Kalsarikänniketju

  • 5 290 854
  • 66 740

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei oo tämä neiti. Tuo oli kaiketi arvaus, vai sisältyykö tuohon lopulta kysymyskin?

Riippuen täysin humalasi tasosta. Kysymys ei todellakaan ollut, vaan mukahauskuuttelin, kun tuollainen kuva sattui silmiin. Huumoria on vaikea ymmärtää, varsinkaan minun, mutta ihan hyvässä hengessä tuon linkitin...

Joko se banaali on saanut kenkää ja itse Paha takertunut kielikysymyksiinsä, Mielis on ainakin hereillä...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Riipuen täysin humalasi tasosta. Kysymys ei todellakaan ollut, vaan mukahauskuuttelin, kun tuollainen kuva sattui silmiin. Huumoria on vaikea ymmärtää, varsinkaan minun, mutta ihan hyvässä hengessä tuon linkitin...

Juu en muuta epäillytkään. En vaan osannut sitä kertoa, että olisiko tuossa voinut piillä kysymys siitä, mikä kuva oli todellisuudessa kyseessä.

Nyt tulee halusitte tai ette! Älkää lyökö kovaa... lähes rakastunutta miestä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4483175.jpg
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Heräämisiä. Eli just se sammuminen läppäri sylissä ja toisessa kädessä oli puoliksi syöty oluttölkki vielä nukahtaessa. Kyllä siihen kolahdukseen kummasti herää.

Perus-iltamat siis. Iltaa vaan muulle munkkiyhteisön jäsenistölle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... lähes rakastunutta miestä.

Niin, ollakseen kaukaa viisas, se on hyvin äkkiä arkinen suhde. Vai kumman luulet vaihtavan talvirenkaat syssyllä...?

"Iiiih, mielis, ole mulle betonia tänäyönä"

Taitaa olla lievä mustasukkaisuusdraama tässä odotettavissa. Siihen hehkeään ääneen kun saisi herätä ja kuullua, että " otatko Jerkku oluesi tuopista, vai siirrytäänkö suoraan Jalluun" ja sitä en vittu suo kenellekkään muulle. Se on miun, pärlkkele.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Taitaa olla lievä mustasukkaisuusdraama tässä odotettavissa. Siihen hehkeään ääneen kun saisi herätä ja kuullua, että " otatko Jerkku oluesi tuopista, vai siirrytäänkö suoraan Jalluun" ja sitä en vittu suo kenellekkään muulle. Se on miun, pärlkkele.

Houston! We have a problem!!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, ollakseen kaukaa viisas, se on hyvin äkkiä arkinen suhde. Vai kumman luulet vaihtavan talvirenkaat syssyllä...?

Voin renkaat vaihtaa. En tosin tiedä, mitä hän tykkäisi tuosta vuoden 90 nissan sunnysta. On se nyt aika aurinkoinen kuitenkin. Toissapäivänä tulin Tampereelta ja ei jättänyt tienvarteen. Edellisellä kerralla jätti, mutta muuten se on ollu luotettava auto. Ei tästä voida vetää johtopäätöksiä.

No ehkä sitten tyydyn tuohon taustakuvaan. Se kuva on muuten tuommonen siisti, mutta arkinen. Pieni mahdollisuus pitää jättää sille, että hän tulee kadulla vastaan ja rakastuu. Mä en juuri pyöri niillä punaisilla matoilla, missä on vaan niitä iltapukuja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Julkkiksiako ne nussii täällä? Onkos kukaan muu nussinu Miss Suomea JA Suomen suosituimman bändin jäsenen eukkoa? (Kyse siis 2 eri naisesta.)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Unohtui lisätä että Suomen sillä hetkellä (1995 tjsp.) suosituimman bändin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Renkaita täällä vasta vaihdellaan. Nussiminen sitten myöhemmin illalla.

Mulle, siis ihan mulle, eikä kaverin kaverille, sattu kerran tilanne duunissa, että menin sellaiseen olohuoneeseen. Siinä sitten katsastin tilanteen ja sanoin, et mitä pojjaat täällä? Pojat tokas, et katselleen telkkaria..., johon tyhmänä vastasin, et kyl on niin että teidän telkkari on kiinni just nyt...

Pojat siihen, että katsellaan ohjelmia sitten vasta illlalla...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kukaan ei ole soittanut sitten Mao suuren jälkeen mitään musiikkia?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulle, siis ihan mulle, eikä kaverin kaverille, sattu kerran tilanne duunissa, että menin sellaiseen olohuoneeseen. Siinä sitten katsastin tilanteen ja sanoin, et mitä pojjaat täällä? Pojat tokas, et katselleen telkkaria..., johon tyhmänä vastasin, et kyl on niin että teidän telkkari on kiinni just nyt...

Pojat siihen, että katsellaan ohjelmia sitten vasta illlalla...

Pojat oli oikeessa, kun iltasin tulee aina parhaat ohjelmat.

Minun ja Evan tuleva suhde jää ehkä vähemmälle huomiolle kuin mieliksen ja Johannan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuunnelkaa Elvistä, se on elvis. Ja Mielari... onko sulla se Dylanin levy jolla on Visions of Johanna?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos tämä jako sopii, niin käy hyvin. Sitä koripalloilijaa vois joku käydä pätkimässä nekkuun, niin helpottas vähän. Myös Suomen koripallo maajoukkuetta.
Koripallohan on sairaus, se menee tähän Evilin porttiteoriaan. Siinä koripallo, räp"musiikki", crackin polttelu ja aseelliset ryöstöt muodostavat ikuisen, loppumattoman kehän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös