Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikös tämä nyt neiti Azul hivele itsetuntoa, sillä muutalla sanalla sait ainakin minut(muutkin nettirunkkarit) sekaisin, sillä mielikuvitus on se voima josta tulevaisuudessa tehdään meidän energialähde.

Eiköhän tuo ennemmin sinne Itkeä tai nauraa -ketjuun menisi... Sama kuin minä innostuisin siitä (ei, en oikeasti innostu, anteeksi vain), että täällä kasvottomat ja tuntemattomat palstaveljet kertovat istuvansa koneen ääressä Harald Hirmuinen -kalsarit jalassa.

Mitäs KKK-veljillä muuten on lasissa, paitsi Olvia?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täysin samaa mieltä. Keilaaminen on yksi parhaista urheilulajeista, jossa pienen pöhnän hankkiminen on vain positiivista. Ja helvetin hauskaa. Ja hauskaahan se on myös tosiaan selvinpäin.

Tähän samaan sarjaan töpsäyttäisin dartsin. Ja miksei myös biljardin.

Kun ei kukaan muu laita, laitan itse, mutta siinä saa muut kärsiä. Ei äänen, mutta kuvan takia.

Hanoi Rocks - A Day Late, A Dollar Short - KalPa Edition
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
...tuntemattomat palstaveljet kertovat istuvansa koneen ääressä Harald Hirmuinen -kalsarit jalassa.

Mistä muuten arvasit...

Mitäs KKK-veljillä muuten on lasissa, paitsi Olvia?

Pakko oli vaihtaa tuo Olvin lonkero vähän jäykempään, pari tölkkiä oli ihan tarpeeksi. Nyt nappailen tässä Negrita Spice rommia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaipa sitä pitää saunassa käydä. Mites -OO- kalsongikännit sujuu?

Ainahan nämä hyvin sujuu, aina tämä kissan raiskauksen kuuntelemisen (=karaoke) voittaa. Rommia nappailen ja kuuntelen hyvää musiikkia. Siinä sivussa näpyttelen tekstiviestejä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hmm joudun tunnustamaan että olen jo 30v. ihminen. Peace sinullekkin ihmisten iän mukaan arvottajalle.

No tämähän viesti olikin aivan toisenlainen kuin tuo edellinen teinix kielellä kirjoitettu. Me olemme oppivaisia.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taidanpa käydä ottamassa vielä yhdet löylyt, toki juon KOFFia

Nyt tekisi mieli kuulla jotain suomalaista musaiiikkkiia?

linkkejä? -OO-?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös