Mulle tämä viesti. Näättekö? 22222!
Ooohhh! Juuu Aaar mai hirou!!!
Heh! otan sitte ihan siks vielä yhen ja sitten häviän Maon tuntemattomaan olinpaikkaan.
Ja hö, mää kun tässä ihan arkiaskareitani postailen.
Ja jos ns puu kaatuu ihan vahingossa toisen "tontille", niiin kumpi saa pitää puut? Ja onko kaatuneiden puiden aiheuttama vahinko suoraan verrannollinen saatuun hyötyyn, vai saanko mä bastua kuumaksi ikinnä. Monia kysymyksiä, vaan niin vähän vastauksia...
Putki jatkuu ja täytyy tulla huutelemaan.. Virosta haettu lauantaina viinaa, ja maistelu meneillä edelleen. Torstaina aloteltu tää tissuttelu. Illat menevät vauhdikkaasti ja kuppilassakin on tullut käytyä. Nyt sitten yksin A.Le Coq - laatikoiden, lonkeroiden ja Standard Vodkien kanssa tuijotan ruutua, kukaan muu keitolla?
Khyllä, täälläkin mennään. Tosin ainoastaan bisselinjalla mutta eiköhän noillakin saa pään sekaisin, tosin aamulla pitäisi olla aikaisin skarppina mutta se on sitten huomisen murhe. Kippis!
Koska rahat on menny viinaan, on pakko syödä makaroonia makaroonin kanssa. Ja onha tos grillimaustetta.. Mut juomat on hyvät! Muita viel keittoomassa?
Onhan meitä muitakin. Makarylli on ihan ravitsevaa mutta se vaatii hyvän maustamisen ja ketsuppia, mielellään chili sellaista. :) Itse ostin viime viikolla niin paljon safkaa että jouduin heittämään liha ja kana osaston pakkaseen. Kaappiin jätin vaan makkaraa ja jotain vitun eineksiä. Dokaillessa en koskaan muista syödä tai sitten tilaan karvaranteilta.
Np. PMMP - Joku Raja
Ei helvetti, nimimerkkisi on suoranaista vittuilua kun on kauhea nälkä.. Menis mukavasti vaikka makaroonin kanssa! Chilijauhetta iskin ehkä vähän liikaa edelliseen lautaselliseen, piti siirtyä grillimausteeseen kun aloin nyyhkimään.. :) Tai sitten se johtui siitä että A. Le Coq on loppumaisillaan.. Joutuu ottaa sidukkalinjan päälle, pitkästä aikaa. Mitäs siellä juodaan?
Np. Johnny Cash - Ring of fire
Edit: Mikähän helvetti siinä on, että aina kun juon, teen sen SaiPa-fanien kanssa.. Netinkin kautta näköjään.
Se oli hyvä että täsmensit sen, miksi sulla soi jotai Anna Abreuta :D
Noh, mulla lämähti randomilla Laveerrea... Taidan itse ottaa Standard Vodkaa desin paukun naamaan ni ei mee hyvä känni pilalle. Tai sitten otan Talonmiehen vapaapäivän, koska siihenkin on mahdollisuus viinavarastojen tarkastuksen jälkeen. Mmm.. Ja on vielä oikeaoppisesti yhtä tähteä.
Onks meissä joku vika? Häh? :)
Mahta~waa :) Itse sekoan aina baarissa muutaman tollasen jälkeen jos pohjana on laatikko kaljaa tms..
Ei helvetissä, mun parhaat ystävät on SaiPa-faneja. Tehän olette mun hyviä kavereita, varsinkin ne joiden kanssa olen ottanut keittoa :D
Sut voi kohta melkein laskea siihen porukkaan kun tässä höpistään ja otetaan viunaa!