Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voihan sitä sanoa mitä vain. Onhan poijjaat vuosien varrella kasvanu ja musiikki luonnollisesti muuttunu. Itse vaan arvostan kyseisiä herroja. Pitkän aikaa tehneet hyvää musiikkia.

Kas emmehän me arvoisat kalsoittelijat lähde tähän? Maku/musiikki yms asioista voidaan kiistellä siihen saakka kunnes nirvana meidät löytää mutta todennäköisesti emme kykene toistemme päitä kääntämään. You like that, I like this. It's all good, we still love music.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kas emmehän me arvoisat kalsoittelijat lähde tähän? Maku/musiikki yms asioista voidaan kiistellä siihen saakka kunnes nirvana meidät löytää mutta todennäköisesti emme kykene toistemme päitä kääntämään. You like that, I like this. It's all good, we still love music.

Ei toki. Se oli multa vähän heikko kommentti, mutta en tohtinut alkaa muuttamaan enää. Jokainen tykkää mistä tykkää. Ei se Nirvanakaan huono ole.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
räkättirastaita saa vainota koska ne on niin inhottavia.

Räkättirastas, kansan suussa räsy, rätyharakka, iso- tai ruikkurastas kuuluu harvoihin rauhoittamattomiin lintulajeihimme. Tämä marjavaras on kuitenkin mainettaan parempi, eivätkä pikkupojatkaan onneksi ehdi enää räkätin pesiä hävittämään (no kiitos Xboxin ja Pleikkarin, Nintendo Wiille minä vitut vihellän).

Huhtikuiset rastasparvet elävöittävät peltoaukeita, ja soitimellaan hurmioituneina lentelevät koiraat tuovat eloa pihapiiriin. Keskikesällä emojen ja pesänsä jättäneiden poikasten räksytys tervehtii lintujen elämästä nauttiva kulkijoita hautausmailla ja puistoissa, ja syyspihlajassa keikkuvia rastasparvia on ilo katsella.

Räkättirastaat ovat parvilintuja ympäri vuoden. Pesimäaikaankin ne liittoutuvat kymmenien parien yhdyskunniksi. Lähipuissa pesivät naapurit hyökkäävät yhteistuumin pesärosvojensa kimppuun, eikä ihminenkään jää osattomaksi taitavasti tähdätystä ulostepommeista. Varis, harakka tai petolintu saa tuiman kyydityksen, jolloin myös muut yhdyskunnan puolustusalueella pesivät pikkulinnut saavat olla turvassa. Räkättiyhdyskunta puolestaan asettuu usein ampuhaukan naapuruuteen, sillä haukka karkottaa kiukkuisesti isommat pedot reviiriltään.

Räkätit ryhmittyvät mieluiten vanhoihin valoisiin lehti- ja sekametsiin peltojen ja puistojen lähelle. Avomaiden ja pesien välillä käy alituinen liikenne lintujen hakiessa poikasilleen matoja, hyönteisiä ja muita pikkueläimiä. Räkättirastas on runsas Etelä-Suomessa, mutta pesii erämaalintuna myös pohjoisessa rannoilla, soiden reunoilla ja tunturikoivikoissa.

Syys-lokakuussa räkättiparvet vaeltelevat sinne tänne marjoista notkuvia pihlajia etsien. Pihlajien tyhjentyminen ajaa niitä lumisista maisemistamme meren yli. Pääjoukot talvehtivat Länsi- ja Etelä-Euroopassa.

Räksällä on ihan vitusti munaa. Vertaa vaikka johonkin vitun särkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Räkättirastas, kansan suussa räsy, rätyharakka, iso- tai ruikkurastas kuuluu harvoihin rauhoittamattomiin lintulajeihimme...Räksällä on ihan vitusti munaa. Vertaa vaikka johonkin vitun särkeen.

Juu juu, olen kuullut tämän ennenkin. Veljeni on ornitologi (vissiin yksi tämän maan parhaita niillä pinnoilla laskien vai miksi te niitä kutsutte). Minä en. Viskisiepon ehkä tunnistan kun peilistä näen.

Minä olenkin sarkastisesti hymyillen sitä kansanosaa joka ei eläimiä tunne vaan ajattelee että kauniilta näyttäviä eläimiä ei saa lyyä, rumia vaan saapi.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Mikä vittu on se Mustien enkeleidin biisi.... Mikä biisi soi vähänväliä radiossa.
"Voimakenttä" saattaisi olla hakemasi biisi. Ainut kappale Mustilta enkeleiltä, jonka olen koskaan radiosta kuullut. Radiota ei kyllä paljoa tule kuunneltua, joten tietoni voi olla vanhentunutta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
C2H5OH, eikö sen nyt pitäis olla selvää?

Muok. Itseasiassa tuohon kun joku näppärä kemisti ymppää kolme kaliumatomia niin sehän siinä, KKK-laisten oma yhdiste.

Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.

Nimim: Kemia? Mitä helvattua se on? Mihin minä sitä koskaan elämässäni tulen tarvitsemaan?

Kylläpä kemian maikka tiesi mistä aikoinaan puhui, en kuunnellut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.

Nimim: Kemia? Mitä helvattua se on? Mihin minä sitä koskaan elämässäni tulen tarvitsemaan?

Kylläpä kemian maikka tiesi mistä aikoinaan puhui, en kuunnellut.

C2H5OH löytyy vaikka näinkin. Äläkä väitä ettet olisi tutustunut. Tänäänkin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viime yönä unessa piti olla jo lähdössä Jyväskylään KalPan peliin. Sitä ei uni kerro, oliko se heinäkuun lopussa oleva turnaus vai liiga-avaus.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.

Lisukkeista tiiä kun en kemisti ole mutta jos siihen teoriassa lisättäisiin kolme kaliumatomia niin se näyttäisi suunnilleen tältä:

C2H5OHKKK

Toki keemikoilla on siihen tylsemmät ja tehokkaammat lyhenteetkin olemassa mutta silti nuin mie näkisin Kalsarikänniketjulaisten kemiallisen koostumuksen.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Lisukkeista tiiä kun en kemisti ole mutta jos siihen teoriassa lisättäisin kolme kaliumatomia niin se näyttäisi suunnilleen tältä:

C2H5OHKKK

Toki keemikoilla on siihen tylsemmät ja tehokkaammat lyhenteetkin olemassa mutta silti nuin mie näkisin Kalsarikänniketjulaisten kemiallisen koostumuksen.

Pystyisikö kyseinen yhdistelmä olemaan olemassa? AInakaan minun ja naapureiden kemialliset koostumukset eivät kohtaa tällä hetkellä.. Naapurin ikänarttu syyttää meikäläistä mökäämisestä, musan soitosta liian lujalla yms älämölöstä. Mutta kotka ei ole tajunnut sitä että mulla infrakuulokkeet päässä silloin kun kämpillä olen.

Valita isännöitsijälle kotka, tee se, katotaan kuka on kuka. Perkele en alistu turhan vittuilun uhriksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta kotka ei ole tajunnut sitä että mulla infrakuulokkeet päässä silloin kun kämpillä olen.

Ettei sun infrakuulokkeet ole säätyneet samalle taajudelle tämän vaakunaeläimen kuulolaitteen kanssa? Kyllähän se lyö seniorikansalaisen varmana petistä pystyyn jos kesken mummeliunien alkaa "Highway To Hell" roimimaan kohti kuuloelimiä. Liene kuitenkaan hardcore AC/DC fani hän.

Huumoria tämä. ei piä olla moinaankaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös