Kalsarikänniketju

  • 5 290 645
  • 66 740

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hauskoja tarinoita tuolla Sport-osiossakin. Nyt kun on varaa huudella ennen rupsahtamista, niin voi huvittuneesti lukea Mestis/karsinta -liirumlaarumia. En ole ylimielinen, mutta nautittava se on sillon, kun paikka on. Kohta ei välttämättä enää ole.

Pokeri antoi hieman rahaa takaisin ja siitä täytyy olla tyytyväinen. Juutuuppia on kuunneltu sivussa, mutta en laita mitään, ettei pilata tunnelmaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Cosa Nostra-yhdyshenkilöni viestitti, että 7 euroa kori olutta olisi. Ompa kallista. Täytynee vaihtaa yhdyshenkilö ja nostaa syyte herjauksesta, vähintään.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja hö, mää kun tässä ihan arkiaskareitani postailen.

Ja jos ns puu kaatuu ihan vahingossa toisen "tontille", niiin kumpi saa pitää puut? Ja onko kaatuneiden puiden aiheuttama vahinko suoraan verrannollinen saatuun hyötyyn, vai saanko mä bastua kuumaksi ikinnä. Monia kysymyksiä, vaan niin vähän vastauksia...

Heh, naapureita on jos jonkinlaisia. Kyllä noin pieni juttu yleensä ratkeaa ihan neuvottelemalla ja sopu syntyy. Muutama klapi sinne tai tänne mokomastakin puusta.

Olutta on vielä ja kaatuu kurkkuun.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Putki jatkuu ja täytyy tulla huutelemaan.. Virosta haettu lauantaina viinaa, ja maistelu meneillä edelleen. Torstaina aloteltu tää tissuttelu. Illat menevät vauhdikkaasti ja kuppilassakin on tullut käytyä. Nyt sitten yksin A.Le Coq - laatikoiden, lonkeroiden ja Standard Vodkien kanssa tuijotan ruutua, kukaan muu keitolla?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Putki jatkuu ja täytyy tulla huutelemaan.. Virosta haettu lauantaina viinaa, ja maistelu meneillä edelleen. Torstaina aloteltu tää tissuttelu. Illat menevät vauhdikkaasti ja kuppilassakin on tullut käytyä. Nyt sitten yksin A.Le Coq - laatikoiden, lonkeroiden ja Standard Vodkien kanssa tuijotan ruutua, kukaan muu keitolla?

Khyllä, täälläkin mennään. Tosin ainoastaan bisselinjalla mutta eiköhän noillakin saa pään sekaisin, tosin aamulla pitäisi olla aikaisin skarppina mutta se on sitten huomisen murhe. Kippis!

Np. Rammstein / Moskau : http://www.youtube.com/watch?v=5KG50Mmi8Uo
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Khyllä, täälläkin mennään. Tosin ainoastaan bisselinjalla mutta eiköhän noillakin saa pään sekaisin, tosin aamulla pitäisi olla aikaisin skarppina mutta se on sitten huomisen murhe. Kippis!

Kippis! Otetaan tälle illalle, huomiseen on vielä aikaa. Tässähän ehtii vielä ottaa monta tuntia, taidan jättää kyllä tiukat pois ja imaista pari exporttia naamatauluun. Laitetaan levyt soimaan ja ralli jatkuu..

Edit: Nythän ne kaljat kaatu näppäimistölle... Täytyy juoda enemmän, taas yksi hyvä syy lisää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joo-oh. Tässähän tää. Hiljaista pitelee ja silleen. Laitoin pyykit pyörimään ja nyt suunnistan jääkaapille oluen hakuun.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Olut maistuu ja Elisa (se firma) vituttaa. On se nyt väärin et saatana perjantaina hakee muutoksen nettiyhteyden omistajuuteen, nostaa netin nopeutta, saa uuden modeemin kun ei vanhalla saa niin nopeaa yhteyttä (kaapelimodeemi) Luvataan, et maanantaina toimii nopeampi....

Maanantai:

Puhelin käteen ja 15 minuutin jonotus. Naikkonen sanoo et omistajasuhteen muutos näkyy, mut ei nopeuden muutos. Lupaa hoitaa sen huomisaamuks (i wish)
Musaa! :http://www.youtube.com/watch?v=2DctCyO-E3s

Tom Paldanius ja Livin On A Prayer....Mahtavata!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllähän tässä alkaa hiljalleen lelukoppa olemaan sekaisin. My Sharona, antaa mennä vaan tytöt ja poijaat.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jepa, täällä ollaan taas. Kesäkuun alusta parhaimmillaan ollut 4 pvän tauko ilman alkoholia ja sama tahti jatkuu. Pähkäilemisen arvoinen kysymys on, mennäkkö paikalliseen vai nauttiako kotona vielä pari ja sitten tuutimaan?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Koska rahat on menny viinaan, on pakko syödä makaroonia makaroonin kanssa. Ja onha tos grillimaustetta.. Mut juomat on hyvät! Muita viel keittoomassa?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Koska rahat on menny viinaan, on pakko syödä makaroonia makaroonin kanssa. Ja onha tos grillimaustetta.. Mut juomat on hyvät! Muita viel keittoomassa?

Onhan meitä muitakin. Makarylli on ihan ravitsevaa mutta se vaatii hyvän maustamisen ja ketsuppia, mielellään chili sellaista. :) Itse ostin viime viikolla niin paljon safkaa että jouduin heittämään liha ja kana osaston pakkaseen. Kaappiin jätin vaan makkaraa ja jotain vitun eineksiä. Dokaillessa en koskaan muista syödä tai sitten tilaan karvaranteilta.

Np. PMMP - Joku Raja
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onhan meitä muitakin. Makarylli on ihan ravitsevaa mutta se vaatii hyvän maustamisen ja ketsuppia, mielellään chili sellaista. :) Itse ostin viime viikolla niin paljon safkaa että jouduin heittämään liha ja kana osaston pakkaseen. Kaappiin jätin vaan makkaraa ja jotain vitun eineksiä. Dokaillessa en koskaan muista syödä tai sitten tilaan karvaranteilta.

Np. PMMP - Joku Raja

Ei helvetti, nimimerkkisi on suoranaista vittuilua kun on kauhea nälkä.. Menis mukavasti vaikka makaroonin kanssa! Chilijauhetta iskin ehkä vähän liikaa edelliseen lautaselliseen, piti siirtyä grillimausteeseen kun aloin nyyhkimään.. :) Tai sitten se johtui siitä että A. Le Coq on loppumaisillaan.. Joutuu ottaa sidukkalinjan päälle, pitkästä aikaa. Mitäs siellä juodaan?

Np. Johnny Cash - Ring of fire

Edit: Mikähän helvetti siinä on, että aina kun juon, teen sen SaiPa-fanien kanssa.. Netinkin kautta näköjään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei helvetti, nimimerkkisi on suoranaista vittuilua kun on kauhea nälkä.. Menis mukavasti vaikka makaroonin kanssa! Chilijauhetta iskin ehkä vähän liikaa edelliseen lautaselliseen, piti siirtyä grillimausteeseen kun aloin nyyhkimään.. :) Tai sitten se johtui siitä että A. Le Coq on loppumaisillaan.. Joutuu ottaa sidukkalinjan päälle, pitkästä aikaa. Mitäs siellä juodaan?

Np. Johnny Cash - Ring of fire

Mitäs täällä, ihan KOFF linjalla mennään ja sitäkään ei ole enää montaan yksikköä jäljellä, toisaalta ihan hyvä ettei olekaan. Muutama Talonmihen Vapaapäivä kyllä kelpais saatana, drinkkien parhaimmistoa.

Np. Anna Abreu - Silent Despair (Randomina musakansiosta)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se oli hyvä että täsmensit sen, miksi sulla soi jotai Anna Abreuta :D
Noh, mulla lämähti randomilla Laveerrea... Taidan itse ottaa Standard Vodkaa desin paukun naamaan ni ei mee hyvä känni pilalle. Tai sitten otan Talonmiehen vapaapäivän, koska siihenkin on mahdollisuus viinavarastojen tarkastuksen jälkeen. Mmm.. Ja on vielä oikeaoppisesti yhtä tähteä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Se oli hyvä että täsmensit sen, miksi sulla soi jotai Anna Abreuta :D
Noh, mulla lämähti randomilla Laveerrea... Taidan itse ottaa Standard Vodkaa desin paukun naamaan ni ei mee hyvä känni pilalle. Tai sitten otan Talonmiehen vapaapäivän, koska siihenkin on mahdollisuus viinavarastojen tarkastuksen jälkeen. Mmm.. Ja on vielä oikeaoppisesti yhtä tähteä.

Mahta~waa :) Itse sekoan aina baarissa muutaman tollasen jälkeen jos pohjana on laatikko kaljaa tms..
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onks meissä joku vika? Häh? :)

Ei helvetissä, mun parhaat ystävät on SaiPa-faneja. Tehän olette mun hyviä kavereita, varsinkin ne joiden kanssa olen ottanut keittoa :D
Sut voi kohta melkein laskea siihen porukkaan kun tässä höpistään ja otetaan viunaa!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mahta~waa :) Itse sekoan aina baarissa muutaman tollasen jälkeen jos pohjana on laatikko kaljaa tms..

Sä varmaan asut LPR:ssä? Jos asuisit lähempänä pääkaupunkiseutua ni lähettäis kuppilaan ottamaan ohrapirtelöä ja yhden tähden jallua vaikka heti.
Pohjanahan on jo olutta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös