tilanteeseen sopivaa musiikkia: Eini - Kesä ja yö
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hetken kun olin toisaalla, niin johan täällä ehdittiin suunnitella kaikenlaista mun pääni menoksi.

Ai niin joo. Hommahan menisi kuitenkin niin että Azul ja Helmi tanssaisi keskenään ja lavan seinusta olisi täynnä synkeäilmeisiä herrasmiehiä riipimässä kaljaa...

... kalsarit jalassa, hiiri kädessä ja Jatkoaika auki...?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Azul kirjoitti, niin nyt tulee piikki taas KKK:hon. :) Oho, ei toi hymy homoa ollutkaan.

Hymiöt ovat aina homoa.

Humala näköjään edistyy, nyt ollaan tuubissa siirrytty jo marssipuolelle, se enteilee nukkumaan menoa. Olen niin kamalan isänmaallinen ennen sammumista, eli jos pilliin vihelletään niin olen pierussa koko sodan ajan.

Edit. Moi A.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös