Olin nuori ja tarvitsin rahaa
Liian laiha latino. Ei mun makuun. Mieluummin Mendesin Eva jolla on Eevan avut.
Se on varattu Evilille.
Hmm onkos tästä ihan kuvamateriaalia olemassa?
Hmm sitten on siis kännifantasiakseni valittava joko Jessica Alba tai Alexis Bledel Sin city rooleissaan. MM-hhmm mitä rotukissoja, todennäköisesti Sheballa syötettyjä.
Onhan ne, mutta Alexis oli aika kuuma äippänsä kanssa, hmm. Tosin eihän tämä minulle kuulu. Liipasen turpaan sitä koripalloilijaa, niin helpottuu itsellekin.
Onhan ne, mutta Alexis oli aika kuuma äippänsä kanssa, hmm. Tosin eihän tämä minulle kuulu. Liipasen turpaan sitä koripalloilijaa, niin helpottuu itsellekin.
Huuu! Alexis Bledel!!! Huhhuh! On sitten kaunis muija.
Eli taisit juuri tunnustaa että olet katsellut Yleä sunnuntaisin kun Gilmoren tytöt tulivat eetteriin..
Ei se mitään olet sä silti tosi mies..
Tosin onhan Lauren Graham aika hyvännäköinen mamma.
Ah se viaton bambinkatse... Hrr miten kylmät väreet kulkevat selkäpiitä pitkin.
Ps. Onneksi tykkäsit huonommasta Evasta, niin mulle jäi parempi.
Edelleenkin Johanna on mun ykköskohde...ettei tuu mitään epäselvyyksiä ja edelleen käyn hakemassa uuden kaljan.
Kohta2 Ei siin mitiä mielis, kyllä se tiedetään että uskollinen olet mutta kerrothan mikäli mielesi Johannasta karkaa suuntaan uuteen?
Olutta lissee suuta kuevoo.
Veikkaus on ihan perseestä. En voittanu taaskaan lotosta.
Taisin muuten tänään onnistua pilaamaan yhdellä lauseella saumat erääseen naiseen. Ja kun lause oli vielä "se oli läppä". Voi perse sentään. Milloin sitä oppis..
Ei! minä en lähde armeijaan, minä lähden jääkaapille hakemaan uutta kaljaa!
Ihan samaa mietin, mutta täytynee laskeutua kerros alemmas ja mennä autotalliin. Pakko se kai on.
Autotallissa sitte parit "asennuskaljat"?
Miten Mao suuren päivä on kerennu karttumaan?
Mahdollisesti....
Niin, tuossa kerroin Cosa Nostra- yhteyshenkilölleni Belgiaan, että suunnittelen tässä häiriökäyttäytymistä. Illan ajelin ruohonleikkurilla ja ajattelin, että kun mulla on kerran loma, nii nukkukoon muut sitten, kun kerkee.
Huomenna ajattelin ostaa motorisahan, mutta sillä kun ei saa, kun vaatimattomasti puolenmiljoonan ihmisen sähköt pois, niin mietin, että kuinka iso pitää puun olla, että kaapelitkin katkeaa..? Puitahan on aina kaadettavaksi ja eikö tiellä oleva sähkötolppakin lasketa sellaiseksi...
Vittu kun nauratti!