Poijat ja tytöt. Vieläkö mahtuu mukaan? Vimpeli voitti.
Ja Puijo. Sekaan vaan, vaikkei seisokaan.
Onko nää jotain vesipalloa vai mitälie?
Siit puijosta en tiiä, mutta vimpelissä on juurikin kyse vesipallosta. Hitto loppui jo kaljat ja viimeistä ronkeloakin viiään, siis tartutaan seuraavaksi whiskypulloon.
Vimpeli voitti.
Kyä sä oot jurrissa, kun nuin paljon tulee yhteen sanaan kirjoitusvirheitä. Siis tarkoittanet, että pippeli voitti. Niin miun elämäs ainakin, se määrää suunnan ja mie korkeintaan vauhdin...
VÄhän viel tissuttelen ja jäähyttelen, että jaksaa vetää huomenna täyden maratonin.
Tässäpäs teille musiikillinen soitanta..
Eikä sitten mitään naisten musiikkia.
Täälläpä on täyshärdelli päällä. On tässä jotain otettu ja otetaan vielä jonkinaikaa.
Musat soi mikä on mukavaa.
Jeeesh. Kaikki käy. Oon känissä ja pätkässä. LAita musiikkoa mulle heti, kiitos. Eikä sitten mitään naisten musiikkia.
Soitahan siis mullekin sitä musaa. Oon muuten aivan saatanan huono laskemaan. Jos juon kahdesta lonkerosta yhden, niin se ei meinaa, että jokainen lonkero olisi juotu. No joo, kohta ne on kumminkin juotu.
...siis tartutaan seuraavaksi whiskypulloon.
Juomat aikanaan loppuu vaikka miten laskis perkele.
Olis kannattanu silloin alakoulussa raahautua edes sen verran luokkahuoneeseen, että osais nyt isona laskea kaupassa oman kulutuksen? Omille kintuillehan kusee, joka ei ota kerralla tarpeeksi ja muutamaa päälle.
Otetaanhan sille.
Olis kannattanu silloin alakoulussa raahautua edes sen verran luokkahuoneeseen, että osais nyt isona laskea kaupassa oman kulutuksen? Omille kintuillehan kusee, joka ei ota kerralla tarpeeksi ja muutamaa päälle.
Kohta alakaa heikittämmää.
Onko jatkiksessa olemassa ketjua, jossa ollaan "muuten vaan humalassa", koska meixi (teinix) on aivan perkeleen turvat. Kalsareita en hommannut, koska olin baarissa, eli sikäli väärä ketju.
Eli joku, "olen humalassa"-ketju.