...mutkun tajusiit et kyseessä on julkkismuija nii antovat kuhkia loppuun...
Sä et niiq oo julkkis hä? Kumpi siis anto ja kenelle...
...mutkun tajusiit et kyseessä on julkkismuija nii antovat kuhkia loppuun...
Riipuen täysin humalasi tasosta. Kysymys ei todellakaan ollut, vaan mukahauskuuttelin, kun tuollainen kuva sattui silmiin. Huumoria on vaikea ymmärtää, varsinkaan minun, mutta ihan hyvässä hengessä tuon linkitin...
Sä et niiq oo julkkis hä? Kumpi siis anto ja kenelle...
... lähes rakastunutta miestä.
"Iiiih, mielis, ole mulle betonia tänäyönä"
Taitaa olla lievä mustasukkaisuusdraama tässä odotettavissa. Siihen hehkeään ääneen kun saisi herätä ja kuullua, että " otatko Jerkku oluesi tuopista, vai siirrytäänkö suoraan Jalluun" ja sitä en vittu suo kenellekkään muulle. Se on miun, pärlkkele.
Niin, ollakseen kaukaa viisas, se on hyvin äkkiä arkinen suhde. Vai kumman luulet vaihtavan talvirenkaat syssyllä...?
Julkkiksiako ne nussii täällä? Onkos kukaan muu nussinu Miss Suomea JA Suomen suosituimman bändin jäsenen eukkoa? (Kyse siis 2 eri naisesta.)
Renkaita täällä vasta vaihdellaan. Nussiminen sitten myöhemmin illalla.
Niitä renkaita nussitaan sitten...
Renkaita täällä vasta vaihdellaan. Nussiminen sitten myöhemmin illalla.
Voi kuksia renkaitakin jos siltä tuntuu. Eva ja Johanna, kaks niitä on.
Mulle, siis ihan mulle, eikä kaverin kaverille, sattu kerran tilanne duunissa, että menin sellaiseen olohuoneeseen. Siinä sitten katsastin tilanteen ja sanoin, et mitä pojjaat täällä? Pojat tokas, et katselleen telkkaria..., johon tyhmänä vastasin, et kyl on niin että teidän telkkari on kiinni just nyt...
Pojat siihen, että katsellaan ohjelmia sitten vasta illlalla...
Evan?!?!Pojat oli oikeessa, kun iltasin tulee aina parhaat ohjelmat.
Minun ja Evan tuleva suhde jää ehkä vähemmälle huomiolle kuin mieliksen ja Johannan.
Evan?!?!
Kukaan ei ole soittanut sitten Mao suuren jälkeen mitään musiikkia?
Pidä hyvänäs. Pelkäsin jo että Eva Mendesiä minulta halajat.Eva Longoria. Tiiätkö, se ihana nainen?
Kuunnelkaa Elvistä, se on elvis. Ja Mielari... onko sulla se Dylanin levy jolla on Visions of Johanna?
Pidä hyvänäs. Pelkäsin jo että Eva Mendesiä minulta halajat.
Koripallohan on sairaus, se menee tähän Evilin porttiteoriaan. Siinä koripallo, räp"musiikki", crackin polttelu ja aseelliset ryöstöt muodostavat ikuisen, loppumattoman kehän.Jos tämä jako sopii, niin käy hyvin. Sitä koripalloilijaa vois joku käydä pätkimässä nekkuun, niin helpottas vähän. Myös Suomen koripallo maajoukkuetta.
Mao I voi soittaa yhen kipaleen...