Kalsarikänniketju

• 5 308 454
  • 66 757

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Mikä vittu on se Mustien enkeleidin biisi.... Mikä biisi soi vähänväliä radiossa.
"Voimakenttä" saattaisi olla hakemasi biisi. Ainut kappale Mustilta enkeleiltä, jonka olen koskaan radiosta kuullut. Radiota ei kyllä paljoa tule kuunneltua, joten tietoni voi olla vanhentunutta.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
C2H5OH, eikö sen nyt pitäis olla selvää?

Muok. Itseasiassa tuohon kun joku näppärä kemisti ymppää kolme kaliumatomia niin sehän siinä, KKK-laisten oma yhdiste.

Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.

Nimim: Kemia? Mitä helvattua se on? Mihin minä sitä koskaan elämässäni tulen tarvitsemaan?

Kylläpä kemian maikka tiesi mistä aikoinaan puhui, en kuunnellut.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Reiska Lokittajahan suomentaa sitten myöskin meille tyhmemmille tuon yhdisteen? Eikö vain? Ilman lisukkeita sekä niiden kera.

Nimim: Kemia? Mitä helvattua se on? Mihin minä sitä koskaan elämässäni tulen tarvitsemaan?

Kylläpä kemian maikka tiesi mistä aikoinaan puhui, en kuunnellut.

C2H5OH löytyy vaikka näinkin. Äläkä väitä ettet olisi tutustunut. Tänäänkin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viime yönä unessa piti olla jo lähdössä Jyväskylään KalPan peliin. Sitä ei uni kerro, oliko se heinäkuun lopussa oleva turnaus vai liiga-avaus.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Lisukkeista tiiä kun en kemisti ole mutta jos siihen teoriassa lisättäisiin kolme kaliumatomia niin se näyttäisi suunnilleen tältä:

C2H5OHKKK

Toki keemikoilla on siihen tylsemmät ja tehokkaammat lyhenteetkin olemassa mutta silti nuin mie näkisin Kalsarikänniketjulaisten kemiallisen koostumuksen.

Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lisukkeista tiiä kun en kemisti ole mutta jos siihen teoriassa lisättäisin kolme kaliumatomia niin se näyttäisi suunnilleen tältä:

C2H5OHKKK

Toki keemikoilla on siihen tylsemmät ja tehokkaammat lyhenteetkin olemassa mutta silti nuin mie näkisin Kalsarikänniketjulaisten kemiallisen koostumuksen.

Pystyisikö kyseinen yhdistelmä olemaan olemassa? AInakaan minun ja naapureiden kemialliset koostumukset eivät kohtaa tällä hetkellä.. Naapurin ikänarttu syyttää meikäläistä mökäämisestä, musan soitosta liian lujalla yms älämölöstä. Mutta kotka ei ole tajunnut sitä että mulla infrakuulokkeet päässä silloin kun kämpillä olen.

Valita isännöitsijälle kotka, tee se, katotaan kuka on kuka. Perkele en alistu turhan vittuilun uhriksi.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta kotka ei ole tajunnut sitä että mulla infrakuulokkeet päässä silloin kun kämpillä olen.

Ettei sun infrakuulokkeet ole säätyneet samalle taajudelle tämän vaakunaeläimen kuulolaitteen kanssa? Kyllähän se lyö seniorikansalaisen varmana petistä pystyyn jos kesken mummeliunien alkaa "Highway To Hell" roimimaan kohti kuuloelimiä. Liene kuitenkaan hardcore AC/DC fani hän.

Huumoria tämä. ei piä olla moinaankaan...

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ac/Dc on perusmyyntirokkia, not for my taste. Kuuntelen kyllä mutta en osta. Mun kamaa on enemmältikkin Amorphis/Children of Bodom yms vähän räyhäkkäämpi tavara.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ac/Dc on perusmyyntirokkia, not for my taste. Kuuntelen kyllä mutta en osta. Mun kamaa on enemmältikkin Amorphis/Children of Bodom yms vähän räyhäkkäämpi tavara.

Kutestuosnytjuuriäskensanoin, huumorillinen esimerkki oli tämä. Musiikista en sano muuta kuin että se on makuasia jossa kaikki ovat oikeassa. Paitsi minä vähän enemmän kuin muut.

Palataan asiaan sitten kun nämä COB:t sun muut ovat harjoitelleet ensimmäiset 25 vuotta että miten se homma pitää tehdä.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kutestuosnytjuuriäskensanoin, huumorillinen esimerkki oli tämä. Musiikista en sano muuta kuin että se on makuasia jossa kaikki ovat oikeassa. Paitsi minä vähän enemmän kuin muut.

Palataan asiaan sitten kun nämä COB:t sun muut ovat harjoitelleet ensimmäiset 25 vuotta että miten se homma pitää tehdä.

Jaa tehneet 25v samaa kamaa eivätkät kaikkien 25vuoden aikana kokeileet mitään uutta milloinkaan? Olisiko silloin bändin kulttistatus taattu?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä "perusmyyntirock" on sinänsä kiinnostava termi. Sitähän se on, mutta on syytä ottaa huomioon asian historiallinen ulottuvuus. Voidaan hyvällä syyllä sanoa, että kaikki se jonka me tänä päivänä luokittelemme perusrockiksi on jotakin velkaa AC/DC:lle.

Samalla tavalla kuin se jota me tänä päivänä kutsumme standardijazziksi on mitä suurimmassa määrin Miles Davisin aikaansaannosta, voidaan nykystandardirockia sanoa AC/DC:n aikaansaannokseksi. Eikä edes aikaansaannokseksi, se oli siellä aina olemassa, nämä jannut vaan sattuivat kaivamaan sen esiin. Ja jalostivat siitä vuosikymmenestä toiseen kestäviä arvokristalleja.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Humala status= Huikea
Nukkumisentarve=Olematon
Järkeväratkaisu=nuku!
Lopputulos=Hyvää aamua kaikille tasapuolisesti.

Tänään jatketaan..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mustat enkelit levylista Mitäpä jos Jergus tsekkailet tuosta listasta ja kerrot sitten meillekkin myös mikä biisi pitäisi kuunnella?

Kaksi maailmaa oli biisi, jota etsin, mutta eipä ole kukaan laittanut tuubiinkaan sitä. Onneksi oli jäänyt olutta jääkaappiin, niin ei tarvi taskuläpimällä aloittaa aamua. Olishan se häpee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy