Juokaas nyt. Kirjoitatte ihan liian ymmärrettäviä.
Ou shit. Kaksteräinen haulikko.Juo itte, koska tajuat että kirjotetaan liian selviä.
Ou shit. Kaksteräinen haulikko.
Tai sitten yksinkertaisesti sekä puhujat että kuuntelijat ovat saavuttaneet saman humalan asteen ja ymmärtävät sen ansiosta toisiaan täydellisesti.
Ou shit. Kaksteräinen haulikko.
Tai sitten yksinkertaisesti sekä puhujat että kuuntelijat ovat saavuttaneet saman humalan asteen ja ymmärtävät sen ansiosta toisiaan täydellisesti.
Nyt otan kaljan tai kaks tai pari. Notain silti.
Keskimmäistä, naturlindqvist. Silloin ei voi mennä pieleen.Kumpaa piippua tuijotat?
Mennään sitten, ku setä-elviira niin määrää, johan tässä on lihalliset himot aikoja päiviä sitten tyyrytetty ja akka taittaa jo kuorsata, niin mikäs mua enää estää. Paitsi se tosiasia, että auton ratissa pitäis noin 10 korvilla olla, mutta tällä tahdilla ei huolta huomisesta. Vieläkö joku muka ymmärtää tätä?
Mutta mitens siellä WTC:n raunioilla muuten pärjätään? Ei mitään raporttia ole kuulunut? En ole kyllä nähnyt iltapulujen otsikkoja vielä tämänpäivän osalta, missä ruusujen romanssit ja hepatiitit olisi päivän puhutuimmat aiheet...
Ollaan meinaan menossa myöhemmin vielä rakastelemaan siihen patsaan laelle...
No harm, didn't found you at the most wanted list... Viddu, väärä ketju, sorry.
Missään tapauksessa ei nyt ole tarkoitus loukata, mutta niinhän se on, että vanhenemista ei huomaa niinkään itsestään, vaan sen huomaa muista saman ikäisistä.
Joskus on rankasti vituttanu, kun oon lupautunu kuskiksi niin, että aikataulu on ollu laatua "ei kiireellinen". Siinä sitte on tullu otettua rankemman kautta niin että sopimus oli "jossain vaiheessa, kunhan heräilet" tyyppiä. Noh eikös jumavittuma puhelin soi vähän kymmenen jälkeen että joks kohta olis kyytiä tulossa...
...eivätpä kysyneet toiste.
Hitto kun oiski kyse jostain kaverikyyvistä, vaan nyt o kyse siitä, että vien poikani ajaan kartinkia. Ja jos tommosen petän, niin se on moro.
Alexis Flores päivää!
ALEXIS FLORES IS WANTED FOR HIS ALLEGED INVOLVEMENT IN THE KIDNAPPING AND MURDER OF A FIVE-YEAR-OLD GIRL
Noo, terve vaan. Itse olisin valinnut jonkun muun henkilöllisyyden noista, kun otttaa huomioon itse rikoksen laadun...
Mutta kukin tietysti tavallaan ja makunsa mukaan...
Osashan ollakkin rauaha maassa, kunnes tapasin voimassaolevan. Onneksi keskushermostoa lamaavat aineet ovat lähi Siwan hyllyillä...
Me vaan Johannan kanssa ollaan sillai kivasti!
Taustakuvia harvoin käytän koneella, mutta nyt piti kuva laittaa kun niin sopiva tuli kohdalle....
Sotkan sohvalla sangriaa ja sillai.. Mitens ne baarin ruusut tanssii? Joko virkavalta hoitaa ehkäisyn, vai luonto..?
Ei oo tämä neiti. Tuo oli kaiketi arvaus, vai sisältyykö tuohon lopulta kysymyskin?