Haistakaa nyt jo oikeesti kaikki episodiin osallistuneet pitkä vittu. Tämä ei ole pelkästään lampaanpersene näyttöä Oululle vaan koko suomelle!
Sairasta
Ilolla olen tosiaan ottanut vastaan tuon Pohjolan tuotannon. Nuorempana tuli oltua suht' kapeakatseinen ja nyt osaa sitten nauttia... Fuusiojazzista en vieläkään tosin, mutta tämä toimii.
Valitettavasti. Mulla oli se kerran, mutta antibiottikuuri onneksi auttoi.Kai jokainen tietää mitä kasmygh tarkoittaa?
Varmaa tietoa on se, että olen kaikki kriteerit täyttävässä kalsarikännissä. Kasmygh. Kai jokainen tietää mitä kasmygh tarkoittaa?
Pohjolaa kuulin ensi kerran jotain viidentoista vanhana ja kolahti tosi lujaa. "Flight Of The Angel" oli itse asiassa minun porttini progeen ja jazziin.
Yhyy, nyt pörrää pesukone kovin. Siellä ne minun ns. pyhän kolminaisuuden kalsarit linkoutuvat. Jos jollekulle jää tai jäi epäselväksi, mitä pyhän kolminaisuuden; kalsarit, tarkoittavat - - kysyköön...?
No niin, vittuilut sikseen. Iltaa vaan sinne Ouluunkin. Kalsareittesi -ennen-pesua- yksityiskohdat saat pitää mieluusti omana tietonasi, paitsi jos Michael Jackson käytti niitä ennen sinua. Näemmä kaikki mihin Michael on eläessään koskenut on viime päivinä muuttunut suunnilleen Brianin sandaaliksi.
Mutta se sää kiinnostaa edelleen? Mulla on sukulaisia sielläpaäin.
Ilmanpaine Kontinkankaalla on 1006 hPa. 1000 hPa on yksi baari. Eli pientä korkeapainetta. Ilmapuntarin mukaan ilmanpaine pysyttelee samoissa lukemissa ainakin seuraavat kolme tuntia. Puolipilvistä ja poutaa. Lämpötila on Kontinkankaalla 11,5 astetta plussan puolella. Kontinkankaalta on keskustaan matkaa 2,3 kilometriä. Raksilaan 1,4 km.
Jumalauta mies, vedit ELPin mukaan tähän keskusteluun! Olen itse vetänyt narulle ELPn Jerusalemin, Endless Enigman, Sheriffin ja Karn Evil 9:n. En kehtaa linkittää koska identidetintiteettidini voisi paljastua. Identidiiteettäniäniu ahdistaa.
En se minä ollut, se oli Jere joka ELPin veti hihastaan.
Kurkku on vaan niin perskeleen arka. Onkos jotain ideoita mikä auttaisi kipeään kurkkuun?
Lähti just kokeiluun:-Kuuma Rommi
Pahoillani, enkä tee toiste.
Lähti just kokeiluun:
1 rkl hunajaa
runsaasti Havana Clubia
reilusti kuumaa vettä
Olisit kokeillut kuumaan veteen keitetyn sokerin kera.. Mutta kerrothan sitten miten troppi toimii?
Olutta, reggaeta (suomalaista toki), pokeria ja sauna lämpimänä. En voisi suoraan sanoen toivoa mitään muuta. Miksei tee näin joka ilta?
Hienoa jatkoa kaikille veljille ja siskoille, nyt on aika keppanan!
Mitä muut?