TERRRRRRRRRRRR-----VE!!!!
Nyt on O-L-U-T-T-A! Pukkasin tuon pirssini käyntiin, saatana! Sai sitä pukata mutta otin asenteeksi, että minä en perkele ainakaan ensin luovuta! Sattui sitten jossain kohtaa sopiva alamäki ja auto hörähti käyntiin. Turha on sakemannien keksintöjen minulle vittuilla! Olisivat polttaneet mennessään kaikki alamäetkin ja jättäneet vain ylämäkiä tänne jos oikein vittumaisia olisivat halunneet olla!
Voihan sitä kaljaa olueksi kutsua, ihan vain ollakseni muille kohtelias mutta se on vähän kuin naistenkin kohdalla, että joku nainen ei ole nainen, vaan esimerkiksi lorttoperse, vosu, justiina, ämmä, vittupää, jumalatar tms. Siis yhdellä sanalla "naisen" sijaan voi ilmaista muutakin, kuin että kyseessä on sukupuolellisesti nainen. No, hanaolut ja muovimukiolut eivät kyllä ole missään nimessä oluita vaan kaljoja. Muut menkööt nimellä "olut".
Minä muuten oon heittänyt aina kaikki naisten rakkauskirjeet roskiin, kun suhde on ollut ohi. Joskus v. 2000 vein muovikassillisen niitä. Kyllä niitä nyt voisi lueskella, vieläkin naurattaa, nauratti jo aikoinan, kun viiden ällän ylioppilasneito kirjoitteli kuinka sormeni hiipivät pitkin reittänsä ja hän räjähtää orgasmiin ym. Voi helekuta, hulluja nuo naiset!