Kalsarikänniketju

  • 5 290 897
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viihdettä katella ikkunasta lähipubin terassimenoa, känniset äijät on vauhdissa pubiruusujensa kanssa... Tästä voi kehkeytyä jotain suurta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En nyt maaTALOUTTA sen suuremmin takaa-ajanut, niitä elukoita sieltä vaan. Niillehän ei saa olla paha, sanoo Neiti Vihreä, vaikkei ole sellaisia nähnyt kuin telkkarissa. Mopsin se tietää ja siamilaisen kissan, ja veljentytöllä oli joskus joku hamsteri mutta onneksi se karkasi rappuun ja huoltoyhtiön mies tallasi päälle kun se oli niin inhottava rotta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei kukaan niistä ole lapioinut paskaa tai lypsänyt lehmää.

Olekko itse? Mie oon, lapioinu paskaa sekä navetassa, että sikalassa ja lypsäny ammujakin. Se tosin ei tee minusta kansanedustajaa, eikä anna siihen pätevyyttä, mutta kyllähän se antais uskottavuutta Suomen politiikalle, kun siellä olis puvut päällä Mielikuvitushahmo, Tri Evil, banaalin viljelijä ja Nakkikastike. Todellakin.

Viihdettä katella ikkunasta lähipubin terassimenoa, känniset äijät on vauhdissa pubiruusujensa kanssa... Tästä voi kehkeytyä jotain suurta.

Olet historian tapahtumien keskipisteessä, näet ja koet jotain suurta, mistä ihmiskunta puhuu, kirjoittaa ja veistää teoksia vielä vuosienkin jälkeen. Nauti ja muista raportoida. Olen sanaton ja helvetin kateellinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olekko itse?
Olen. Eikä se tee minusta kansanedustajaa. Vaan en liittyisi johonkin piraattipuolueeseenkaan kun en ole ikinä ladannut netistä mitään, enkä kokoomukseen kun en ole nauranut niille joilla menee huonommin kuin mulla. Tosin ei niitä montaa olisi ollutkaan, kelle nauraa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Meinaat näyttää uudelle voimassaolevalle heti luonteesi... Onnea vaan valitsemallesi tielle.
Tapanani on aina ollut paljastaa kaikki kortit heti jaon sattuessa, se pelaa sitten, joka uskaltaa.

Oli muuten hauska juttu, kun lapsilta kysyttiin, mikä on luonnossa vaarallisinta. Aikansa mietittyään he vastasivat yksissä tuumin: Nokkonen.
Mun 6-vuotias poika on mielestään älyttömän rohkea, mutta puolta metriä lähemmäksi nokkosta se ei uskalla mennä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...enkä kokoomukseen kun en ole nauranut niille joilla menee huonommin kuin mulla. Tosin ei niitä montaa olisi ollutkaan, kelle nauraa.

22 tuhatta viestiä KK-Ketjuun, joten luulisi olevan, jokunen ainakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tapanani on aina ollut paljastaa kaikki kortit heti jaon sattuessa, se pelaa sitten, joka uskaltaa.

No pain, no gain?

Minä olen liukastunut lehmän paskaan. Ymmärrän miksi niitä kutsutaan liukumiinoiksi. Selkäkin tahriintui nurmiliu'ussa.

Mutta eihän tuopista läikkynyt yhtään hukkaan?

Tää on vähän niinkuin sama asia, että mikä on onnistunut esileikki? Onnistut avaamaan rintaliivit, ilman ettei kebab-annoksesta tipu yhtään lattialle.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mutta eihän tuopista läikkynyt yhtään hukkaan?

Tää on vähän niinkuin sama asia, että mikä on onnistunut esileikki? Onnistut avaamaan rintaliivit, ilman ettei kebab-annoksesta tipu yhtään lattialle.
Ei läikkynyt ei. Siinä iässä olin näet vielä onnellisen tietämätön lihan himoista. Tissit eivät vielä, ainakaan hirveästi, kiinostaneet. Eivätkä Kebabitkaan olleet vielä rantautuneet Suomeen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tissit eivät vielä, ainakaan hirveästi, kiinostaneet.

Niin, silloin tissitkin oli mustavalkoisia. Toista se on tämänpäivän nuorilla...eivät edes osaa olla onnellisia väreistä. Ja jotkut HD-lähetykset... teräväpiirtotissejä 24/7 väreissä näköradiosta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kohta ne ovat varmaan jo kolmiulotteisia (3D).
Ne tissit nimittäin.

Mutta olipa ne kolmiulotteisia, kaksiulotteisia tai yksiulotteisia, mustavalkoisia tai värillisiä, teräväpiirtoisia tai sumeita, pieniä tai isoja, niin kivalta ne vaan aina näyttää - ja tuntuu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kohta ne ovat varmaan jo kolmiulotteisia (3D).
Ne tissit nimittäin.

Niin, tuota sanos. Kyllä ne oli sillon ainakin minulle 3D muodossa, kun menin naamiaisiin, mutta hieman on hiljentynyt tahti. Tosin, onhan ne muuttanut muotoakin, viimeisen viidentoistavuoden aikana... Joten ketä enään kiinnostaakaan. MUkavaa säilyttää muistot kultaisina, eikä pilata sitä avaamalla niitä hakasia...

Tuossa tekniikkaa miettiessä palasi mieleen ( muistaakseni Toni Virtasen haastattelu) jossa joku heitti ilmoille ajatuksen tulevaisuuden musiikista, jos se olisi fyysistä... Millaista se voisikaan olla ja miten tähän yhtälöön saisi menemään teeveen kehityksen....
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tuossa tekniikkaa miettiessä palasi mieleen ( muistaakseni Toni Virtasen haastattelu) jossa joku heitti ilmoille ajatuksen tulevaisuuden musiikista, jos se olisi fyysistä... Millaista se voisikaan olla ja miten tähän yhtälöön saisi menemään teeveen kehityksen....

Hitto, tuossa vaiheessa tulis katottua vaan Johanna Kurkelan musiikkivideoita. Hmm, katottua...
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Niin, tuota sanos. Kyllä ne oli sillon ainakin minulle 3D muodossa, kun menin naamiaisiin, mutta hieman on hiljentynyt tahti. Tosin, onhan ne muuttanut muotoakin, viimeisen viidentoistavuoden aikana

Missään tapauksessa ei nyt ole tarkoitus loukata, mutta niinhän se on, että vanhenemista ei huomaa niinkään itsestään, vaan sen huomaa muista saman ikäisistä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Missään tapauksessa ei nyt ole tarkoitus loukata, mutta niinhän se on, että vanhenemista ei huomaa niinkään itsestään, vaan sen huomaa muista saman ikäisistä.

Toisinaan käy niin, että tulee nähtyä kuva ja katottua että onpas elämää nähneen olonen akka, sitte sitä huomaa että se on samaa ikäluokkaa. Sillon aina tulee funtsittua että perkele.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Missään tapauksessa ei nyt ole tarkoitus loukata, mutta niinhän se on, että vanhenemista ei huomaa niinkään itsestään, vaan sen huomaa muista saman ikäisistä.

Kaikki on suhteellista. Itselle se on aina ollut tärkeää ( niin tärkeää, kuin miehelle voi vaan olla), että paljon roikkuu, mutta enpä ole koskaan ajatellutkaan sitä näinpäin, että puolisolle se sama yhtälö ei ole tai tarkoita samaa...

Hihhei, mulla ainakin on hyvä fiilis, kolmatta päivää lomaa vietellessä ja jatkoa seuraa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös