Kalsarikänniketju

  • 5 244 948
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tääh, Poron kusen keksijäähän tässä vois kiittää; mikäli se olis ainoaa "olutta", niin aika janoista kansaa olis. Toisinaan, onhan täällä näitä, jotka tuovat ihan Hiacella Virostakin, joten ei ehkä niin janoisia. Mutta ehkä vittuuntuneita ainakin...

Onneksi alkoholitonta Sandelsia ei ole olemassa niin ei ole vaaraa sekaannukseen.

Se nyt vaan on sillä tavalla että minun maailmankaikkeudessani Sandels on kotimaisten normioluiden parhaimmistoa, ettekä te mahda sille mitään, hähää!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Helvetti poijjaat ja tytsykät, taisin perhana ostaa alkoholitonta olutta! Ei nouse päähän. Ei hemmetti minkä Pandoran laatikon Unchained avasikaan.
Mutta aasiin, on jo jonkin aikaa pääni sisällä kytenyt melko epäterveeksikin muodostunut mielenkiinto mitkä ovat KK-ihmisten lempijuomia? Tietysti tähän liittyy myös mitkä ovat lempiruokia silloin kun on vietetty pitkän kaavan mukaista selvänelämän peijaista?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...mitkä ovat KK-ihmisten lempijuomia?

Meneekö se päähän?

Ok, no, yhen tähen Jallu on miusta sellanen, mikä pitäs olla noissa kookaupoissa peruselintarvikkeiden seassa. Sitten Mr Daniels on myös lempijuoma ja olut.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Meneekö se päähän?

Ei se menee ensiksi jalkoihin ja sieltä hiipii salakavalasti ihmisen sieluun ja saa ihmisen vallan williksi sekä tuntemuksiltaan himokkaaksi luovuttaen päätösvallan itse pahalle aikaansaaden sekavuustilan uuden joka johtaa mahdollisesti suureen valaistumattomuuden tilaan mikä edelleen johtaa siihen että istut perjantaita kotosalla kotoisasti takkatulen loimutessa taustalla heijastaen väräjäviä liekkejä kullankeltaisesta nesteestä lasissa jota pitelet kädellä hennolla odottaen hetkeä jolloin kostutat juoman puutteesta rohtuneita huuliasi elämäneliksiirillä kirjoittaen samanaikaisesti Jatkoaikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Lempparit:
1. Alhambra-panimon oluset epsanjan maasta
2. kanadalaiset pikkupanimoiden oluet (ei siis mikään molsoni)
3. Moskovskaya-vodka
4. Bajtra
5. Kaikki itseäni vanhemmat viskit, calvadokset ja konjamiinit (luulisin?!)
6. kaikki jossa on %:ja enemmän kuin pisnismiesten tuliaisissa

np. IrMa - Wasted years (live in Monterrey 22/2/08). Hitto, koskas pääsee taas kattomaan Maidenia?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei se menee ensiksi jalkoihin ja sieltä hiipii salakavalsti ihmisen sieluun ja saa ihmisen vallan williksi sekä tuntemuksiltaan himokkaaksi luovuttaen päätösvallan itse pahalle aikaansaaden sekavuustilan uuden joka johtaa mahdollisesti suureen valaistumattomuuden tilaan mikä edelleen johtaa siihen että istut perjantaita kotosalla kotoisasti takkatulen loimutessa taustalla heijastaen väräjäviä liekkejä kullankeltaisesta nesteestä lasissa jota pitelet kädellä hennolla odottaen hetkeä jolloin kostutat juoman puutteesta rohtuneita huuliasi elämäneliksiirillä kirjoittaen samanaikaisesti Jatkoaikaan.

Uisge beatha, eli elämän vesi. Onneksi olen niin lyhyt että jaloista päähän on lyhyt matka. Minusta muuten tuo sun allekirjoituslinkki näytti ihan toveri Evililtä kärsimässä pelikieltoa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Uisge beatha, eli elämän vesi. Onneksi olen niin lyhyt että jaloista päähän on lyhyt matka. Minusta muuten tuo sun allekirjoituslinkki näytti ihan toveri Evililtä kärsimässä pelikieltoa.

Heh kyseessähän on sigu ajalta ennenkuin Paha kerkesi pelikiellon kirjoittamaan. Eli olen siis ennustaja? Tosiasiassa arvostan toveri Evilin letkauksia sekä sukkeluuksia, joten päätin laittaa pienen kunnianosoituksen Siguksi.

Pitäisiköhän nyt kun Evil kohtasi vielä kovemman pahan(Mode-sedät) kohottaa malja poissaolevalla toverillemme?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Mikäs meno täällä on päällä? Onkos kaikilla kalsarit päällä? Täh häh mitäh?
Tsekkikaljoo ja virolaista viinaa. Kyllä tää tästä lähtee.
Voikka ja huikka kaikki...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onko boxerit=kalsarit? Meikäläisen luukku on vaan sellanen kultturien sulatusuuni, että inkkaritkin tarkenis. Eli ei passaa tykeissä kesäsin kulkea. Vai saako leikata lahkeet?

Jere#3 tulee ja leikkaa ne lahkeet sun puolesta..

Mites maljanottajaveljet ja siskot jos ottaisimme vaikka kunnioitetun KK-veljen maljan kello 21.13?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mites maljanottajaveljet ja siskot jos ottaisimme vaikka kunnioitetun KK-veljen maljan kello 21.13?

Toki Joensuun miehelle malja nostetaan. Joensuulaiset ovat hyviä ihmisiä vaikka nimi muuta väittäisikin. Terveisiä Evilille vaan sinne boksiin, luet näitä kumminkin.

EDIT: Ainiin, wink wink. YV toimii pelikiellossakin, olen kokeillut.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitäisiköhän nyt kun Evil kohtasi vielä kovemman pahan(Mode-sedät) kohottaa malja poissaolevalla toverillemme?

Voin vaan nähdä sieluni silmin, kun Tohtori Evil nauraa partaansa, kun katselee tätä pientä ihmiskoettaan ja nauttii tilanteesta. Ainoa onkelma lienee hänellä on se, että miten linkittää tämä koe väitöskirjaan...

Jere#3 tulee ja leikkaa ne lahkeet sun puolesta..

Ei mulla oo poliisin oikeuksia. Vielä vähemmän haluan kiinnittää huomiota toiseen mieheen... Oisko mitään tsäänssiä saada oikeus johonkin brunetteen, jolla olis jo valmiiksi stringit? Niitä voisin kiusallisesti leikkailla.

Vattu, kävin tuossa laittamassa bastuun niitä Koivun veljeksiä, niin siellä soi Popedan punaista ja makeaa... Aaarg, kun palasi pienen jerkun mieleen ne ajat Hämptonissa joskus -90-luvun alussa ja baarissa nimeltä Valentines... Noita paikkojakaan ei taida olla enään olemassakaan...
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jere#3 tulee ja leikkaa ne lahkeet sun puolesta..

Vattu hei jee. Taitaa olla aikalisän paikka isselle, jos olen antanut kuvan itsestäni jonain vatun palstapoliisina. Miusta tää kun on ollu asiallista ajanhukkaa ajoittan, töiden ja vapaa-ajan välissä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vattu hei jee. Taitaa olla aikalisän paikka isselle, jos olen antanut kuvan itsestäni jonain vatun palstapoliisina. Miusta tää kun on ollu asiallista ajanhukkaa ajoittan, töiden ja vapaa-ajan välissä.

Tarkoitan vain sitä että Ifk:n vankkumattomana kannattajana olisit arvostanut perinteitä ja muistellut Nokan ekaa kertaa stadin isoissa valoissa ja petoluolan pukukopissa..

Edit: Uskoisin että brotha E hyväksynee etukäteiset maistelut sillä eikös ketjun tarkoitus nimeenomaan ole maljannostelun ilojen ylistäminen sen seitsämänteen taivaaseen asti.
 
Viimeksi muokattu:
Vattu hei jee. Taitaa olla aikalisän paikka isselle, jos olen antanut kuvan itsestäni jonain vatun palstapoliisina. Miusta tää kun on ollu asiallista ajanhukkaa ajoittan, töiden ja vapaa-ajan välissä.

Ei tartte käyttää aikalisää, en ole tykkeihin koskenut tämän vuosituhannen puolella!
Vuonna 99. oli kyllä käyttöä kun 62.ten taskuista puhalsi aikalailla talvella intissä, enkä ole niin kova jätkä että olisin silloin ylpeä stadilainen joka ei pitkiin kalsareihin koske.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tarkoitan vain sitä että Ifk:n vankkumattomana kannattajana olisit arvostanut perinteitä ja...

Vattu sorry!
En osannut yhdistää asioita, kun punainen tekonenä haittaa näkyvyyttä ja joku vittu teippas mun skrinnareiden terät läpinäkyvällä teipillä. Mutta perinteitä kunnioittaen en kuitenkaan jaksa nyt just kusta kenenkään varustekassiin, vaan painun naapurin marjapuskan juurelle. Osais sekin saatana arvostaa jaloa tekoa lannoituksesta....
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kk malja 21.13

Mr. pahuuden ollessa pelikiellossa otan oikeuden juoda maljan täällä Joensuussa. Kippis und kulaus - näin muutama minuutti etukäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös