Kalsarikänniketju

  • 5 290 854
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nyt alkaa olla olotila sitä luokkaa että Neil Gaimanin Sandman kutsuu unihiekka pussinsa kanssa liiankin lujasti, mutta eipä hätiä mitiä ensi viikolla jatkuu saaga KK-ketjussa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumaliste, pilkku lähenee. Taidanpa lähteä nukkumaan ennen kuin viimeinen yöbussi lähtee ja takseihinkin kertyy aivottomat jonot. Yöt vain muille kalsaroitsijoille.

Nyt alkaa olla olotila sitä luokkaa että Neil Gaimanin Sandman kutsuu unihiekka pussinsa kanssa liiankin lujasti, mutta eipä hätiä mitiä ensi viikolla jatkuu saaga KK-ketjussa.

Ollaan asian ytimessä, eli uni puskee täälläkin vastaan. Onnea ja hyviä hetkiä niille jotka vielä tänä yönä pitävät lippua korkealla. Eiköhän sitä pian palata ketjun pariin
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo 1,614
Nakkikastike 1,077
Jere#3 913
tahtookirjoittaa 762
banaaninviljelijä 597
Evil 466
Helmi 450
Freddie Freeloader 413
mtuq 404
Uleåborgir 400
Eager 393
tiuke 385

Tässä on lista, johon yritän päästä mukaan. Mutta se vaatii vielä useiden iltojen ankaraa juopottelua. En tosin ole enää kovin kaukana tällä listalla.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
^Olen jo lähes ohituskaistalla. Vielä ~400 viestiä niin voin hyvällä omatunnolla osallistua KKK-miitinkiin. Toki olin jo viime vuonna Alabaman KKK-tapaamisessa. Hassuja palavia ristejä ja valkoisia kaapuja.

Vielä jaksaa painaa. Katson elokuvaa nimeltään Road House. Taattua kasaria a'la Patrick Swayze.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käydään nyt täälläkin kun toi aamukänniketju on niiiiin hiljainen. Pelkissä kalsareissahan tässä hiihdellään ja leijona-cola yhdistelmällä päivä käyntiin. "Perhevapaata" vielä tämä päivä. Eli nyt saa porsastella, huomenna taas käyttäydytään ihmisiksi.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Hyvää päivää.
Se on viikonloppu lusittu töissä ja nyt vapaata pari. Olutta on. Hyvää sunnuntaita kaikille kalsoittelijoille!!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hellou. Tänään aattelin vielä riipaista pienen kännin päälle. Eilen oli välipäivä mutta ke,to ja pe tuli otettua ihan runsaanlaisesti. Fiilikset on ihan ok, ainoo mikä vituttaa on rahanmeno. Ryyppääminen kaikkine oheistoimineen ei ole mitään ilmaista. Vielä ois 18 tölkkiä olutta jäljellä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missäs kaikki pelinaiset/miehet on? Pitäähän sunnuntaina vähän tasoitella.. Kai nyt ees joku?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Avasin sitten taas kaljan, kun niitä eilisestä muutama jäi. Lähinnä tänään yritän vain välttyä helvetilliseltä yöltä, saa nähdä onnistuuko.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
No kerpele. Kesäloma alkaa huomenna ja viikonloppu on aloitettu tietenkin remonttihommissa, kuinkas muuten. Selkä täysin jumissa, mutta koitetaan saada karpalolonkerolla auki. Muista pyhittää lepopäiväsi my ass.

Koffia ja ronkeloa Amorphis huutaa anovasti korviin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Pääsin vihdoin minäkin osallistumaan. Viattomasti alkoi oluella ruokailun yhteydessä, siitä sitten kahvit ja konjakit. Perääm Dalmorea ja nyt mennään 16v Highland Parkilla.
Therapy?:a soitellen ja myytinmurtajia seuraten.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jooh, töäällä ollaann ihan oluen voimalla, ja voi vittu että osaa tökkiä. Nyt kaipais kyllä Mielikuvitushahmoa tai jotain toista joka vois ottaa roolia piristävän musiikin saralla..
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on yli 15 tuntia vedetty ja ajattelin lopettaa juuri nyt kun kello 12 lyö. Aivan tillin tallin. Kiitos ja hyvää ötyä.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Onko se asianmukasta kalsarikänneilyä jos on 500km kotoa juopottelemassa porukoillaan isosiskonsa kanssa? Riittääkö oikeudet? "Minä vaan kysyn!"
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Täysin asianmukaista. Koti kuin koti. Minä taas oon kotona ja porukat on vähintään 250 km päässä, siskosta en tiedä. Kibis.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Täysin asianmukaista. Koti kuin koti. Minä taas oon kotona ja porukat on vähintään 250 km päässä, siskosta en tiedä. Kibis.

Ainakin välit pysyvät hyvinä.

Tässä ihan valvomisen ilosta juopottelen, huomenna taas yövuoro kutsuu, joten pakko pysyä hereillä vielä muutaman tunnin ajan, ettei sitten huomenna vituta niin paljoa. Pari yötä valvomista, jonka jälkeen Simerokkiin kahtelemaan ja kuuntelemaan. Ja juopottelemaan.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Naiset

Naiset, nuo Luojan luomat, kettuakin ovelemmat kaksijalkaiset osaavat dramatisoida kaiken. Saamaan tuntemaan syyllisyyttä, ryömimään jaloissaan ja syömään kädestä. Niin ja saamaan tajuttoman morkkiksen päälle.

Niiden kanssa en pysty elämään, mutta ilman sellaista en pysty olla.




Perkele. Ja juomana tänään ihan vain olut.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Naiset, nuo Luojan luomat, kettuakin ovelemmat kaksijalkaiset osaavat dramatisoida kaiken. Saamaan tuntemaan syyllisyyttä, ryömimään jaloissaan ja syömään kädestä. Niin ja saamaan tajuttoman morkkiksen päälle.

Dear Herkku.
Valinta on täysin sinun itsesi. Kyllä, olen täysin samaa mieltä kanssasi, mutta en ole niin ohjattavissa ja en todellakaan alennu syömään naisen tumpusta ja vittuako siellä pitää kontata. Aina löytyy joku, joka arvostaa sinua niin, että hän saa sinut tuntemaan itsesi ihmiseksi.

Missä on scholl, kun olis tarve...?

Noonniin, loma alkos ny. Yksikköjä viileässä tarpeeksi ja vain mielikuvitus on rajana. Toki, myönnän, että ohjattua toimintaa on luvassa, mutta ei juuri nyt...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noonniin, loma alkos ny. Yksikköjä viileässä tarpeeksi ja vain mielikuvitus on rajana.

Niin, missä on mun mielikuvitus? Hahmo hei...?
Tjaah, onhan sentään Heinäkuu, eikä voi olettaa ihan ihmeitä, joten viihdytän itse itseäni...

Nyt kuunnellaan:
The Feeling - Sewn
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Juotin tuossa vaimoni pieneen nousuun, rakastelimme, kävin tupakilla, vaimo nukahti. Tunnelma oikein loistava kunnes tein karkean erheen.

Rupesin nimittäin katsomaan ykköseltä tätä "Klassikko"-elokuvaa. Jos en ole koskaan oikein syttynyt Paasilinnan tuotannolle niin tätä Hotakaista ymmärrän vielä vähemmän.

Katkeraa satiiria (ei parodiaa, se on tyystin toinen asia) suomalaisesta kansanelämästä huoltoasemineen, autokauppiaineen, parisuhteineen sun muineen täynnä "symboliikkaa" ja "piilomerkityksiä". Ja niin leveällä tussilla alleviivattuna ettei Tielaitoksen (ei kai sitä enää ole) lanakaan siihen riittäisi, tämä wannabe-kirjailija itse. "Katsokaa, osaan kirjoittaa älykkäitä eufemismeja asioista jotka ovat kiinnostavia kuin tienposkeen kuollut orava".

Satiirilla on tarkoitus pilkata niitä, "joilla jotakin on", ehkä tämä Hotakainen on sitten katkera siitä ettei ole onnistunut pääsemään edes tähän huoltoasemajengiin sisälle. Jonkinlainen itsetunnon Mariaanien hauta tässä täytyy olla kyseessä, ehkä se selittää miksi hän niin suosittu onkin tässä maassa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan samaa mieltä Mr F!

Oisko sulla jotain hyvää biisiä tähän väliin?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Aamu alkoi A:lla ja loma on hyvä juttu. Ompahan outoa, kun muita lomalaisia ei näy...

Nyt kuunnellaan :
John Mayer - Daughters


Jännä juttu muuten tuo oluen hinta... Tässä koita aloitella lomaa ja oluet on Virosta, reilun 10e kori ja frendi soitteli eilen, on tulossa länsi euroopasta ja oli ottanut kyytiin mulle neljä koppaa olutta a´7e kori... Ja ei ole alkoholitonta. Kivoja hintoja Suomessa...
 

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Pari vapaapäivää edessä ja niitähän juhlistetaan oluella samalla fiilistellen Klamydiaa YouTubesta. Saatan tosin lipsahtaa kalsareiden merkeistä paikalliseen pubiin, tosin yksikseni oon sinne menos joten sosiaalinen kanssakäyminen ei pääse häiritsemään juopottelua!

Tais muuten olla meikäläisen eka viesti tähän loistavaan ketjuun...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yön olin töissä ja heräsin niinkin aikaisin kuin 16.40. Siitä puolen tunnin päästä rupesin ottamaan keppanaa, tosin yksi Laitilan Brandy-lonkero oli välissä.

Otetaan nyt sitten torstaina pienet tai isommatkin kännit, kun viikonloppu menee töissä. Jos sitä pelaisi Red Alert 2-peliä tai sitten pokeria.

Keravalla pantu "Porin" Karhu on pääasiallisena juomana. Karhusta puheen ollen, oletteko koskaan ratsastaneet hirvellä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös