Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Millaisen sä ostit?
Semmosen nätin kokolailla punasen ja pienen ilman kuvioita...kallis ja ilman lahkeita!
Millaisen sä ostit?
Semmosen nätin kokolailla punasen ja pienen ilman kuvioita...kallis ja ilman lahkeita!
Sopiks se sulle hyvin? Lyhyt vai pitkä?
Tosi hyvin sopii. Just senverran pitkä ettei vehkeet vilku kaikenkansan nähtävillä.
UUuuuuuu.....hmm, taidan ottaa oluen.
William Gideon Åbergista puhuttaessa ei sovi unohtaa rouvaansa Onnia. Heitä kiitän kaikesta ja juon tässä Sandelssia. 14 yksiköllä Sandelssia ja parilla desillä Ritarin Ryyppyä onnistun hommaamaan itselleni tarpeeksi huonon olon huomiseksi aamupäiväksi / päiväksi.Kiitokset kaikille asiaan osallistuneille, kuten mm. Nikolai Sinebrychoffille, Johan August Sandelsille ja William Gideon Åbergille.
Sinäänsä olen urakkahommissa minäkin täällä, että siivota pitäisi ja siivonnut olenkin. Tosin välillä olen vähän oikonut siellä täällä ja selaillut nettiä. Ehkäpä siivousurakka on pian ohi ja sitten pääsee toden teolla maltaiden ja kenties pokerin kimppuun. Työ tekijäänsä kiittää!Operaatio ruohonleikkuu alkakoon.
Varustus on valkoiset boxerit, 28 yksikköä olutta ja Stiga.
hätäilemällähän tätä ei tehdä, kun ei ole urakkapalkkakaan. Tai, niin no, voimassaolevalta en ole vielä kysynyt, mutta jos joku näkee häntä, niin sanokaa, että varasin yhden siiderin, jos katseleminen alkaa janottamaan.
Tavoiteaikaa en ole määritellyt suoritukselle, mutta ajattelin tähdätä auringon laskuun, ettei naapurit ala kiukuttelemaan. Hyvässä urheiluhengessä siis ja nesteytyksestä huolehtien.
William Gideon Åbergista puhuttaessa ei sovi unohtaa rouvaansa Onnia.
Olitkos Freddie Jyväskylästä, vai muistanko väärin? Otitko miltä firmalta kiveyksen?
No kiitelläänpä frouvaa myöskin innovatiivisesta ratkaisusta juoppouden poistamiseksi.
Tääh, Poron kusen keksijäähän tässä vois kiittää; mikäli se olis ainoaa "olutta", niin aika janoista kansaa olis. Toisinaan, onhan täällä näitä, jotka tuovat ihan Hiacella Virostakin, joten ei ehkä niin janoisia. Mutta ehkä vittuuntuneita ainakin...
...mitkä ovat KK-ihmisten lempijuomia?
Meneekö se päähän?
Ei se menee ensiksi jalkoihin ja sieltä hiipii salakavalsti ihmisen sieluun ja saa ihmisen vallan williksi sekä tuntemuksiltaan himokkaaksi luovuttaen päätösvallan itse pahalle aikaansaaden sekavuustilan uuden joka johtaa mahdollisesti suureen valaistumattomuuden tilaan mikä edelleen johtaa siihen että istut perjantaita kotosalla kotoisasti takkatulen loimutessa taustalla heijastaen väräjäviä liekkejä kullankeltaisesta nesteestä lasissa jota pitelet kädellä hennolla odottaen hetkeä jolloin kostutat juoman puutteesta rohtuneita huuliasi elämäneliksiirillä kirjoittaen samanaikaisesti Jatkoaikaan.
Onneksi olen niin lyhyt että jaloista päähän on lyhyt matka.
Uisge beatha, eli elämän vesi. Onneksi olen niin lyhyt että jaloista päähän on lyhyt matka. Minusta muuten tuo sun allekirjoituslinkki näytti ihan toveri Evililtä kärsimässä pelikieltoa.