Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
*pi on itämerensuomen muinainen preesensin pääte. Myöhäisempiä esimerkkejä on vaikkapa "Suitsetamine kahjustab
tervist.
*pi on itämerensuomen muinainen preesensin pääte. Myöhäisempiä esimerkkejä on vaikkapa "Suitsetamine kahjustab
tervist.
Sikäli kun oikein muistan niin pi on suunnilleen 3,14159.
"Voimakenttä" saattaisi olla hakemasi biisi. Ainut kappale Mustilta enkeleiltä, jonka olen koskaan radiosta kuullut. Radiota ei kyllä paljoa tule kuunneltua, joten tietoni voi olla vanhentunutta.Mikä vittu on se Mustien enkeleidin biisi.... Mikä biisi soi vähänväliä radiossa.
Se on kylläkin piii.
Mikäs on muuten KK-ketjulaisen kemiallinen merkki? Kertokaa oi te kirjaviisaat näsäviisastelijat.
C2H5OH, eikö sen nyt pitäis olla selvää?
Muok. Itseasiassa tuohon kun joku näppärä kemisti ymppää kolme kaliumatomia niin sehän siinä, KKK-laisten oma yhdiste.
Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.
Nimim: Kemia? Mitä helvattua se on? Mihin minä sitä koskaan elämässäni tulen tarvitsemaan?
Kylläpä kemian maikka tiesi mistä aikoinaan puhui, en kuunnellut.
Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.
Lisukkeista tiiä kun en kemisti ole mutta jos siihen teoriassa lisättäisin kolme kaliumatomia niin se näyttäisi suunnilleen tältä:
C2H5OHKKK
Toki keemikoilla on siihen tylsemmät ja tehokkaammat lyhenteetkin olemassa mutta silti nuin mie näkisin Kalsarikänniketjulaisten kemiallisen koostumuksen.
Mutta kotka ei ole tajunnut sitä että mulla infrakuulokkeet päässä silloin kun kämpillä olen.
Ei piä olla moinaankaan...
Mitä meinaa moinaankaan?
Ac/Dc on perusmyyntirokkia, not for my taste. Kuuntelen kyllä mutta en osta. Mun kamaa on enemmältikkin Amorphis/Children of Bodom yms vähän räyhäkkäämpi tavara.
Kutestuosnytjuuriäskensanoin, huumorillinen esimerkki oli tämä. Musiikista en sano muuta kuin että se on makuasia jossa kaikki ovat oikeassa. Paitsi minä vähän enemmän kuin muut.
Palataan asiaan sitten kun nämä COB:t sun muut ovat harjoitelleet ensimmäiset 25 vuotta että miten se homma pitää tehdä.
Mustat enkelit levylista Mitäpä jos Jergus tsekkailet tuosta listasta ja kerrot sitten meillekkin myös mikä biisi pitäisi kuunnella?