Kalsarikänniketju

  • 5 244 948
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olin lähestulkoon myöhästymässä tilaisuudesta kun piti käydä peittämässä uima-allas, raijaamassa painepesuri sisään ja sanoa iltaa Veijo Marlborolle myös.

VeliEvilille maljapuheeksi voidaan todeta vaikka että nyt kun olet astumassa takaisin Jatkoajan kaidalle polulle, teemme parhaamme tukeaksemme sinua palaamaan normaaliin Kalsarikänniketjukirjoitteluun. Yritämme pitää sinut erossa niistä turhien onelinereiden ja ohi aiheen kirjoittelun hämäristä piireistä, jotka ovat niin monet saattaneet yhteiskunnan turvaverkkojen ulkopuolelle. Kannattaa muistaa porttiteoria, yksi tulosseuranta väärässä ketjussa on kivetty tie helvettiin.

Ainiin, sinähän asut siellä jo, sori.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Chears Mister Paha. Olen itse pahasti myöhässä, mutta tapahtui ihme! Naisihminen kaukaa muinaisuudesta soitti ja ilmoitti että huomenna nähdään halusin tahi en. Joten olin estynyt kippistelystä sen verta tohkeissani olin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olin lähestulkoon myöhästymässä tilaisuudesta kun piti käydä peittämässä uima-allas...

En ollu ajatellutkaan asiaa näinpäin, kun sen normaalisti hoitaa kone tai palvelusväki. Ihminen on tyhmä, kun pitää asioita itsestäänselvyytenä.

Kuuntelen tuota Pekka Pohjolaa, mutta täällä ei liene kannatus suurimmillaan... ja en löytänyt ihan sitä, mitä just nyt kuuntelen, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En ollu ajatellutkaan asiaa näinpäin, kun sen normaalisti hoitaa kone tai palvelusväki. Ihminen on tyhmä, kun pitää asioita itsestäänselvyytenä.

Tämä on siis lelukaupasta ostettu lasten uima-allas, joka on pakko peittää, muuten lokit paskoo sen kelvottomaksi. Ei pidä antaa mielikuvituksen lentää liikaa...

En ole scholl.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tämä on siis lelukaupasta ostettu lasten uima-allas, joka on pakko peittää, muuten lokit paskoo sen kelvottomaksi. Ei pidä antaa mielikuvituksen lentää liikaa...

Saman tein äsken, tai siis tyhjensin kokonaan pois. Vatutti vaan sen verran , kun naapureiden kukkapuskatkin piti kastella, niin ajattelin, että josko palvelusväki hoitais...

Ilolla olen tosiaan ottanut vastaan tuon Pohjolan tuotannon. Nuorempana tuli oltua suht' kapeakatseinen ja nyt osaa sitten nauttia... Fuusiojazzista en vieläkään tosin, mutta tämä toimii.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kipeänä olossa on se hyvä puoli, että vähempikin riittää. Jopa virolainen siideri voisi nyt toimia.

np: Poets of the fall - You know my name (onkos tää ihan mukiinmenevä coveri vai olenkos mää kännissä?)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Haistakaa nyt jo oikeesti kaikki episodiin osallistuneet pitkä vittu. Tämä ei ole pelkästään lampaanpersene näyttöä Oululle vaan koko suomelle!

Sairasta

Joo haistakaa vittu. Saatanan lampaanperse homot! Mutta mistä hyvästä? Olen näetsen ollut uutispimennossa moniaita päiviä Etelä-Pohjanmaan sydänmailla. Enkä tiedä.

Varmaa tietoa on se, että olen kaikki kriteerit täyttävässä kalsarikännissä. Kasmygh. Kai jokainen tietää mitä kasmygh tarkoittaa?

Kasmygh.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilolla olen tosiaan ottanut vastaan tuon Pohjolan tuotannon. Nuorempana tuli oltua suht' kapeakatseinen ja nyt osaa sitten nauttia... Fuusiojazzista en vieläkään tosin, mutta tämä toimii.

Pohjolaa kuulin ensi kerran jotain viidentoista vanhana ja kolahti tosi lujaa. "Flight Of The Angel" oli itse asiassa minun porttini progeen ja jazziin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Varmaa tietoa on se, että olen kaikki kriteerit täyttävässä kalsarikännissä. Kasmygh. Kai jokainen tietää mitä kasmygh tarkoittaa?

Sillä aikaa, kun kaikki säntäävät googlaamaan, että mitä ihmettä se oikein tarkoittaa, ajattelin kysyä, millainen sää Oulussa on? Ja miten oppisin aloittamaan virkkeet oikein ja laittamaan pilkut oikeille paikoilleen?
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kesäloma alkaa, olut virtaa ja kelit suosii (sisällä oloa). Musiikki pauhaa, maha kasvaa. Maanantaina vittuilusoitot työkavereille, mutta se on sen ajan murhe.

Jatkakaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kasmygh on yli-inhimillisen hajuisen pierun lähtöääni. Kasmygh lanseerattiin laatujulkaisu Myrkyssä vuonna 1994.

Pilkuille on yksi vitun, sama mihin ne laittaa. kunhan On hyvä sisältö?`

Yhyy, nyt pörrää pesukone kovin. Siellä ne minun ns. pyhän kolminaisuuden kalsarit linkoutuvat. Jos jollekulle jää tai jäi epäselväksi, mitä pyhän kolminaisuuden; kalsarit, tarkoittavat - - kysyköön...?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tottakai me jatkamme, mitäs muuta luulit?

Kas setä Uleåkin pistäytyy sekalaiseen sakkiimme. Mites pohojanmaalla? Oliko puukot&puntarit edelleenkin naapuririitojen pääasiallinen selvittelyväline? Ja kaikista tärkeimpänä, pääsitkö kokemaan pohojamaan puntaritaikaa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pohjolaa kuulin ensi kerran jotain viidentoista vanhana ja kolahti tosi lujaa. "Flight Of The Angel" oli itse asiassa minun porttini progeen ja jazziin.

Aikoinaan muistaakseni Mielikselle soitin täällä ELP:n biisin the Sage ja veikken progesta juurikaan diggaa, niin toiset vaan osaa.
Pohjola on ilmestynyt elämääni jälkeenpäin, mutta sitäkin kovempaa. Ehkäpä näin parempi, nyt on aikaa kuunnella ja nauttia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yhyy, nyt pörrää pesukone kovin. Siellä ne minun ns. pyhän kolminaisuuden kalsarit linkoutuvat. Jos jollekulle jää tai jäi epäselväksi, mitä pyhän kolminaisuuden; kalsarit, tarkoittavat - - kysyköön...?

No niin, vittuilut sikseen. Iltaa vaan sinne Ouluunkin. Kalsareittesi -ennen-pesua- yksityiskohdat saat pitää mieluusti omana tietonasi, paitsi jos Michael Jackson käytti niitä ennen sinua. Näemmä kaikki mihin Michael on eläessään koskenut on viime päivinä muuttunut suunnilleen Brianin sandaaliksi.

Mutta se sää kiinnostaa edelleen? Mulla on sukulaisia sielläpaäin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Soin just kanasalaatin jämät ja taas jaksaa. Kurkku on vaan niin perskeleen arka. Onkos jotain ideoita mikä auttaisi kipeään kurkkuun?

np. PMMP - Lautturi
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No niin, vittuilut sikseen. Iltaa vaan sinne Ouluunkin. Kalsareittesi -ennen-pesua- yksityiskohdat saat pitää mieluusti omana tietonasi, paitsi jos Michael Jackson käytti niitä ennen sinua. Näemmä kaikki mihin Michael on eläessään koskenut on viime päivinä muuttunut suunnilleen Brianin sandaaliksi.

Mutta se sää kiinnostaa edelleen? Mulla on sukulaisia sielläpaäin.

Ilmanpaine Kontinkankaalla on 1006 hPa. 1000 hPa on yksi baari. Eli pientä korkeapainetta. Ilmapuntarin mukaan ilmanpaine pysyttelee samoissa lukemissa ainakin seuraavat kolme tuntia. Puolipilvistä ja poutaa. Lämpötila on Kontinkankaalla 11,5 astetta plussan puolella. Kontinkankaalta on keskustaan matkaa 2,3 kilometriä. Raksilaan 1,4 km.

Jumalauta mies, vedit ELPin mukaan tähän keskusteluun! Olen itse vetänyt narulle ELPn Jerusalemin, Endless Enigman, Sheriffin ja Karn Evil 9:n. En kehtaa linkittää koska identidetintiteettidini voisi paljastua. Identidiiteettäniäniu ahdistaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilmanpaine Kontinkankaalla on 1006 hPa. 1000 hPa on yksi baari. Eli pientä korkeapainetta. Ilmapuntarin mukaan ilmanpaine pysyttelee samoissa lukemissa ainakin seuraavat kolme tuntia. Puolipilvistä ja poutaa. Lämpötila on Kontinkankaalla 11,5 astetta plussan puolella. Kontinkankaalta on keskustaan matkaa 2,3 kilometriä. Raksilaan 1,4 km.

Jumalauta mies, vedit ELPin mukaan tähän keskusteluun! Olen itse vetänyt narulle ELPn Jerusalemin, Endless Enigman, Sheriffin ja Karn Evil 9:n. En kehtaa linkittää koska identidetintiteettidini voisi paljastua. Identidiiteettäniäniu ahdistaa.

En se minä ollut, se oli Jere joka ELPin veti hihastaan.

Sitäpaitsi akateemisesti ottaen 1006 hPa ei ole varsinaisesti korkeapaine verrattaessa standardi-ilmakehään 1013,2 hPa. Mutta kalamiehiä kun olet niin ymmärrän heiton ja tartuin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kurkku on vaan niin perskeleen arka. Onkos jotain ideoita mikä auttaisi kipeään kurkkuun?

-Kuuma Rommi
-Raaka Kossu(Juo Paljon)
-*Jallu
-Whiskey
- Jos on oikein kova kipu, niin spiritus fortius 98% 2 dl raakana. Takaan että tämän paukun jälkeen kurkkuusi ei koske enää, tosin tämän paukun jälkeen et välttämättä maistakkaan enää mitään n.2viikkoon.
-Silkinpehmeää vodkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös