Kalsarikänniketju

  • 5 290 495
  • 66 740

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saunan kyytipojaksi mustekalakoktail. Nyt Bacardi ja cola. Ai että on mukavaa, kun kesä on kauneimmillaan ja huolet minimissä. Kyllä maistuu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
TuTo fani-79 kirjoitti:
Samaa herkkua nautitaan täällä, ja vieläpä suhteellisen halpaa, 18,50€ litra laivalta ostettuna.

Mulla on nyt, ihan puulaaketista ostettua. Alkukesästä join halvempaa. Toin Madeiralta Bacardia. Ostoskeskuksessa 11.10€ litra. 4 litraa toin, sekä 4 litraa Madeira vinho 5 vuotiasta, kaik on männyt, kurkusta alas.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mulla on nyt, ihan puulaaketista ostettua. Alkukesästä join halvempaa. Toin Madeiralta Bacardia. Ostoskeskuksessa 11.10€ litra. 4 litraa toin, sekä 4 litraa Madeira vinho 5 vuotiasta, kaik on männyt, kurkusta alas.

Mulle tarttui mukaan tätä pari litraa ja pari litraa viskiä, uskoisin, että meikäläisen juomisella kaappi ei tänä vuonna tyhjene. Eipä enää ole kovin tarkkaa Ruotsinlaivoillakaan nuo osto-oikeudet... Lisää Santanaa. Ja lisää Bacardia, lasi on tyhjä taas.
 

julle-jr

Jäsen
Jaah, vanhempien taloa olen isännöimässä kun ovat lomareissussa. On siis varsin otollinen kesälomailta vietettäväksi juopottelun, saunomisen ja grillailun parissa. Muutama päivä tuli oltua merellä veneilemässä täysin selvin päin, joten nyt on paikallaan rauhottua omassa seurassa ja vähän ottaa kaljaakin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ollut tarkoitus morkata pelitaitojasi. Ehkä tason tiputus ja pelaaminen pienemmällä tasolla auttaa, kuten minulla kävi. Ja sen jälkeen kenties pelaat voitollisesti.

KOFFia juodaan edelleen... musalinkkejä?

En laskenutkaan sitä morkkaukseksi. Varmaan pitäisikin tiputtaa, mutta suurin siinä on se ettei pitäisi pelata kännissä. Sehän sen ajanvietteenä pelaamisen tuo siihen. Ei tämä kuitenkaan karmea tilanne ole, mutta ainahan se paremmin voisi olla.

Laittakoon musiikkia joku joka kuuntelee parempaa musiikkia kuin minä...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutsi kävi kääntymässä, laitoin ruokaa ja juotiin pullo viiniä. Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsittääkseni ihmisen kidutus on kielletty kansainvälisillä sopimuksilla, joten miten helvetissä karaoke baareissa voi olla vielä sallittua? Tuli lähdettyä äsken terassille kun on oikein mainio sää sellaiseen toimintaan, mutta poishan sieltä piti lähteä kun joka vitun kuppilassa (eli ei kovin monta tällä kylällä) oli ilmiselvä kissanraiskaus tms. menossa. Edes terassille ei päässyt pakoon sitä melusaastetta. Muutenkin oli ihan vitun ihme porukkaa liikenteessä ja kaikki helvetin känniääliöt oli välittömästi samassa pöydässä tilittämässä.

Tulinpa sitten takaisin kotiin ja päätin viettää illan hyvässä seurassa kalsaroiden. Eli Azulillekin vinkkinä: Älä lähre shinne!
 
Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?

Moi, Azul :) Kelpaako, Vanhis? Niin, sitä vaan Azul että voitko kertoa onko tavallista että ei saa sitä omaa parasta naista millään pois mielestä? Se on aika hienoa, mutta joskus se myös masentaa. Pari olutta kun ottaa, niin sitä on tavallaan rohkeampi silloin, mutta mutta... se viimeinen silaus puuttuu.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En laskenutkaan sitä morkkaukseksi. Varmaan pitäisikin tiputtaa, mutta suurin siinä on se ettei pitäisi pelata kännissä. Sehän sen ajanvietteenä pelaamisen tuo siihen. Ei tämä kuitenkaan karmea tilanne ole, mutta ainahan se paremmin voisi olla.

Laittakoon musiikkia joku joka kuuntelee parempaa musiikkia kuin minä...
No hyvä.

Pokeri on hienoa ajanvietettä kalsarikänneissä, silloin vaan kannattaa pelata todella pieniä( Jokainen määrittäköön itse) pelejä ja pitää hauskaa. Mielestäni rahallinen merkitys pitää asettaa minimiin, silloin kun kännissä pelailee.

Lisää KOFFia..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mutsi kävi kääntymässä, laitoin ruokaa ja juotiin pullo viiniä. Pitäisikö sitä jäädä himaan kalsaroimaan (paitsi että mulla on kyllä hame ja toppi, ei kalsareita, alusvaatteet kylläkin), vaiko lähteä käymään jossakin?

Hrr ei saa kertoa tälläisiä yksityiskohtia netissä. Sillä tulit juuri syyllistyneeksi kansanryhmän kiihoittamiseen..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No hyvä.

Pokeri on hienoa ajanvietettä kalsarikänneissä, silloin vaan kannattaa pelata todella pieniä( Jokainen määrittäköön itse) pelejä ja pitää hauskaa. Mielestäni rahallinen merkitys pitää asettaa minimiin, silloin kun kännissä pelailee.

Lisää KOFFia..

Näinhän se menee. Tottakai se rahakin houkuttaa ja parhaansahan sitä yrittää vaikka vähän huppelissa pelaiskin. Mutta ei se ole pääasia tai en pelaa viimesiä rahojani.

Olvi se on mikä kannattaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hrr ei saa kertoa tälläisiä yksityiskohtia netissä. Sillä tulit juuri syyllistyneeksi kansanryhmän kiihoittamiseen..

Niin, mulla siis tosiaan on kyllä alusvaatteet, vaikkei kalsareita olekaan.

Että Rakki on hyvä ja pysyy pöksyissään siellä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perskeles, kun alkaa kiekkointoilu taas nousta. Tasan 2 viikkoa harjoitusottelukauden alkuun. Videoita vielä viime kaudesta tulee tuijotettua, nythän se on katottava, kun on vielä jotain katottavaa.
 

Lupine

Jäsen
Täällähän on jo meno ylimmillään, joten sekoitetaan pakkaa omalla panoksella!

Tuli tuossa käytyä keilaamassa Raisiossa ja oluthan siellä maistui. Nyt koffia kotosalla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli tuossa käytyä keilaamassa Raisiossa ja oluthan siellä maistui. Nyt koffia kotosalla.

Keilaaminen on muuten helvetin hauskaa touhua pikkupöhnässä. Eipä silti, on se sitä myös selvin päin.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näinhän se menee. Tottakai se rahakin houkuttaa ja parhaansahan sitä yrittää vaikka vähän huppelissa pelaiskin. Mutta ei se ole pääasia tai en pelaa viimesiä rahojani.

Olvi se on mikä kannattaa.

Justiinsa näin!

Mikäpä tässä, just pistin saunan pesään valkeaa ja otin uuden oluen.

Löytyskö keneltäkään mitään hyviä musaiiki linkkejä
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
typo

Eikös tämä nyt neiti Azul hivele itsetuntoa, sillä muutamalla sanalla sait ainakin minut(muutkin nettirunkkarit) sekaisin, sillä mielikuvitus on se voima josta tulevaisuudessa tehdään meidän energialähde.
 

Lupine

Jäsen
Keilaaminen on muuten helvetin hauskaa touhua pikkupöhnässä. Eipä silti, on se sitä myös selvin päin.

Täysin samaa mieltä. Keilaaminen on yksi parhaista urheilulajeista, jossa pienen pöhnän hankkiminen on vain positiivista. Ja helvetin hauskaa. Ja hauskaahan se on myös tosiaan selvinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös