Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Tänään juodaankin tavoista poiketen Karjalaa. Meneehän tuokin kun raskaan työn raadannan jälkeen janottaa niin pirusti vaikka satoikin. Pihanrakennustyöt on persiistä.
Pihanrakennustyöt on persiistä.
Eikö niiden pitänyt olla jo ohi...
kyllähän tässä, liikaa vaan juotavaa. Olen varautunut lomaan..
...ynnä muuta elämää tärkeämpää, kuten kiinalainen sananlasku kertoo.
...minkälaisia ovat kalsarikännisatsinne?
Miten Tulppu muuten jakselee?
Alla kaksi Olvin kaupasta saatavaa Karpalolonkeroa. Nyt onkin sitten edessä pienimuotoinen ongelma. Otan seuraavaksi A) naista B) olutta C) Jim Beamia vai D) naisen siiderin?
Itse aloitin eilen lomanvieton kolmella korilla. Vähäinenhän se varustus on, myönnän, mutta koitan pärjätä. Viron pojan ronkelolla tässä mennään ja ei ole valittamista, mutta missä on Helemi?
Itse aloitin eilen lomanvieton kolmella korilla. Vähäinenhän se varustus on, myönnän, mutta koitan pärjätä. Viron pojan ronkelolla tässä mennään ja ei ole valittamista,
Tarkkaan ottaen? Saako tähän ketjuun kirjoittaa jos on vain tyytynyt nauttimaan siidereitä - usemman kappaleen yli seitsemän volttisia sellaisia ja tähän päälle pullollisen valkoviinä? Mikäli tämä ei vielä käy niin liene nautittava joko lisää alkoholipitoisia juomia tai sitten pidettävä paussi ja jatkettava huomenna nauttimista. Kumpi on parempi vaihtoehto?
vlad.
Kyllä tähän ketjuun saa kirjoittaa kyseisten annosten nauttimisen jälkeen, miksei niiden välilläkin.Tarkkaan ottaen? Saako tähän ketjuun kirjoittaa jos on vain tyytynyt nauttimaan siidereitä - usemman kappaleen yli seitsemän volttisia sellaisia ja tähän päälle pullollisen valkoviinä? Mikäli tämä ei vielä käy niin liene nautittava joko lisää alkoholipitoisia juomia tai sitten pidettävä paussi ja jatkettava huomenna nauttimista. Kumpi on parempi vaihtoehto?
vlad.
Olutta ja siideriä juodaan, kunnes Maria Mutola näyttää nussittavalta.