Kalsarikänniketju

  • 5 290 554
  • 66 740

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
HAA! Täällä taas ja rallit jatkuu. Kaljaa pakkiin ja nuuskat huuleen, sellanen se on tämäkin päivä.. Jospa taas menee aamuun asti!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vimpeli voitti.

Kyä sä oot jurrissa, kun nuin paljon tulee yhteen sanaan kirjoitusvirheitä. Siis tarkoittanet, että pippeli voitti. Niin miun elämäs ainakin, se määrää suunnan ja mie korkeintaan vauhdin...

VÄhän viel tissuttelen ja jäähyttelen, että jaksaa vetää huomenna täyden maratonin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyä sä oot jurrissa, kun nuin paljon tulee yhteen sanaan kirjoitusvirheitä. Siis tarkoittanet, että pippeli voitti. Niin miun elämäs ainakin, se määrää suunnan ja mie korkeintaan vauhdin...

VÄhän viel tissuttelen ja jäähyttelen, että jaksaa vetää huomenna täyden maratonin.

Jeeesh. Kaikki käy. Oon känissä ja pätkässä. LAita musiikkoa mulle heti, kiitos. Eikä sitten mitään naisten musiikkia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täälläpä on täyshärdelli päällä. On tässä jotain otettu ja otetaan vielä jonkinaikaa.

Musat soi mikä on mukavaa.

Soitahan siis mullekin sitä musaa. Oon muuten aivan saatanan huono laskemaan. Jos juon kahdesta lonkerosta yhden, niin se ei meinaa, että jokainen lonkero olisi juotu. No joo, kohta ne on kumminkin juotu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...siis tartutaan seuraavaksi whiskypulloon.

Sulla on se sama ns viskiflinda ollu varmaan jo puol vuotta, joten miten ihmiseltä voi puuttua oma-aloitteellisuutta näinkin paljon...

Juomat aikanaan loppuu vaikka miten laskis perkele.

Olis kannattanu silloin alakoulussa raahautua edes sen verran luokkahuoneeseen, että osais nyt isona laskea kaupassa oman kulutuksen? Omille kintuillehan kusee, joka ei ota kerralla tarpeeksi ja muutamaa päälle.

Otetaanhan sille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olis kannattanu silloin alakoulussa raahautua edes sen verran luokkahuoneeseen, että osais nyt isona laskea kaupassa oman kulutuksen? Omille kintuillehan kusee, joka ei ota kerralla tarpeeksi ja muutamaa päälle.

Olin just loihemassa lausumaan kun itse ryökäle päätti ryhtyä painiin äskeisen tietomasiinani kanssa ja kaatoi sen kaikista tuomariäänistä huolimatta. Mutta jatketaan varakoneella.

Piti vissiin sanoakin jotain mutta äkkiarvaamatta unhoiduksen siemen hukassa tohon nyt paljo viitti puuttua.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kohta alakaa heikittämmää.

Eihän nyt vielä.. Iltahan on vasta nuori :) ittellä on menny suurimmaksi osaksi ilta kaljaa litkiessä ja EHM2007 pelatessa.. Nyt hetkeksi tänne huutelemaan jos joku vaikka olisi paikalla. Noh? Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Juon juon minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä. Juon juon minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa."

Heti herättyä aamusta liikkeelle. Loivennus alkaa kääntyä jyrkkään nousuun. Se on kyllä jännä...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos sitä nyt vähän joisi...

Olvia, litra Sherwoodia ja jonkun verran Tullamore Dew:ta olisi. Sitten olisi lisäksi jotain ihmeellisiä liköörin jämiä useita pulloja, joihin voi turvautua, jollei muuta ole. Mutta tänään nyt vain tälläinen pieni känni päälle, sillä huomenna tulevat puolen päivän aikoihin vieraksi 2-vuotiaat kummilapseni (tyttö ja poika) ja silloin en ajatellut olla krapulassa. Ja voisi sitä huomenna vierailla verotoimistossa ja sen aukio-oloajat ovat nyt kesällä niinkin inhimilliset kuin 9-12!

Jos sitä pelaisi pokeria tai vaikkapa Red Alert 2:ta tässä samalla juodessa.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Reilujen miesten kerho kokoontui tänään Talissa. Piti olla kunnon futispelit 19.30, mutta jostain syystä kukaan ei ilmaantunut paikalle. Kuulemma ei jaksanut lähteä. Minkähän helvetin takia meillä sitten on netti-ilmoittautuminen olemassa, jos sitä ei käytetä tai sinne ei ilmoiteta treenien peruuntumisesta. Noh, ei siinä mitään. Johti Brunon kaljoitteluun ja kaverin kanssa Xboxin peluuseen. Että simmottis.
Miksi kaikki siirtyy tuonne KHL:ään? Fyrkat houkuttaa toki, mutta tuleeko niitä ikinä? Suhtaudun kovin skeptisesti kyseiseen liigaan, tosin myös kaikkeen muuhun mikä on Venäjältä...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä olen vielä pystyssä. 12 X 9 hengen pöytää olen tässä nyt pyörittänyt noin 4 tuntia ja paremmalla tuloksella kuin olisin uskonutkaan. Tähän kun lisätään rake backit sun muut härvellykset, niin voidaan todeta, että paistaa se päivä risukasaankin.

Tässä todennäköisesti ja toivottavasti olen hereillä vielä useamman tunnin, mutta kännääminen taitanee jäädä tästä lähtien väliin tältä päivältä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onko jatkiksessa olemassa ketjua, jossa ollaan "muuten vaan humalassa", koska meixi (teinix) on aivan perkeleen turvat. Kalsareita en hommannut, koska olin baarissa, eli sikäli väärä ketju.

Eli joku, "olen humalassa"-ketju.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onko jatkiksessa olemassa ketjua, jossa ollaan "muuten vaan humalassa", koska meixi (teinix) on aivan perkeleen turvat. Kalsareita en hommannut, koska olin baarissa, eli sikäli väärä ketju.

Eli joku, "olen humalassa"-ketju.

Itse olen käyttäny tätä tuttua ja turvallista ketjua baari-iltojenkin jälkeen, jos nyt sattuu sitten jatkamaan kotona kalsari-linjalla. Tää on hyvä paikka kirjotella, tänne vaan.. Samalla kun koneelle raahauduin kattomaan mitä täällä tapahtuu, ollaankin jo puolivälin krouvissa kohti jääkaappia.. I'll be back.. With more beer beside me :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös