Kalsarikänniketju

  • 5 246 962
  • 66 704

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ac/Dc on perusmyyntirokkia, not for my taste. Kuuntelen kyllä mutta en osta. Mun kamaa on enemmältikkin Amorphis/Children of Bodom yms vähän räyhäkkäämpi tavara.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ac/Dc on perusmyyntirokkia, not for my taste. Kuuntelen kyllä mutta en osta. Mun kamaa on enemmältikkin Amorphis/Children of Bodom yms vähän räyhäkkäämpi tavara.

Kutestuosnytjuuriäskensanoin, huumorillinen esimerkki oli tämä. Musiikista en sano muuta kuin että se on makuasia jossa kaikki ovat oikeassa. Paitsi minä vähän enemmän kuin muut.

Palataan asiaan sitten kun nämä COB:t sun muut ovat harjoitelleet ensimmäiset 25 vuotta että miten se homma pitää tehdä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kutestuosnytjuuriäskensanoin, huumorillinen esimerkki oli tämä. Musiikista en sano muuta kuin että se on makuasia jossa kaikki ovat oikeassa. Paitsi minä vähän enemmän kuin muut.

Palataan asiaan sitten kun nämä COB:t sun muut ovat harjoitelleet ensimmäiset 25 vuotta että miten se homma pitää tehdä.

Jaa tehneet 25v samaa kamaa eivätkät kaikkien 25vuoden aikana kokeileet mitään uutta milloinkaan? Olisiko silloin bändin kulttistatus taattu?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä "perusmyyntirock" on sinänsä kiinnostava termi. Sitähän se on, mutta on syytä ottaa huomioon asian historiallinen ulottuvuus. Voidaan hyvällä syyllä sanoa, että kaikki se jonka me tänä päivänä luokittelemme perusrockiksi on jotakin velkaa AC/DC:lle.

Samalla tavalla kuin se jota me tänä päivänä kutsumme standardijazziksi on mitä suurimmassa määrin Miles Davisin aikaansaannosta, voidaan nykystandardirockia sanoa AC/DC:n aikaansaannokseksi. Eikä edes aikaansaannokseksi, se oli siellä aina olemassa, nämä jannut vaan sattuivat kaivamaan sen esiin. Ja jalostivat siitä vuosikymmenestä toiseen kestäviä arvokristalleja.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Humala status= Huikea
Nukkumisentarve=Olematon
Järkeväratkaisu=nuku!
Lopputulos=Hyvää aamua kaikille tasapuolisesti.

Tänään jatketaan..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mustat enkelit levylista Mitäpä jos Jergus tsekkailet tuosta listasta ja kerrot sitten meillekkin myös mikä biisi pitäisi kuunnella?

Kaksi maailmaa oli biisi, jota etsin, mutta eipä ole kukaan laittanut tuubiinkaan sitä. Onneksi oli jäänyt olutta jääkaappiin, niin ei tarvi taskuläpimällä aloittaa aamua. Olishan se häpee.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyvästi selvä päivä. Pakko aloittaa siiderillä jotta saa nuo pään sisällä jyskyttävät hakkumiehet hiljaisiksi. Siivousrojektista ei tuu muuten mittään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Siivousrojektista ei tuu muuten mittään.

Katohan, vapaamatkustaja on joukossamme. Jos et siivoa, niin ole sitten siivosti.
Pitänee nyt varmaan mennä hakemaan ronkeloa. Eilen olutostoksilla muuten tuli kassajonossa sellainen fiilis, että pakko tarkistaa oluen alkoholimäärä. Olis ihan kauhee fiilis, jos se oliskin alkoholitonta, vaikka pienestä määrästä onkin kyse.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, kun ajoissa aloittaa, ei ole aavistustakaan, että mitä tuleman pitää. Jännä nähdä, kun itseäkin pelottaa...

Muistuu mieleen kun kerran piti lähteä työmatkalle Espanjaan ja jostain sain kuningasajatuksen aikani kuluksi aloittaa vähän loiventamaan edellisiltaa heti aamusta. Koko päivä sitten siinä tuli tenuteltua lentoasemilla ja koneissa. Iltamyöhällä Madridissa mentiin kuulemma vielä syömään, en itse muista tuosta juuri mitään. Seuraavan päivän palaverissa tuppasi hiukan naamasta väsyttämään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran synkkää ulkonakin että tekisi mieli tissutella aamuun saakka. Unirytmit edelleenkin ihan anaalista päin. Pitää illemmalla palata asiaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Muistuu mieleen kun kerran piti lähteä työmatkalle Espanjaan...

Tiedän, jo edesmenneen miehen, joka kysyi kauheessa krapulassa kavereiltaan HelsinkiVantaalla, että aletaanko tekeen lähtöä jo, niin pojjaat tokas vaan takas, että ollaan paluumatkalla nyt... Ne oli niitä kultaisia Seiväsmatkojen aikoja...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tiedän, jo edesmenneen miehen, joka kysyi kauheessa krapulassa kavereiltaan HelsinkiVantaalla, että aletaanko tekeen lähtöä jo, niin pojjaat tokas vaan takas, että ollaan paluumatkalla nyt... Ne oli niitä kultaisia Seiväsmatkojen aikoja...

Tästä taas tuli mieleen aika nuoruuden ja Ilosaarirock joskus 90-luvun alussa kun David Byrne oli illan pääesiintyjä. Settiä oli kulunut hyvän matkaa toista tuntia kun kaverini (joka oli hehkuttanut Talking Headsia koko edeltävän viikon) tuhannen päissään yhtäkkiä kysyy multa "Koska nää lämppärit lopettaa ja se Byrne alkaa soittamaan?"
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tännehän sitä, kun rupesi sen verta korpeamaan autotekniset murheet, joihin täällä korvessa löytyy ratkaisu vasta ylihuomenna maanantaina. Ihan vain selvennyksenä tuo "maanantai", jos joku ei tässä kohtaa tiedä missä kohtaa viikkoa menemme. Volokkareissa ei vissiin olekaan kuin tyyppivikoja, koittaapi niistä sitten arpoa, että kenen ehdottama mikäkin tyyppivika se kulloinkin mahtaa herr Volokkaria vaivata. Varmaan pian näen haaveunia romuttamoista, joissa Volokkareita litistetään kuutioiksi.

Tuosta Freddien postaamasta Veli Puolikuu -sketsistä tuli mieleeni tapaus 10 vuoden takaa, kun olin Ruotsin Värnämossa baarissa. Menin jonkun hyvätissisen naisen luo juttelemaan. Ainoa ongelma kuulemma oli siinä, että sen pojkvän oli aivan hänen vieressään. Ei kuulemma ollut sitten oikein jättekivaa kenellekään. Itse en tarinaa muista, perimätieto vain näin kertoo. Kaikki hampaani ovat ehjät ja tallessa, sen voin havaita ihan itse.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toinenkin tapaus tuli mieleeni, joskus vajaa kymmenen vuotta sitten Blues Brothers Band esiintyi Hippoksella. Käytiin ennen keikkaa Alakulmassa jossa törmäsin pariin lätkäkaveriin jotka olivat sonnustautuneet mustiin pukuihin ja Ray-Baneihin ja olivat aivan täpinöissään keikasta.

No keikan jälkeen sitten takaisin Alakulmaan ja siellähän nämä sankarit edelleen ovat samassa pöydässä. Toinen kysyy multa "Pitäiskö lähteä jo hallin puolelle, eikö se keikka ala kohta?"
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tännehän sitä, kun rupesi sen verta korpeamaan autotekniset murheet, joihin täällä korvessa löytyy ratkaisu vasta ylihuomenna maanantaina. Ihan vain selvennyksenä tuo "maanantai", jos joku ei tässä kohtaa tiedä missä kohtaa viikkoa menemme. Volokkareissa ei vissiin olekaan kuin tyyppivikoja, koittaapi niistä sitten arpoa, että kenen ehdottama mikäkin tyyppivika se kulloinkin mahtaa herr Volokkaria vaivata. Varmaan pian näen haaveunia romuttamoista, joissa Volokkareita litistetään kuutioiksi.

Volkkarit on haitarista. Ihmeellisiä vikoja ihmeellisissä paikoissa. Kaksi niitä seisoo pihassa nytkin, vaikka jo sen Paskatin jälkeen vannoin etten niihin kajoa. Kansanauto nimensä mukaisesti. Lieventävänä asianhaarana tosin todettakoon että toinen on I-korinen Golf cabrio joka toimittaa kesälelun virkaa.

Onneksi pihassa on myös tuo baijerilainen, kyllä saksalaiset osaavat hyviäkin autoja tehdä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun tässä valittaen päivä lähti käyntiin, niin valittaen on todettava, että eihän tässä pitäjässä ole viinaksia myyvää liikettäkään, joten on tyydyttävä kaljoihin, mikä jo silkkana ajatuksenakin kovasti järkyttää. 15 vuotta jaksoin kaljaa kitata, joista lähikaupan tarjonnasta johtuen ikävuosina 14 -17 pääasiassa Olvin tuotteita. Ja nyt pitäisi sitten saada jotakin olutta ostettua, kun 2 olutta ei oikein riitä iltayöhön asti. Karjalaa? Ei helkuta, Lappari on kusta, Olvia, ei helvetti, pahinta kaikista, Koffissakin joku semiväljähtänyt sivumaku. Sandelsia join ne ikävuodet 14-17, kiintiö täynnä. Karhua sitten vissiin laitettava ostoslistalle...

Ja mitään sidukoita en kyllä ala juomaan, en vaikka niissä olisi alkoholiakin.

Lisäys: Ja sääkin on ihan surkea, +12'C näyttää mittari. No niin, nyt on valitettu autosta, kaljoista ja säästä. Hyvää huomenta vain kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jonkinlainen välikuolema alkaa hiiviskellä roppaan. Pitäiskö tässä jyrkentää verisuoniston alkoholigradienttia vaiko lyödä levyksi? Molemmilla voi olla arvaamattomia seurauksia. Siivotakin pitäisi. Suosituksia arvon herrasmiehet ja naiset?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Jonkinlainen välikuolema alkaa hiiviskellä roppaan. Pitäiskö tässä jyrkentää verisuoniston alkoholigradienttia vaiko lyödä levyksi? Molemmilla voi olla arvaamattomia seurauksia. Siivotakin pitäisi. Suosituksia arvon herrasmiehet ja naiset?

Lisää juomaa huiviin vaan. Levyttää ja siivota kerkeää sitten joskus.

Itse alan olemaan taas niin pihalla, että pelottaa mihin tääkin taas johtaa kun eilinenkin oli mitä oli.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lisää juomaa huiviin vaan. Levyttää ja siivota kerkeää sitten joskus.

Itse alan olemaan taas niin pihalla, että pelottaa mihin tääkin taas johtaa kun eilinenkin oli mitä oli.

Jotakuinkin tähän päätelmään olin tulossa itsekin. Siivoaminen on niin hieno asia että sitä kannattaa säästää huomisellekin. Ja kuulemma haudassa joutaa sitten makamaan niin paljon kuin on tarvis.

Pihalla en aio olla, olen saatana viimeiset kaksi kuukautta siellä ollut lapioimassa ja kärräämässä ja tasoittamassa ja asentamassa finnfoamia ja suodatinkankaita ja salaojaputkia ja ja...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kävin pihalla kuitenkin suutelemassa kevyttä vihreää jota ei enää kevyeksi saa sanoa. Kaivelin aamupäivän kanuunaliikuntana sokkelit esiin murskeesta kuivumaan jotta saan sutia ne kylmäbitumilla niin eikös perkele ala satamaan vettä. Just my luck.

Missä kaikki, pihalla? Antakaa kun määkin huudan, määkin olen kännissä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tännehän se tie sitten kuitenkin vei. Toista kaljaa kiskon, amatööri kun olen niin aloitin vasta puol tuntia sitten ryypiskelyn.
Muuten kai kaikki ihan ookoo. Ilma on mitä on, mutta eipä ole tarvetta lähteä ulos. Kaljaa 22 purkkia jäljellä ja täys röökitoppakin löytyy. Seuraa ei ole, mutten tiedä tarttisko ollakaan.
Skål.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös