Kalsarikänniketju

  • 5 290 854
  • 66 740

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mao I voi soittaa yhen kipaleen...

Sori, hieno biisi, mutta ajan eläneenä assosiaatio on välttämätön, mulle tulee väistämättä mieleen kaikki muutkin sen ajan leffat..., kuten vaikka Top Gun, ja you can be my wing-jutut...

Edit: Mikäs Evilin hiljensi? Äsken ei oikein tienny,miten pysyä perässä, että kerkee lukemaan kaikki ketjut, mihin kirjoitit, ja nyt totaalinen stop...
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koripallohan on sairaus, se menee tähän Evilin porttiteoriaan. Siinä koripallo, räp"musiikki", crackin polttelu ja aseelliset ryöstöt muodostavat ikuisen, loppumattoman kehän.

Ymmärrän, ikävä kyllä en asu enää Joensuussa. No on varmasti jokin tapa raivata esteet tieltä. Tai sitten tyytyä vaan taustakuvaan.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Voi jumalauta! Lähdettiin baariin ja olin muka keksinyt ovelan jemman juomilleni koska paikallisen myyjät ei enää huoli juomia säilytettäväksi tiskin taakse. Oli liian ovela piilo, parin tunnin metsässä rymyämisen jälkeen en enää löytänyt piiloani, sinne meni kaksi täyttä röökiaskia, 0,75 litran viinapullo ja 8 olutta. VOI VITTU!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Edit: Mikäs Evilin hiljensi? Äsken ei oikein tienny,miten pysyä perässä, että kerkee lukemaan kaikki ketjut, mihin kirjoitit, ja nyt totaalinen stop...
Uutta suunnittelin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ymmärrän, ikävä kyllä en asu enää Joensuussa. No on varmasti jokin tapa raivata esteet tieltä. Tai sitten tyytyä vaan taustakuvaan.
Tämä meni vähän ohi. Vaan googletas Eva Mendes, sen päälle haluat jo kaupoille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Uutta suunnittelin.

Ja sitten mä huomasin sen. Ihmettelin vaan, kun oli niin hiljaista ja suddenly, uusi ketju olikin pystyssä... Kyllähän se on outoa, jos ei tuntiin ole uutta ketjua avattu. Taidan jatkaa juomista. Ja kun joskus sammuis edes, sen verta voimassaoleva osas laittaa veren kiertämään. Tunnetusti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, kaikki jäädyttää, kun noin menen sanomaan. Ihan rohkeesti vaan.

Pokerit samalla menossa, toivottavasti nyt antavat minun voittaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paitsi että maailman kaunein nainen on Claudia Cardinale. Etenkin elokuvassa Once Upon a Time in the West. Jumaliste, sen vuoksi voisi jättää työt, kodit ja perheet.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Eikai täs perskules auta kuin nukkumaan mennä kun juomat, röökit ja rahat on jonnekkin vittuun hävinnyt, voi olla huomenna krapulan lisäksi pien vitutus päällä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ennen kun menen nukkumaan niin pitää parit mestaruusvideot katella tubesta, me katsellaankin syyskuussa sitä kun viirit nostetaan hallin kattoon! Esim. HIFK-fanit tuskin omana elinaikanaan sitä enää tulee kokemaan. Tulis jo lätkäkausi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En jaksa lukea viestejä taaksepäin mutta täällä ollaan. Olin baarissa kahden hemaisevan leidin kanssa ja silleen. Oli ihan kiva ilta ja oisin saanut pillua kahdelta eri naiselta mutta jostain syystä halusin skipata molemmat ja olla ilman? Missä vika? Ainiin ja terveisiä kahdelta SaiPan runkopuolustajalta. Koitin ensi kauden asetelmista heittää läppää ja kovin oli fiilarit sellaiset että myöhään keväällä pelataan ne ns. tärkeimmät pelit.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Long time no ocean? Tää on kyl yks perkele ku rapulassa tajuat et sul on viel muutama olut ja lonkero kaapissa sekä pari desiä viinaa jäljellä. Eihän niitä sopinu homehtumaan jättää ja nyt pitäis käydä lisää hakemassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä söin pizzan ja päihdyin. Vissiin eiliset juomat imeytyivät aivoverenkiertooni vasta nyt tuon ruokalaisen mukana, josta syystä on aika omituinen olo, kun ei ole juonut 12 tuntiin mutta silti päihtyy.

En nyt sentään ole enää kännissä kuin mäyrä Saksassa mutta kuitennii. Tämän viestin jälkeen minua ei aikoihin alkoholimarkkinoilla näy (tämä ei ole mikään krapulapäätös, päätin tämän jo ennen eilistä), eikä näin muodoin myöskään tässä ketjussa, jotenka tänne sitten lotnamorotukset!
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Ainiin ja terveisiä kahdelta SaiPan runkopuolustajalta. Koitin ensi kauden asetelmista heittää läppää ja kovin oli fiilarit sellaiset että myöhään keväällä pelataan ne ns. tärkeimmät pelit.

Oliko mielipiteitä että onko Sport vai KooKoo vastassa? Ei vaines. Vitsi vitsi.

Itse tein tuossa Long island ice tean tuplana ja seuraavaksi pitää etsiä nettibaari.netistä joku sopiva drinkki. Sitten kohta alkaakin jo lentopallo ja sen jälkeen täytyy väijyä Sotamies Hytöstä kun jäi oman intin takia aiemmin näkemättä koko sarja.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onpas täällä tänään hiljaista. Terassikelikään ei ulkona näyttäisi olevan, joten missä ihmiset?

Onpas muuten mukava juoda olutta 6 työpäivän jäljiltä, tänäänkin piti ahneena duuniin mennä aamukahdeksaksi ja juurikin klo 20 pääsin pois. Himassa suihku ja nyt kylmiä olusia kitalakea pitkin kuohuvana koskena valuttelen kohti vatsani laukkua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onpas täällä tänään hiljaista. Terassikelikään ei ulkona näyttäisi olevan, joten missä ihmiset?

Täällä Itä-Suomessa on kyllä terassikeli ihan sieltä parhaasta päästä. Mutta enpä saanut tänäänkään aikaiseksi raahata persettäni terassille vaan täällä kalsaroin Jägermeister-pullon kanssa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... joten missä ihmiset?

Kaah, rakkihan se täällä räksyttää. No kuule, kun kerran kysyit, niin surffailen matkakohteita tässä läpi. Vois tehdä ihan terää piipahtaa jossain. Ukrainaan ei nainen halua mennä tutkimaan suuren pamauksen jälkiä ja väittää tai epäilee, että kulttuuri saattais karata mun tumpusta Prahassa. Krakovaan näyttäs tie vievän, mutta mun muovikortti sanoo sen viimeisen sanan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös