Kalsarikänniketju

  • 5 249 406
  • 66 712
Ei pitäs tälläsen rookie kauttaan pelaavan ehkä vielä kukkoilla, mutta nyt näyttää uhkaavasti siltä että mut saadaan painostettua kohta baariin.

Onkohan tämä nyt yhtään hyväksyttävää ees sanoa tässä ketjussa? Lieventävänä asianhaarana sanottakoon että mulla ei ole enää kun pari lonkeroa, kalja on jo loppunut. Hävettää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saman olen pannut merkille Keski-Euroopassa resuessani ja päättelen sen johtuvan yksinkertaisesti siitä, että sieltä näkövinkkelistä Suomi=Lappi. Ts siinä on riittävästi eksotiikkaa Ranskan pojalle ja tytölle.

Tuo näkyy myös kesäisin kun Keski-Euroopasta tulee kauheat määrät turisteja pohjoiseen. Hollantilaiset ja Saksalaiset karavaanarit tukkii kaikki tiet Kuopiosta ylöspäin. Toki moni noista on vain välietapilla Suomessa ja matkaavat tuohon Keski-Eurooppalaisten pyhiinvaellus paikkaan eli Nordkappiin. Lievästi kärkistettyä, mutta ainahan nuo ovat tuonne matkalla. Tai siltä ainakin tuntuu...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mutta aivan mielläni suon jollekkin toiselle tämän meetingin hoitamisesta. Ei tee tiukkaakaan. Olut on ihan hieno juttu ja elämä menee eteenpäin, mitä jaksan edelleen ihmetellä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pääseekö mukaan KKK-miittiin, vaikka oon nykyään luvattoman harvoin täällä?

Tommosen saatanan absolutistin kannattais edes yrittää onneaan, mutta kerran kun tunget ovasta sisään niin tere tulemast. Mites muuten teikäläisen ihmisuhteet on edenneet kun ei olla hetkeen tavattu täällä?

Saunomista takana ja saunomista tänään vielä paljon edessä. On se vaan niin nautinnollista että vaan uudestaan ja uudestaan.

Niin ja Jerkkuskin kysyi musiikki vinkkejä. Iskeppäs muuten porukalle soimaan (itse en jaksa) The Fall Of Troyn Sledgehammer. No ehkei ole ihan kalsarimusaa, mutta kuitenkin.

Mutta nyt taas saunaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt näyttää siltä, että juomat loppuu ennen puoltayötä. Lähtiskö siis baariin vai jättääkkö tämä orastava humalatila puolitiehen? Kurja tilanne..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt näyttää siltä, että juomat loppuu ennen puoltayötä. Lähtiskö siis baariin vai jättääkkö tämä orastava humalatila puolitiehen? Kurja tilanne..

Samassa tilanteessa ollaan...aattelin että tänään otan vähän vähemmän, mutta nälkä kasvaa syödessä...lähtisin vaikka ABC:lle muutakan kilsan päähän pyörällä hakemaan lisää, jos lait sen sallisivat.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onnexi ei ole pelkoa että juomat loppuvat kesken kaiken. Yuk yuk vain palstaveljille.. Onhan tuo oikeasti ikävä tilanne kun juomavärkkeet keskenkaiken loppuvat. Noh ilta jatkuu Raappanan suomireggae saundeilla. Sekä laatikko olutta hupenee sangen vauhdikkaasti tässä matkanvarrella kohti suurta humalaa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jumalauta vittu saatana miten voi ihmisolentoa ottaa aivoon.. valitettavasti täytyy nyt tunnustaa, että katkerin mielin joudun tässä kohtaa viimeisenä oljenkortena "tyytymään" kalsarikänniketjuun. Eihän tässä mitään muuta vikaa ole, mutta silloin kun ravitsemusliikkeeseen on suunniteltu matkattavan ja täältä itsensä löytää niin pettymys painaa mieltä. :( Pahoittelut vakioasiakkaille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei jumalauta vittu saatana miten voi ihmisolentoa ottaa aivoon.. valitettavasti täytyy nyt tunnustaa, että katkerin mielin joudun tässä kohtaa viimeisenä oljenkortena "tyytymään" kalsarikänniketjuun. Eihän tässä mitään muuta vikaa ole, mutta silloin kun ravitsemusliikkeeseen on suunniteltu matkattavan ja täältä itsensä löytää niin pettymys painaa mieltä. :( Pahoittelut vakioasiakkaille.

Mee nukkumaan. Tuot pahaa karmaa, tai jotain. Tai sitten istu alas ja kuuntele:

AC/DC: Problem Child
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei jumalauta vittu saatana miten voi ihmisolentoa ottaa aivoon.. valitettavasti täytyy nyt tunnustaa, että katkerin mielin joudun tässä kohtaa viimeisenä oljenkortena "tyytymään" kalsarikänniketjuun. Eihän tässä mitään muuta vikaa ole, mutta silloin kun ravitsemusliikkeeseen on suunniteltu matkattavan ja täältä itsensä löytää niin pettymys painaa mieltä. :( Pahoittelut vakioasiakkaille.

Mikäs nyt meni pieleen? Itellä on sen verran keskustaan (melkein 7 kilometriä) ettei ihan illasta jaksa lähteä baariin. Pitää melkein lähteä aloittelemaan jonnekkin kaverille keskustaan, että jaksaa baariin lähteä jos silloinkaan...Kalsareissa saa valita oman musan ja muutenkin kokea koko autuus itsekseen. Toisaalta kun on vakiintunut suht nuorena ja monta vuotta sitten niin ei ole muuta syytä kuin juominen, siis baarin menon suhteen...eikä se aina niin houkuta.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs nyt meni pieleen? Itellä on sen verran keskustaan (melkein 7 kilometriä) ettei ihan illasta jaksa lähteä baariin. Pitää melkein lähteä aloittelemaan jonnekkin kaverille keskustaan, että jaksaa baariin lähteä jos silloinkaan...Kalsareissa saa valita oman musan ja muutenkin kokea koko autuus itsekseen. Toisaalta kun on vakiintunut suht nuorena ja monta vuotta sitten niin ei ole muuta syytä kuin juominen, siis baarin menon suhteen...eikä se aina niin houkuta.

No, kuvittelepa tilanne.. sulla on pari vanhaa kakkahousuajoista tuttua kaveria, joita näet suhteellisen harvoin ja olette äijäporukassa päättäneet, että nyt lähdetään vanhojen aikojen kunniaksi ihan vaan parille.. lähdön hetkellä näistä se, jolla EI ole lapsia, vaimoa/avokkia, tms velvoitteita toteaa, että katotaanpa kuitenkin joku toinen kerta kun mua ei jotenkin oikeen nyt vaan huvita lähteä mihinkään kun on vähän huonot housutkin jalassa jne. Kiva, että mun osittain tarjoamat pohjat kuitenkin upposivat ihan hyvin. Noh, kai mä oon sitten vaan paska kaveri.

Ja Freddielle terkkuja: ACDC- For Those About To Rock (We salute you)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, kuvittelepa tilanne.. sulla on pari vanhaa kakkahousuajoista tuttua kaveria, joita näet suhteellisen harvoin ja olette äijäporukassa päättäneet, että nyt lähdetään vanhojen aikojen kunniaksi ihan vaan parille.. lähdön hetkellä näistä se, jolla EI ole lapsia, vaimoa/avokkia, tms velvoitteita toteaa, että katotaanpa kuitenkin joku toinen kerta kun mua ei jotenkin oikeen nyt vaan huvita lähteä mihinkään kun on vähän huonot housutkin jalassa jne. Kiva, että mun osittain tarjoamat pohjat kuitenkin upposivat ihan hyvin. Noh, kai mä oon sitten vaan paska kaveri.

Tommonen on kyllä paskaa, oikeesti. Jos on sovittu tollasta ja ollaan jo alottelemassa ja valmiina lähtöön, nii paha tossa on perua. Jos musta tuntuu ettei vältttämättä huvita lähteä, niin koittaa aina ilmoittaa sen etukäteen ettei sit tuu pettymyksiä kun pitäs mennä. Ymmärtää kyllä harmituksen...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, kuvittelepa tilanne.. sulla on pari vanhaa kakkahousuajoista tuttua kaveria, joita näet suhteellisen harvoin ja olette äijäporukassa päättäneet, että nyt lähdetään vanhojen aikojen kunniaksi ihan vaan parille.. lähdön hetkellä näistä se, jolla EI ole lapsia, vaimoa/avokkia, tms velvoitteita toteaa, että katotaanpa kuitenkin joku toinen kerta kun mua ei jotenkin oikeen nyt vaan huvita lähteä mihinkään kun on vähän huonot housutkin jalassa jne. Kiva, että mun osittain tarjoamat pohjat kuitenkin upposivat ihan hyvin. Noh, kai mä oon sitten vaan paska kaveri.

Ja Freddielle terkkuja: ACDC- For Those About To Rock (We salute you)

Kuokkaan vaan tuommoisia "kavereita" heti ovelta, perheles sentäns.

Taisin muuten tuossa parisen viikkoa sitten kuulla tuon linkittämäsi sävelmän laulu- ja soitinyhtyeen itsensä esittämänä...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyttöystävä lähti nukkumaan ja mulla alkaa alkoholit loppumaan uhkaavasti. Ei tää nyt ihan putkeen mee? Perkele!
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommonen on kyllä paskaa, oikeesti. Jos on sovittu tollasta ja ollaan jo alottelemassa ja valmiina lähtöön, nii paha tossa on perua. Jos musta tuntuu ettei vältttämättä huvita lähteä, niin koittaa aina ilmoittaa sen etukäteen ettei sit tuu pettymyksiä kun pitäs mennä. Ymmärtää kyllä harmituksen...

Samoilla ajatuksilla pelataan täällä päässä. Okei, koko tilanne syntyi kohtuullisen nopeasti, mutta homman piti siitä huolimatta olla jo jonkin aikaa ihan selvä. Vituttaa kaikenmaailman jahkailijat. Ei sillä että kyseessä olisi nyt elämää suurempi juttu, mutta hyvän treenin jälkeen pettymys on kova kun itse kisa jää väliin.

Toisaalta kun hetken rauhoittuu niin mikäs tässäkään on ollessa. Kuten sanottua, dj ainakin osaa hommansa helvetin hyvin vaikka kalsarit jalassa vetääkin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hienoa että juomaveikkoja on vielä pystyssä koohottamassa. alkoikin jo elo käydä tylsäksi. Youtubesta tosin kuuntelen Slipknottia jotenka musan puolesta ei ole hereillä pysymisen suhteen ongelmia.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Onhan tässä vielä joku ~9h aikaa juhlia ämöriikkalaista itsenäisyyspäivää. Se on hyvä tekosyy nappailla tässä eli eikun lonkeroa koneeseen. Joskohan sitä pitäis hakea grilliltä jotain sänvää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samoilla ajatuksilla pelataan täällä päässä. Okei, koko tilanne syntyi kohtuullisen nopeasti, mutta homman piti siitä huolimatta olla jo jonkin aikaa ihan selvä. Vituttaa kaikenmaailman jahkailijat. Ei sillä että kyseessä olisi nyt elämää suurempi juttu, mutta hyvän treenin jälkeen pettymys on kova kun itse kisa jää väliin.

Toisaalta kun hetken rauhoittuu niin mikäs tässäkään on ollessa. Kuten sanottua, dj ainakin osaa hommansa helvetin hyvin vaikka kalsarit jalassa vetääkin.

Omaan ystäväpiiriin kuuluu kanssa näitä joopaseipäs tyyppejä ja kieltämättä välillä pistää vihaksi, kun ei osaa päättää mitään. Piru vie, jos huvittaa juoda ja lähteä baariin, niin sitten mennään. Jos huvittaa juoda, muttei jaksa baariin lähteä niin sanoo sen sitten suoraan ja sitten katsotaan tilanne uusiksi. Ja sitten kun ei viitsi ilmoittaa omista haluistaan mitään ennen kuin tilanne on niin sanotusti päällä niin kaikkia harmittaa.

Kalsarit on hieno tapa viettää aikaa. Meikäkäinen siivosi tänään sen verran urakalla, että tunnen ihan ansaitsevani kalsarit tänä iltana. Eipä tuo nainenkaan pahalla ottanut kalsareitani, kun olin jotain tehnyt.

Edit.

Nyt alkaa jo pientä kriisiä poikia....mitä mä teen? Juomat pian loppu ja ei pahemmin ole kuin nousuhumala tullut. Ahistaa ihan tää tilanne, kauheeta! Käsidesi?

Edit.
Alan kuuntelemaan Indicaa, se lohduttaa mua kun laskuhumala alkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalsarit on hieno tapa viettää aikaa. Meikäkäinen siivosi tänään sen verran urakalla, että tunnen ihan ansaitsevani kalsarit tänä iltana. Eipä tuo nainenkaan pahalla ottanut kalsareitani, kun olin jotain tehnyt.

Toki toki, kyllähän kalsarikännit on yksi jaloimmista alkoholinkäytön eri variaatioista. Se vaan tässä harmittaa, että tähän asti lähes koko kesä on pyöritty kalsarit jalassa ja pikkuhiljaa tekisi mieli kaivaa jo diskovaatetta kaapin pohjalta.. no ehtiihän tässä vielä.

Hieno piirre muuten naisessa tuo, kun ymmärtää, että joskus miehen täytyy tehdä se mitä miehen täytyy tehdä. Itsellä taitaa tuo emäntäpuolikin mennä piakkoin ihan päin sitä itseään, kun tuo parempi puolikas suuntaa ulkomaille opiskelemaan loppuvuodeksi. Se lieneekin sitten se viimeinen niitti tälle jo valmiiksi kuihtuvalle suhteelle, jota toki itse olisin ollut valmis korjaamaan. ...Ai mitenkä niin tuon huonoa karmaa ketjuun?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieno piirre muuten naisessa tuo, kun ymmärtää, että joskus miehen täytyy tehdä se mitä miehen täytyy tehdä. Itsellä taitaa tuo emäntäpuolikin mennä piakkoin ihan päin sitä itseään, kun tuo parempi puolikas suuntaa ulkomaille opiskelemaan loppuvuodeksi. Se lieneekin sitten se viimeinen niitti tälle jo valmiiksi kuihtuvalle suhteelle, jota toki itse olisin ollut valmis korjaamaan. ...Ai mitenkä niin tuon huonoa karmaa ketjuun?

Lausuit ehkä maailmankaikkeuden hienoimman lauseen, elikkä tuon "miehen täytyy tehdä mitä miehen tulee tehdä". Itsekkin tulee uota käytettyä lähinnä läppä mielessä, mutta totuus piilee kyllä siinä. Välillä on hetkiä jolloin tulee tehdä noin eikä niitä ole niin helppo selittää muulla tavalla. Jos nektaria tekee mieli ja tunnen olevani oileutettu sitä nauttimaan, niin kyllähän se täytyy toteuttaa. Ei nyt oikein ulosanti pelaa, mutta kuitenkin.

Jotenkin tuntuu että nykyään mies on se osapuoli joka on valmis koittamaan suhteen partantamista. Meikäläinenkin tekisi kaikkensa parisuhteen eteen ihan viimeiseen asti. Tietty välillä se menee roikkumisen puolelle, kuten on saanut hyvän kaverin touhuja seuratessa todeta, mutta kuitenkin. Ei sellainenkaan kyllä auta kumpaakaan osapuolta ollenkaan...pitäisi osata luovuttaa oikealla hetkellä. Itse olen onnellinen parisuhteessani ja en osaa kuvitella tällä hetkellä sen kuihtuvan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Miten niin huonoa karmaa? Tuohan on kuin "Miten olla Suomalainen mies" käsikirjasta. Muija nostamassa kytkintä, check, kavereita ei kiinnosta, check, alkoholi maistuu jopatikkin yksinään ollessa, check. Sullahan on melkein täydellinen setti siitä miten "Suomalainen mies katkeroituu ja rupeaa ryyppäämään" kirjasarjasta hallussa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin tuntuu että nykyään mies on se osapuoli joka on valmis koittamaan suhteen partantamista. Meikäläinenkin tekisi kaikkensa parisuhteen eteen ihan viimeiseen asti. Tietty välillä se menee roikkumisen puolelle, kuten on saanut hyvän kaverin touhuja seuratessa todeta, mutta kuitenkin.

Puhut harvinaisen fiksuja siihen nähden mitä voisi kuvitella miehestä, joka tunnetaan parhaiten nimellä Pottakameli. Tämä siis pelkästään kohteliaisuutena. Olen tätä mainitsemaasi asiaa ystävieni (pääsääntöisesti fiksujen sellaisten) kanssa mietinyt useastikin, että monesti nykyään tuntuu siltä, että nimenomaan mies on se, joka pyrkii pitämään palikat kasassa. Perinteisestihän aina ajatellan, että mies on tyhmä ja harkitsematon eikä edes halua yrittää elää yhdessä fiksusti. Mutta kyllä omakohtaiset kokemukset kertovat ainakin toistaiseksi täysin toista.. mies on se, joka nimenomaan yrittää, perkele, vihaksi pistää tämäkin.. keneen tässä kohta enää luottaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös