Älä vaan oloe huolissas, remmejä tarjoovat miehet uskoo kyselemättä...meikäläistä vastaan on ilmesesti joku lääkekkin.
18 sekuntia sitten kolahti Savon Sanomat luukusta. Luultavasti on taas pullollaan mahtavia KalPa-uutisia.
Uu, tää menee jännäks. Mist noit lääkkei saa? Ei tää ryyppyputki ainakaa auta.. Tarvii kovempii settei? Remmit voin skippaa suosiolla, ja ne äijät kans.
Mulla kolahti just puoli pulloa yhden tähden jallua kurkust alas.. :D
Tuosta mä käyttäsin kyllä enemmän sanaa hujahdus kuin kolahdus. Mutta mahassa mikä mahassa.
Kyllä se jo kolahtamiselta alkaa tuntumaan.. Pullo hujahti ulos partsin ovesta. Mitäs mä seuraavaks juon? Viinaa, lonkkuu, siiderii, olutta?
Vähän viinaa ja sitten olutta. Näin näkisin.
Done & Done. Alkaa oikeesti taas sammuu halogeeni... Siideri viel päälle.
Kohta onkin jo sitten Iltapulussa otsikot: "Suosikkivalmentaja sammui kotonaan ja alkoi nukkumaan!"
Pokerit tuossa samalla menossa. Kauaa tässä ei enää kyllä tule kukuttua. Nukustelu häämöttää.
Koutsilta lähti taju ja morjesta pöytään. Ei kyl viitti nukkuu viä, viel pari röökii ja kaljaa, biitti huuleen ja muutama shotti viinaa :)
Tän oluen juon loppuun ja sit riittää mulle. Se on aina hyvä kun Vihulaisen koutsi sammuu. Mut jees, naattikee urakalla, mun osalta tää on tässä.
..Aika hiljaista täällä, mutta joskos se tästä vielä?
Poijat ja tytöt. Vieläkö mahtuu mukaan? Vimpeli voitti.