Jomppa_Koo
Jäsen
En saa tuota naista pois mielestäni millään. Voi tätä ihanuutta kuinka hienoa se onkaan. Vanhis auta mua.
Nyt Bacardi ja cola. Ai että on mukavaa, kun kesä on kauneimmillaan ja huolet minimissä. Kyllä maistuu.
TuTo fani-79 kirjoitti:Samaa herkkua nautitaan täällä, ja vieläpä suhteellisen halpaa, 18,50€ litra laivalta ostettuna.
Mulla on nyt, ihan puulaaketista ostettua. Alkukesästä join halvempaa. Toin Madeiralta Bacardia. Ostoskeskuksessa 11.10€ litra. 4 litraa toin, sekä 4 litraa Madeira vinho 5 vuotiasta, kaik on männyt, kurkusta alas.
Ei ollut tarkoitus morkata pelitaitojasi. Ehkä tason tiputus ja pelaaminen pienemmällä tasolla auttaa, kuten minulla kävi. Ja sen jälkeen kenties pelaat voitollisesti.
KOFFia juodaan edelleen... musalinkkejä?
Mutsi kävi kääntymässä, laitoin ruokaa ja juotiin pullo viiniä. Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?
Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?
No hyvä.En laskenutkaan sitä morkkaukseksi. Varmaan pitäisikin tiputtaa, mutta suurin siinä on se ettei pitäisi pelata kännissä. Sehän sen ajanvietteenä pelaamisen tuo siihen. Ei tämä kuitenkaan karmea tilanne ole, mutta ainahan se paremmin voisi olla.
Laittakoon musiikkia joku joka kuuntelee parempaa musiikkia kuin minä...
Mutsi kävi kääntymässä, laitoin ruokaa ja juotiin pullo viiniä. Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?
No hyvä.
Pokeri on hienoa ajanvietettä kalsarikänneissä, silloin vaan kannattaa pelata todella pieniä( Jokainen määrittäköön itse) pelejä ja pitää hauskaa. Mielestäni rahallinen merkitys pitää asettaa minimiin, silloin kun kännissä pelailee.
Lisää KOFFia..
Olvi se on mikä kannattaa.
Hrr ei saa kertoa tälläisiä yksityiskohtia netissä. Sillä tulit juuri syyllistyneeksi kansanryhmän kiihoittamiseen..
Tuli tuossa käytyä keilaamassa Raisiossa ja oluthan siellä maistui. Nyt koffia kotosalla.
Näinhän se menee. Tottakai se rahakin houkuttaa ja parhaansahan sitä yrittää vaikka vähän huppelissa pelaiskin. Mutta ei se ole pääasia tai en pelaa viimesiä rahojani.
Olvi se on mikä kannattaa.
Löytyskö keneltäkään mitään hyvää musaiiki linkkejä
Keilaaminen on muuten helvetin hauskaa touhua pikkupöhnässä. Eipä silti, on se sitä myös selvin päin.
Minulla ei huonoa olekaan! Mitäs saisi olla?
No eipä sillä niin väliä... Jotain menevää kenties...
No eipä sillä niin väliä... Jotain menevää kenties...