Kalsarikänniketju

  • 5 290 370
  • 66 740

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iskelmäkin on ihan hyvä, mutta taitaa muut nimet jyllätä tällä hetkellä tuolla tanssilavoilla. Ei siinä tietysti, Randelinistakin saattaa joku tykätä.

Äläs nyt! Kakehan on vielä kova sana tanssipiireissä. Monta lehti-ilmoitusta olen tehnyt Kaken tanssi-illoista...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"Siis vittu, karvasia ukkoja ympärillä ja me vaan Helmin kanssa tässä tanssitaan ku noi äijät juo kaljaa ja kuolaa sivusta.. kivat tanssit. Perkele! EI IKINÄ ENÄÄ!!"

Eijeijei. Hommahan menee siis niin, että ensin me Helmin kanssa kumotaan tarjottimellinen gintoniceja (per nassu, luonnollisesti), ja sen jälkeen lähdetään joraamaan. Helmi vie ja minä vikisen, kun te äijänköriläät ja pojanpallerot istutte ne kalsarit jalassa, hiiri kädessä ja Jatkoaika auki.

Jossain välissä joku teistä tulee häiritsemään, ja me Helmin kanssa toivotetaan teretulemast takaisin vasta kun mukana on myös viunaa.

Vähän myöhemmin kahdeksan sentin piikkikorot alkavat käydä vähemmän mukaviksi, joten päätämme Helmin kanssa siirrän kengät sivuun ja jatkan joraamista paljain jaloin - ja bileiden loputtua huomaataan, että poisajettu häirikkö on katkeruuden puuskassa vohkinut mun toisen kengän.

Ai hei, noinhan on joskus käynytkin. Oli muuten yllättävän hauskaa kävellä reiveistä aamulla laskuhumassa useamman kilometrin matkaa ilman kenkää.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kirjotat sen mitä haluat näkyvän. Esim. Borat. Sitten painat sitä maapallon kuvaa siinä muokkaamisvaiheessa, ja liität siihen osoitteen minne haluat linkin vievän.

Lisätään tuohon sen verran, että pitää toki "maalata" se sana tai osa tekstistä, minkä haluaa toimivan linkkinä. Mutta tämänhän kysyjä jo tiesikin..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän myöhemmin kahdeksan sentin piikkikorot alkavat käydä vähemmän mukaviksi, joten päätämme Helmin kanssa siirrän kengät sivuun ja jatkan joraamista paljain jaloin - ja bileiden loputtua huomaataan, että poisajettu häirikkö on katkeruuden puuskassa vohkinut mun toisen kengän.

Ai teillä on vain 8 sentin korot? No en mä sitten tule.

Ja koska tiesin, että en joudu seinäruusuksi, ainoa selitys on, että en tule paikalle ollenkaan. Tosin hävettää vähän tunnustaa, että vein sen kengän.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äläs nyt! Kakehan on vielä kova sana tanssipiireissä. Monta lehti-ilmoitusta olen tehnyt Kaken tanssi-illoista...

No kai se Kake jyllää vielä. Tosin niinhän ne laulaakin vielä, että Kake Kake Kake Kake Kake Kake Kake Kake Ruusbäri Ruusbäri Ruusbäri Ruusbäri.

Ei kun hetkinen. Onko se sama mies?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vähän myöhemmin kahdeksan sentin piikkikorot alkavat käydä vähemmän mukaviksi, joten päätämme Helmin kanssa siirrän kengät sivuun ja jatkan joraamista paljain jaloin - ja bileiden loputtua huomaataan, että poisajettu häirikkö on katkeruuden puuskassa vohkinut mun toisen kengän.

EI, en se ollut minä, se oli ööh..joku muu.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ketkäs muuten tulivat tuossa linkittämässäsi visassa toisiksi? Meidän sivistyneiden ja suvaisevien ja kaikkien visojen voittavien HIFK fanien jälkeen?

Toiseksi sivistyneimmät, suvaitsevaisimmat ja kaikkien visojen kakkoset?
Sen lisäks me ollaan komeita ja pirun hyviä juomaan. Ketäs kaikkia meitä täällä tänään onkaan? Nimenhuuto!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kaaduin, Tuoli hajos. Tulevassa jatkoajan saunaillassa siis yks istumapaikka vähemmän jos teistä joku tätä lukee. Nukkumapaikkoja en ole vielä vähentänyt mutta ilta on nuori.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaaduin, Tuoli hajos. Tulevassa jatkoajan saunaillassa siis yks istumapaikka vähemmän jos teistä joku tätä lukee. Nukkumapaikkoja en ole vielä vähentänyt mutta ilta on nuori.

Ei perkele Velho, tiiätkö mitä tuolit maksaa näinä synkkinä aikoina, nyt otat vähän liimaa ja teippiä, kyllä siitä vielä peli tulee..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Toiseksi sivistyneimmät, suvaitsevaisimmat ja kaikkien visojen kakkoset?
Sen lisäks me ollaan komeita ja pirun hyviä juomaan. Ketäs kaikkia meitä täällä tänään onkaan? Nimenhuuto!

Aivan! Mutta meillä täällä Stadissa on myös hieman isommat munat ja me osataan panna. Lisäksi meillä on hyvä huumorintaju ja kauniit viinaan menevät naiset.

BB paikalla.

Omistettu HIFK:n joukkueelle 2009-2010.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei perkele Velho, tiiätkö mitä tuolit maksaa näinä synkkinä aikoina, nyt otat vähän liimaa ja teippiä, kyllä siitä vielä peli tulee..

Sain noi tuolit erossa ilmasin, joutaa mennäkin. Paitsi että... Palattiin yhteen. Vittu, saako ST1:ltä jesaria eli jeesusteippiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös