Kalsarikänniketju

  • 5 290 872
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Päihtymys siitä tulee.

Hiljaista täällä, taitavat immeiset kumota viinojaan rannoilla ja terasseilla. No, miksipä ei niinkin voisi. Nyt ei jaksa kuitenkaan vaan kalsongit toimii paremmin.

Täällä on lämmintä ja arska paistaa vielä. Mites muualla valtakunnassa, suosiiko sää?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hiljaista täällä, taitavat immeiset kumota viinojaan rannoilla ja terasseilla. No, miksipä ei niinkin voisi. Nyt ei jaksa kuitenkaan vaan kalsongit toimii paremmin.

Täällä on lämmintä ja arska paistaa vielä. Mites muualla valtakunnassa, suosiiko sää?

22 lämmintä ja aurinko paistaa Kuopiossa.

Eilen tuli ostettua elämäni kallein mäyräkoira. Kauppaan en ois ehtiny Tampereen reissulta palatessa, niin matkalta huoltikselta Karjalaa 16 euroa ja 20 sentin edestä. Siinä ei ole ihme, että saa ystävällistä palvelua, kun hinnat on tuollaiset. Eikä tämä maistu yhtään sen paremmalta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kaikenmaailman hiirillä ja rotillakin on paremmat oltavat eläinkokeissa, kuin meitin kk-ketjulla nyt. Niistä sentään pijetään huolta ja ruokitaan. Heitteille jätöstä pitäisi käyttäjiä syyttää, kun ovat hyljänneet tämän loistavan ja kasvattavan elämänkokemuksia jakelevan eepoksen. Pthyi...
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Länsi-Siperia ilmoittautuu kalsarikännäämään. En tiä, miks pitää kaljotella, kun aamuyöstä pääsee kotimatkalle, mutta tämmöstä tää tuntuu aina olevan. Kun lähtee komennukselle, ei millään jaksas vaikka kaks päivää sitten on sovittu. Kun pääsee rotaatiolle, ei viimisenä iltana viittiskään millään lähtee kotiin, kun pitäis pakata laukku ja herätä keskellä yötä. Missäköhän meen OPO oli silloin, kun oli meikkiksen vuoro kysellä ammatinvalintaohjausta???
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Eka lomaviikko takana ja olo alkaa tuntumaan jo suht normaalilta. Kyllähän minä tiesin, että en todellisuudessa vielä ole raihnainen ja väsynyt ihminen. Viini maistuu hyvin ja toki on oluttakin kyytipojaksi. Kesä (ja loma) on mahtavaa aikaa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Loma alko, kaljaa juodaan tänään rauhassa. Huomenna sitten haistelemaan meri-ilmaa tuohon tallinnan suuntaan.

Hyvät illat kaikille!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikenmaailman hiirillä ja rotillakin on paremmat oltavat eläinkokeissa, kuin meitin kk-ketjulla nyt. Niistä sentään pijetään huolta ja ruokitaan. Heitteille jätöstä pitäisi käyttäjiä syyttää, kun ovat hyljänneet tämän loistavan ja kasvattavan elämänkokemuksia jakelevan eepoksen. Pthyi...
Ei auta kuin pitää linnaketta pystyssä ja panna. Paremmaksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No juon perkele! Eikä ehkä kukaan voi estää...

Kuvittelenkohan mää ny, vai näyttäytyikö mystinen Mao juuri täällä?

Ei auta kuin pitää linnaketta pystyssä ja panna. Paremmaksi.

Viimeiseen hengenvetoon asti. Sempä kunniaksi alan uhkaamaan bioaseilla ja päästänkin kohta sellaisen maailmaan. Tälläisen synnyssä pitää vaan muistaa hengittää, niinkuin synnytysvalmennuksessa sanottiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jopas on vierähtänyt aikaa monta viikkoa kun olen palstaa täyttänyt KKK-viesteillä, joten on aika tehdä paluu. Kokeilin tuossa ihan uutta yhdistelmää: Rainbow Ananas mandariini -mehu, Sprite ja Absolut tuottavat varsin oivan makuisen ja päähän nousevaisen juoman.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Diktaattori Mao I paikalla. "JUOKAA" hän julisti ja poistui takaisin Mykenomoelin metsiin kummittelemaan...

Mao on taas siellä yhtä vaatimaton, kuin silloin kun vieraili ensikerran golfkentällä. Vain 11 hole in onea.

Tosiaan, elämä on hymyillyt tänään. Ensimmäinen puhelu tuli perseestä, mutta toinen pelasti. Nyt vaan naatitaan tästä lomasta viron pojan ronkelolla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kunhan vaan ilmoittaudun kotona tissuttelijaksi tänään. Tosin en yksin, mutta ihan sama, minä luon itse omat sääntöni, myös tänne.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ensimmäinen puhelu tuli perseestä
Pyydän, älä kerro enempää.

Mie oon huono punkkari, oon aina ollut. Siis en oo edes ollut, vaan ei minusta olisi sellaiseksi. Oon nimittäin sitä mieltä että JOS on pakko sotkea politiikkaa taiteeseen se pitää tehdä verhotusti eikä lapsellisesti osoitellen.

Miten tää mihinkään liittyy? No siten että laitoin äsken soimaan yhden maailman parhaista rocklevyistä.

Ai minkä? No The Clashin London Callingin tietty.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tosiaan, elämä on hymyillyt tänään. Ensimmäinen puhelu tuli perseestä, mutta toinen pelasti. Nyt vaan naatitaan tästä lomasta viron pojan ronkelolla.

On se vittu että kehtaavat perseestäkin soitella. Hyvää fiilistä ja kippistä sinne, kuin myös Evilille ja banaanille ja kaikille...oon jumalauta hippimäisen hyvällä tuulella. Hyväntuulista musaakin soi...iihihihiii...jooperkele.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Semmonen aihe että ihan tuon Jyrki Kasvi -keskustelun tiimoilta vituttaa vihreät.

Onko joku Sinnemäki käynyt ikinä edes maaseudulla, saati metsässä? Mitä vittua se tietää siitä luonnosta, jota niin palavasti puolustaa? Onko se haistellut paskaa sikalassa edes?

Luonto, siis oikea luonto, on ihmiselle ihan helvetin vihamielinen ympäristö. Se on täynnä asioita jotka puree, pistää, polttaa, raatelee, kastelee, kuivattaa, syö, lyö, haavoittaa ja tekee pipiä. Jos nuo vitun cityvihreät joutuisivat edes kerran elämässään viettämään edes yhden yön metsässä eikä citykaksioissaan, voisi olla ettei ihan niin suloisin sanoin kesytöntä luontoamme kuvailisi he. Voisipa jopa olla, että poliittiseen ohjelmaan ilmestyisi vaatimus hakata joka ikinen puu matalaksi (kun niissä on niitä pistäviä neulasia) ja tappaa joka mäyrä, karhu ja verenhimoinen jänis. Stadi ja Suomi ihmisille saatana, ja luonto jonnekin vitun Siperiaan, sanoisi Anni ja tilaisi uuden espresson villatakissaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt puhut kyllä paljon asiaa toveri Paha. Allekirjoitan aika täydellisesti tuon mielipiteesi Vihreistä.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mun mielestäni Sinnemäki ei olisi vakuuttava minkään puolueen väreissä. Joku vaan mättää. En tiedä, ehkä se näkyy läpi.
(Ai mikä? - En minä vaan tiedä, mutta se vaan näkyy)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan sama oli siellä Sinnemäki, Soininvaara tai Hautala. Ei kukaan niistä ole lapioinut paskaa tai lypsänyt lehmää. Yhtä luontevaa niille olisi puolustaa jotain Australian lampaita kuin Suomen luontoa, yhtä paljon ne niistä tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös