Kalsarikänniketju

  • 5 290 897
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juokaas nyt. Kirjoitatte ihan liian ymmärrettäviä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tai sitten yksinkertaisesti sekä puhujat että kuuntelijat ovat saavuttaneet saman humalan asteen ja ymmärtävät sen ansiosta toisiaan täydellisesti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mennään sitten, ku setä-elviira niin määrää, johan tässä on lihalliset himot aikoja päiviä sitten tyyrytetty ja akka taittaa jo kuorsata, niin mikäs mua enää estää. Paitsi se tosiasia, että auton ratissa pitäis noin 10 korvilla olla, mutta tällä tahdilla ei huolta huomisesta. Vieläkö joku muka ymmärtää tätä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ou shit. Kaksteräinen haulikko.

Kumpaa piippua tuijotat?

Tai sitten yksinkertaisesti sekä puhujat että kuuntelijat ovat saavuttaneet saman humalan asteen ja ymmärtävät sen ansiosta toisiaan täydellisesti.

Mulla ei oo kyllä yhtään mitään tietoa, että mistä puhut...

Nyt otan kaljan tai kaks tai pari. Notain silti.

Mutta mitens siellä WTC:n raunioilla muuten pärjätään? Ei mitään raporttia ole kuulunut? En ole kyllä nähnyt iltapulujen otsikkoja vielä tämänpäivän osalta, missä ruusujen romanssit ja hepatiitit olisi päivän puhutuimmat aiheet...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mennään sitten, ku setä-elviira niin määrää, johan tässä on lihalliset himot aikoja päiviä sitten tyyrytetty ja akka taittaa jo kuorsata, niin mikäs mua enää estää. Paitsi se tosiasia, että auton ratissa pitäis noin 10 korvilla olla, mutta tällä tahdilla ei huolta huomisesta. Vieläkö joku muka ymmärtää tätä?

Joskus on rankasti vituttanu, kun oon lupautunu kuskiksi niin, että aikataulu on ollu laatua "ei kiireellinen". Siinä sitte on tullu otettua rankemman kautta niin että sopimus oli "jossain vaiheessa, kunhan heräilet" tyyppiä. Noh eikös jumavittuma puhelin soi vähän kymmenen jälkeen että joks kohta olis kyytiä tulossa...

...eivätpä kysyneet toiste.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mutta mitens siellä WTC:n raunioilla muuten pärjätään? Ei mitään raporttia ole kuulunut? En ole kyllä nähnyt iltapulujen otsikkoja vielä tämänpäivän osalta, missä ruusujen romanssit ja hepatiitit olisi päivän puhutuimmat aiheet...

No tuota...käytiin Johannan kanssa vapaudenpatsaalla vapautumassa...yöaikaan, buhah! Toivottavasti et näekkään niitä otsakkeita. Ollaan meinaan menossa myöhemmin vielä rakastelemaan siihen patsaan laelle...
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Missään tapauksessa ei nyt ole tarkoitus loukata, mutta niinhän se on, että vanhenemista ei huomaa niinkään itsestään, vaan sen huomaa muista saman ikäisistä.

Ai tämmönenkin sääntö on olemassa?? Paha juttu, mutta ajattelin kyllä jatkossakin elää siinä uskossa, että ne muut vaan näyttää vanhemmilta. Tästä kun ottaa muutaman kilon pois, kunhan ehtii, niin näyttää ihan samalta kun 10v sitten. Ainakin melkein.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joskus on rankasti vituttanu, kun oon lupautunu kuskiksi niin, että aikataulu on ollu laatua "ei kiireellinen". Siinä sitte on tullu otettua rankemman kautta niin että sopimus oli "jossain vaiheessa, kunhan heräilet" tyyppiä. Noh eikös jumavittuma puhelin soi vähän kymmenen jälkeen että joks kohta olis kyytiä tulossa...

...eivätpä kysyneet toiste.

Hitto kun oiski kyse jostain kaverikyyvistä, vaan nyt o kyse siitä, että vien poikani ajaan kartinkia. Ja jos tommosen petän, niin se on moro.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Alexis Flores päivää!

Noo, terve vaan. Itse olisin valinnut jonkun muun henkilöllisyyden noista, kun otttaa huomioon itse rikoksen laadun...

ALEXIS FLORES IS WANTED FOR HIS ALLEGED INVOLVEMENT IN THE KIDNAPPING AND MURDER OF A FIVE-YEAR-OLD GIRL

Mutta kukin tietysti tavallaan ja makunsa mukaan...

Osashan ollakkin rauaha maassa, kunnes tapasin voimassaolevan. Onneksi keskushermostoa lamaavat aineet ovat lähi Siwan hyllyillä...
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaapi pikkuhiljaa olemaan taas oma arkisto youtubesta koluttu, täytynee alkaa tosissaan etsiä uutta tavaraa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noo, terve vaan. Itse olisin valinnut jonkun muun henkilöllisyyden noista, kun otttaa huomioon itse rikoksen laadun...



Mutta kukin tietysti tavallaan ja makunsa mukaan...

Osashan ollakkin rauaha maassa, kunnes tapasin voimassaolevan. Onneksi keskushermostoa lamaavat aineet ovat lähi Siwan hyllyillä...

Hmm....vittu mulla ei oo kyllä mitään tekemistä moisen itikanperseen kanssa! EIEIEIIEEIEI!!! EISAATANA!!!

Me vaan Johannan kanssa ollaan sillai kivasti!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On yhtä vitun paskaa tuo pokerikin taas. Eiköhän sieltä joku suhari vedä taas kohta ohi.

Taustakuvia harvoin käytän koneella, mutta nyt piti kuva laittaa kun niin sopiva tuli kohdalle. Yksi pitkäaikaisista suosikeista. Menis kyllä enemmän tuonne Naisia jotka saavat jalat alta -ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sotkan sohvalla sangriaa ja sillai.. Mitens ne baarin ruusut tanssii? Joko virkavalta hoitaa ehkäisyn, vai luonto..?

Polliisithan nuo tulivat ekana kuikkimmaa et mitä helevettiä, mutkun tajusiit et kyseessä on julkkismuija nii antovat kuhkia loppuun ennenkiu veivät meitmannen putkaan ihmettelemään seiniä. Hmm...Sotkan sohvalla juu...oli se vitun lintuki mukana....ööh..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös