Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei helvetissä, mun parhaat ystävät on SaiPa-faneja. Tehän olette mun hyviä kavereita, varsinkin ne joiden kanssa olen ottanut keittoa :D
Sut voi kohta melkein laskea siihen porukkaan kun tässä höpistään ja otetaan viunaa!

Niin, no siitä oon varma että me ei olla koskaan tavattu mutta maybe sometimes.. Streider.. Katellaan vaikka Irc-Gallerias :)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Niin, no siitä oon varma että me ei olla koskaan tavattu mutta maybe sometimes.. Streider.. Katellaan vaikka Irc-Gallerias :)

Se on melko varmaa ettei ole tavattu juu. Joku kerta Kisapuistossa erätauolla kaljalle vaan, tulee kuitenki lähdettyä kattomaan SaiPan matseja sinne muutamaan otteeseen kauden aikana. Tai voihan sitä mennä Birraankin jatkoille pelin jälkeen! Irc-Galleria, kaiken olennaisen ihmisestä löytää sieltä. Vai oliko se Facebook missä se olikin. Ei, vaan kaljalla kun käy niin siinä se.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Herra valmentajakin paikalla. Olitko sä muuten se mukava valkku? :)

Digiloo-Digiley -boksi alkaa aika täynnä olemaan, pitäs katella ohjelmia pois. Menee vaan aika tässä koneella istuessa ja Jatkoaikaa lukiessa.

Joo, koutsi on lomalla ja hyvin pahasti hunningolla.. Ja mä oon just se vakava.. siis mukava valkku :) Tässähän tämä menee kyllä, pitäs päästä näkee kyl taas JWC/HC-Jatkoaika - porukoita, mukavaa seuraa aina :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, koutsi on lomalla ja hyvin pahasti hunningolla.. Ja mä oon just se vakava.. siis mukava valkku :) Tässähän tämä menee kyllä, pitäs päästä näkee kyl taas JWC/HC-Jatkoaika - porukoita, mukavaa seuraa aina :)

Siellähän ne pian alkanee suunnitella JWC2010:tä. Itse kävin kerran pelailemassa Tampereella vasta. Ei siitäkään mitään tullu. On kyllä mukavaa porukkaa, vaikka kauheasti en oo vielä kerenny tutustua.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Siellähän ne pian alkanee suunnitella JWC2010:tä. Itse kävin kerran pelailemassa Tampereella vasta. Ei siitäkään mitään tullu. On kyllä mukavaa porukkaa, vaikka kauheasti en oo vielä kerenny tutustua.

Joo, täytyy taas lähtee huutaa penkin taakse jos vaan hyväksytään enää siihen toimeen.. :) Vierumäellä kun oltiin Hawai-turnauksessa ja yötä siellä, niin pääsi tutustumaan paremmin vielä kaikkiin. On helvetin hauskaa porukkaa kyllä, saisi useamminkin nähdä kaikkia. Muutaman tutun naaman oon nähny tuossa turnauksien jälkeen jopa :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, täytyy taas lähtee huutaa penkin taakse jos vaan hyväksytään enää siihen toimeen.. :) Vierumäellä kun oltiin Hawai-turnauksessa ja yötä siellä, niin pääsi tutustumaan paremmin vielä kaikkiin. On helvetin hauskaa porukkaa kyllä, saisi useamminkin nähdä kaikkia. Muutaman tutun naaman oon nähny tuossa turnauksien jälkeen jopa :)

Ensimmäisen kerran nyt näin osan porukasta JWC:n jälkeen. Nyt oli aikaa vielä niukemmalti. Sen ainakin voin sanoa, että ensi vuoden tapahtumaan täytyy valmistautua selvästi paremmin kuin viime keskiviikon jäävuorolle. Mutta onhan sinne aikaa vielä. Obi-wan oli kyllä uskomaton maalilla. Saat todella piiskata joukkuettas, jos meinaatte edes muutaman maalin saada TosiFani - Obi-wan kaksikon taakse. :)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Obi-wan oli kyllä uskomaton maalilla. Saat todella piiskata joukkuettas, jos meinaatte edes muutaman maalin saada TosiFani - Obi-wan kaksikon taakse. :)

Oli muuten Vierumäellä Obi helvetin kovassa iskussa, ihan oikeasti. Mut menihän se turnaus hyvin, maalivahtipeli oli hyvässä kuosissa kyllä. Tiedän kyllä että ei oo helppoo saada maaleja kavereiden taakse jos ovat iskussa :) mukavaa se oli Vierumäellä kun hyvät maalivahdit olivat omalla puolella :P
Nokkis hoitaa kyllä sen verran hyvin että ei nämä hommat maalivahteihin kaadu.
Mut missä mun kaljat nyt on.. Tää ilta kaatuu viel siihe :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oli muuten Vierumäellä Obi helvetin kovassa iskussa, ihan oikeasti. Mut menihän se turnaus hyvin, maalivahtipeli oli hyvässä kuosissa kyllä. Tiedän kyllä että ei oo helppoo saada maaleja kavereiden taakse jos ovat iskussa :) mukavaa se oli Vierumäellä kun hyvät maalivahdit olivat omalla puolella :P
Nokkis hoitaa kyllä sen verran hyvin että ei nämä hommat maalivahteihin kaadu.
Mut missä mun kaljat nyt on.. Tää ilta kaatuu viel siihe :D

Nokkis oli myös hyvä keskiviikkonakin. Mitä lie sieniä pojat vetäneet, kun tarttuu hanskaan. Hienoa siitä taas tulee.

Eihän tuohon lätkäkauden alkuun enää kauan ole. Varsinkaan harjoitusotteluiden alkuun.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nokkis oli myös hyvä keskiviikkonakin. Mitä lie sieniä pojat vetäneet, kun tarttuu hanskaan. Hienoa siitä taas tulee.

Eihän tuohon lätkäkauden alkuun enää kauan ole. Varsinkaan harjoitusotteluiden alkuun.

Kohta alkaa taas jeje. Kaverit on oikeessi vissii reenannu, ihan jäätävän hyvää työskentelyä nimittäin. Nokkiski parantanu helvetin monta prosenttia siitä Winter Classikista, ilo kattoo sellasta peliä mitä Vierumäelläki koko jengil oli.
Oot kai tulos seuraavaan Classikkiin?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kohta alkaa taas jeje. Kaverit on oikeessi vissii reenannu, ihan jäätävän hyvää työskentelyä nimittäin. Nokkiski parantanu helvetin monta prosenttia siitä Winter Classikista, ilo kattoo sellasta peliä mitä Vierumäelläki koko jengil oli.
Oot kai tulos seuraavaan Classikkiin?

On toki tarkotus tulla.

Hienosti tosiaan pelaavat ja onhan ne reenannu koko kesän siellä jäävuoroilla ja keväällä vielä viimesillä ulkojäillä. Mukava kun pääsin itsekin kerran mukaan viime keskiviikkona. Tampereen seudulla jos asuisin, niin varmasti olisin käynyt joka kerta. Kovaahan nuo tuntu tuolla menevän.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
On toki tarkotus tulla.

Hienosti tosiaan pelaavat ja onhan ne reenannu koko kesän siellä jäävuoroilla ja keväällä vielä viimesillä ulkojäillä. Mukava kun pääsin itsekin kerran mukaan viime keskiviikkona. Tampereen seudulla jos asuisin, niin varmasti olisin käynyt joka kerta. Kovaahan nuo tuntu tuolla menevän.

Se on hyvä homma se. Juu kova into tullu hommaan porukalla, hyvä vain. Hauskaahan toi hoki on hyväl porukalla :)
Itteki ku olis paremmas kunnos ja selkä ehjä, ni vois olla jäällä eikä penkin takana. Nykytilas se on vartti ja viikon sängys palautumas.. :D kovaa ne pojjaat menee siel, ei mitään toivoo vuosiin päästä siihe tasoon.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se on hyvä homma se. Juu kova into tullu hommaan porukalla, hyvä vain. Hauskaahan toi hoki on hyväl porukalla :)
Itteki ku olis paremmas kunnos ja selkä ehjä, ni vois olla jäällä eikä penkin takana. Nykytilas se on vartti ja viikon sängys palautumas.. :D kovaa ne pojjaat menee siel, ei mitään toivoo vuosiin päästä siihe tasoon.

No ei muuta kun pikkuhiljaa reenaamaan. Siitä se lähtee. Pitää itsekin paremmin valmistautua sinne ens keväälle. Nyt olin aika vastaantulija. :)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
No ei muuta kun pikkuhiljaa reenaamaan. Siitä se lähtee. Pitää itsekin paremmin valmistautua sinne ens keväälle. Nyt olin aika vastaantulija. :)

Näin se on tehtävä. Ensin selkä kondiksee, se on muuten taas niin paskana että jää koko höntsäura näkemättä :D
Hitto, mis mun kaljat on.. Jääkaappi tyhjäks, lisää kylmiöön. Täytyy ottaa siiderii välis ku ne o kylmii.. Nölli huuleen ja levyt soimaan.
Edit: Mihin helvettiin se Nakkikastike karkasi.. Heti takaisin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä jo kelasin et Nakkikastike poltti kämppänsä ku alko kokkaamaan kännipäissään ku hävisit linjoilta. Vai on sellaset tulilla, shääd... Itellä on ny nesteytys only!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joo, hoodeilla ollaan. Pyttipannu kahdella munalla naaman edes, pakko syödä et jaksaa nukkua levollisesti muutaman tunnin. KOFF juomana.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Iteki siirryin takas kaljaa tuossa just. Oon dokaamisen Wayne Gretzky, yhtä kova putki viinan läträykses menos ku ysiysil oli pisteiden iskemises.. Kohta tääki ura varmaan loppuu. Tänään ei nukuta! Lisää keittoo.. Hart Sport vodka - juomani.. Ja olutta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hart sport! Nyt on pakko mennä nukkumaan. Saatanan aikainen aamuherätys, mutta nyt on pakko ottaa järki käteen saatana. Jatkakaa pojat saatana!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hart sport! Nyt on pakko mennä nukkumaan. Saatanan aikainen aamuherätys, mutta nyt on pakko ottaa järki käteen saatana. Jatkakaa pojat saatana!

AWW, no helvetti. Meitsi jatkaa ja kädet käy, drinkkii syntyy niinku Väinöl maalei. Mulla on putki päääällä ja tää ei lopu ennen ku maksa huutaa niin et sokeet ylittää suojateitä..

Ketäs meit ny jäi, oon dokaamas Mielikuvitushahmon kans? Siiistiii.. Tätä eivät usko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös