Kalsarikänniketju

  • 5 246 142
  • 66 703

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olutta, reggaeta (suomalaista toki), pokeria ja sauna lämpimänä. En voisi suoraan sanoen toivoa mitään muuta. Miksei tee näin joka ilta?

Hienoa jatkoa kaikille veljille ja siskoille, nyt on aika keppanan!

Mitä muut?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Olisit kokeillut kuumaan veteen keitetyn sokerin kera.. Mutta kerrothan sitten miten troppi toimii?

Hyvää tää ainakin on. Taitaa käydä niin että kurkkukipu poistu mutta olo paranee.

Voiko Pimpin Lautturiin addiktoitua. Hitto se soi repeatilla eikä kyllästytä yhtään. viekää minut sinne missä hän on, virta ole halki edessä airon, viekää minut sinne missä hän on, lautturi kuule mitä mä toivon
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olutta, reggaeta (suomalaista toki), pokeria ja sauna lämpimänä. En voisi suoraan sanoen toivoa mitään muuta. Miksei tee näin joka ilta?

Hienoa jatkoa kaikille veljille ja siskoille, nyt on aika keppanan!

Mitä muut?

Murehdimme palstaveli Evilin pelikieltoa, keskustelimme säästä, otamma olutta. Mutta olen sitä mieltä että Black Sabbath Iron Man on aivan loistava biisi.

Tosin olen myös sitä mieltä että tämä biisi toimii näin perjantaina Technohead I wanna be hippie

Hiukan on semmoinen olo että voisi vielä lähteä jahtaamaan kadonnutta nuoruttaan johonkin keskustan diskohelvettiin...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saunassa ja saunomisen jälkeen muutomia oluita, nytemmin rommikolaa ja radio Suomi PoP. Iltaa vaan KK-väki. Meni hetki, kun lueskelin Jomppa Koon naisasia käänteet. Mimmosia kelejä muilla? Nakkilassa pilvipouta ja vieläkin 17 astetta lämpöstä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
keskustelimme säästä
Turussa 16,3 C, kastepiste 11,1 C, ilmankosteus 71%, tuuli 3,0 m/s NNW, tuulenhyytävys 16,1 C, aurinkoteho 5 W/m2, ilmanpaine 1018,5 hPa.

np. Kid Rock - All summer long. Tulee ihan mieleen viime loppukesän reissun Kanadaan. Tää oli aika voimasoitossa paikallisilla asemilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuopiossa Lämpötila 11,3 °C; kosteus 55 %; kastepiste 2,7 °C; pohjoistuulta 4 m/s; puuska 6 m/s; paine 1010,4 hPa; 12 tunnin sadekertymä 0,0 mm (21:00); pilvistä (8/8); näkyvyys yli 20 km.

Oma mittari näyttää 13 astetta ja ei tuolla nyt täysin pilvistä ole. Jokatapauksessa selvästi heikompi keli kuin muutamia päiviä sitten.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, kun kotimaisella mennään, niin tässä olis Tolosen Jukkaa...

Yritin kaivella tuupista nuoremman Pohjolan edesottamuksia vaan hyvin ovat poijat oikeutensa suojanneet, ei löydy paljon mitään. Tässä yksi viritelmä koostuen sinänsä ansiokkaasta Kerkko Koskisen "Agatha" teoksesta ja täysin käsittämättömästä Milesin haudan ryöstöstä:

Sketches of North
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Turussa 16,3 C...

Ketäköhän kysy? Siis ihan oikeasti.

Mää ny kuitekin soitan teitille Kingston Wall nimistä humppapumppua. Vittu, että mulla on ikävä tuota aikaa ja sitä että en vittu menny koskaan tsiikaan. Siinä pyörin kokoajan ympärillä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Meiti on ihan humppeli pumppelissa! Iihihiii. Pokeria sivussa pelailen ja sanon ETTÄ MYÖSKIN TARKOITTAA MYÖS MYÖS:tä ja sekin vielä että ketä väärässä paikassa sanottuna juontaa /hybu jnujji aktaki ruotsiin ja vem som -rakenteeseen. Yhyhy hyhyh hhhyhyhy hyh. olin kjraan metsassö ha oirava söu nuibub ruyikai8 . itketti mutta isä antoi uudet mevöäät. Take a caheb on nmevb
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eilen tuli käytyä toisen kerran tämän vuoden Viinijuhlilla. Apulantahan se siellä rämpytti menemään. Muutama biisi oli, mitä en ollut kuullut, mutta kokonaisuutena kyllä helvetin hyvä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Meiti on ihan humppeli pumppelissa! Iihihiii. Pokeria sivussa pelailen ja sanon ETTÄ MYÖSKIN TARKOITTAA MYÖS MYÖS:tä ja sekin vielä että ketä väärässä paikassa sanottuna juontaa /hybu jnujji aktaki ruotsiin ja vem som -rakenteeseen. Yhyhy hyhyh hhhyhyhy hyh. olin kjraan metsassö ha oirava söu nuibub ruyikai8 . itketti mutta isä antoi uudet mevöäät. Take a caheb on nmevb

Eilen tuli käytyä toisen kerran tämän vuoden Viinijuhlilla. Apulantahan se siellä rämpytti menemään. Muutama biisi oli, mitä en ollut kuullut, mutta kokonaisuutena kyllä helvetin hyvä.

Uleå mies get a grip. Oletsä mennyt syömään lehmien niittyjen lähellä kasvavia sieniä? Se selittäisi Lovercraft:maisen tekstin. Toivottavasti et kutsu Cthulhua pääni menoksi..

Apulanta on pelkkää paskaa jalostetussa muodossa. Hei hei mitä kuuluu -APulanta Ihaaaanaaaa teiniangstia omasta nuoruudesta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ikävä on mullakin tuota aikaa. Onnellinen olen, että ehdin kerran nähdä bändin livenä Tavastialla.

Itse olen myös siitä onnellinen, että olen elossa. Joskus sovittiiin, että vittu, nyt jätkät eletään ja kolmee kymppiä ei nähdä sitten... olen ainoa niistä kolmesta joka on elossa. Reilut viistoistavuotta olen käynyt hautuumaalla jouluna, samalla, kun oon käyny tsiikaan Mutsia, myös frendejä.

Sorry, ei ollu tarkoitus, mutta ajanjakso vetää hiljaiseksi. Siihen lisäisin lisempää KW ja Love Tonight
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mimmosia kelejä muilla?

Täällä Oulussa on kylymä!

Reggae se vaan jaksaa ja jaksaa, voin linkitellä vaikka jokusen biisinkin jos joku palstalainen on yhtä avoin musiikille, kuin minä. Monet ei tästä genrestä niinkään välitä.

PS: pokerissa helvetinmoiset voitot. Opiskelija/kesätyöläiselle 550$ ei ole pikkuasia :)

Jatketaanhan?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleå mies get a grip. Oletsä mennyt syömään lehmien niittyjen lähellä kasvavia sieniä? Se selittäisi Lovercraft:maisen tekstin. Toivottavasti et kutsu Cthulhua pääni menoksi..


Olin hetken humalassa. Annettakoon se minulle anteeksi. Ei, en ole syönyt sieniä, olen vain juonut vaimoni siiderit! Ja nyt jytisee Sairaalanrinteen taloissa Das Boot . Perkele.

Pokeri ei ole mennyt jostakin syystä kovin hyvin. Lähdin all in 7Q-rainbowilla. Hmph. Kaveri AAA:lla voitti.

Onpa muuten nälkä. Onneksi jääkuapissa on perunasalaattia ihan saatanan paljon. Das Boot.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nythän on niin, että tässä keskustelussa on syytä asemoitua sen lähtökohdan mukaisesti että asioiden eli suoritusten tekeminen on ajan saatossa ts. vuosien varrella tullut sekä teknisesti että käytännöllisesti ottaen hankalammaksi, joka johtaa gerontologisiin tarpeisiin harjoittaa jonkinlaista hiljaisuuden retriittiä aika-ajoin tavoitteena saada lepoa ja virkistystä ylirasittuneille aivosoluille.

Molemmille, mielellään. Mitä vittua mie taas rupesin kirjoittamaan?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jiäkuapissa. Suatana.

Vois ottaa erän pokeria kohta.

No jiäkuapissapa jiäkuapissa.

Serkun miehen äiti puhui kattiloista. Niin kattila on keittoastia tai whatever. Niitä oli kuulemma paljon. Ne piti tappaa. Tappaa kylmästi ampumalla, käsikranaateilla, singoilla, raketeilla, ohjuksilla, ydinaseilla.

Bloody Sunday. 30 kissanpentua levyksi pienoiskiväärillä... Oli se vaan hauskaa Joroisissa vuonna 1998.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mikä vittu on se Mustien enkeleidin biisi.... Mikä biisi soi vähänväliä radiossa.

Itse asiaan, operaatio ruohonleikkuu edistyy, oluita on juotu ja naapuritkaan ei vielä valita. Tulos on ikä on. Valituksia vastaan otetaan. Mieluiten yyveellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös