Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Älä vaan oloe huolissas, remmejä tarjoovat miehet uskoo kyselemättä...meikäläistä vastaan on ilmesesti joku lääkekkin.

Uu, tää menee jännäks. Mist noit lääkkei saa? Ei tää ryyppyputki ainakaa auta.. Tarvii kovempii settei? Remmit voin skippaa suosiolla, ja ne äijät kans.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tuosta mä käyttäsin kyllä enemmän sanaa hujahdus kuin kolahdus. Mutta mahassa mikä mahassa.

Kyllä se jo kolahtamiselta alkaa tuntumaan.. Pullo hujahti ulos partsin ovesta. Mitäs mä seuraavaks juon? Viinaa, lonkkuu, siiderii, olutta?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kohta onkin jo sitten Iltapulussa otsikot: "Suosikkivalmentaja sammui kotonaan ja alkoi nukkumaan!"

Pokerit tuossa samalla menossa. Kauaa tässä ei enää kyllä tule kukuttua. Nukustelu häämöttää.

Koutsilta lähti taju ja morjesta pöytään. Ei kyl viitti nukkuu viä, viel pari röökii ja kaljaa, biitti huuleen ja muutama shotti viinaa :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koutsilta lähti taju ja morjesta pöytään. Ei kyl viitti nukkuu viä, viel pari röökii ja kaljaa, biitti huuleen ja muutama shotti viinaa :)

Tän oluen juon loppuun ja sit riittää mulle. Se on aina hyvä kun Vihulaisen koutsi sammuu. Mut jees, naattikee urakalla, mun osalta tää on tässä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tän oluen juon loppuun ja sit riittää mulle. Se on aina hyvä kun Vihulaisen koutsi sammuu. Mut jees, naattikee urakalla, mun osalta tää on tässä.

No voi perse, miehä jään täysin yksin tänne kujailee viä. Noo otanpa teidän edestäki sitte. Miehä en viä sammu, tätä putkee jatketaa ja ensi yönä taas linjal ellei kaljalle eksy baariin.. MORO MORO MORO!!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kuuppa on tukossa kuin mannerheimintie maanantai-aamuna... Ja keiton vetäminen jatkuu!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Njaaha, kai se pitää vetää viimen paukku naamaan ja ottaa lepii pari tuntii. Sittenhän tää taas jatkuu, i think... Välipäivä, mikähän se olis?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jo vain tiistaikin kääntyi illaksi. Pitää koettaa huuhtoa pahaa makua suustaan, joten päädyin valittavista vaihtoehdoista parhaimpaan, eli kuningas alkoholiin. Santtua ryypiskelen rauhaisasti, kuten aina.

Aika hiljaista täällä, mutta joskos se tästä vielä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylhän se tästä vielä. Perheen ajoin kesälomareissulle pois kulmilta kivimiesten tieltä, jäljemmitenmainitut hoitavat pihanteon (parempi pysyä pois jaloista pyörimästä), siispä oluven ääreen.

Illan saldona tähän mennessä 13 tölkkiä kohvia sekä hivenen konjakkia mausteeksi. Kohta saunaan ja sit en tiiä mitä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja taas täällä, ja vielä keskellä viikkoa... Mutta viimeinen lomaviikko menossa joten antaa vaan mennä kun vielä ehtii. Kyllä tässä tulee niitä tipattomiakin viikkoja vielä useampia syksyn/talven mittaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Täällä näyttää kaikki hyvältä, kun muija ei aio seurata tiistaikännejä sivusta ja siirtyy toisaalle. Menkööt, joten tämähän alkaa kaikki näyttämään mainiolta!

Santtu, my friend... nam.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Neljästoista Kohvi ei sithen kuitenkaan tuottanut mainittavampaa mielihyvää joten kairasin avannon viinipulloon joka silmiini osui jääkaapilla käyskennellessäni. Perkele kun täällä on kärpänen joka häiritsee kirjaltamisiani.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt vähän helpottaa. Takana on ehkä rankin työpäivä pariin vuoteen. Jossain vaiheessa olin varma, että taju lähtee. Sitten vitutti, kun se ei lähtenytkään. Nyt mäyris on puoliksi tuhottuna ja huomenna on päivä uusi. Ei kuitenkaan viitsi mitään lärvejä kiskaista, kun huomenna taas iltavuoro. Mäyris saa riittää näihin karkeloihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös