Kalsarikänniketju

  • 5 228 388
  • 66 666

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele! Harvoin sitä käy vaatteet päällä suihkussa! Saatika keittiön työvaatteissa! Tästä olis opet niin vidun riemuissaan! Mutta tiedättekös mitä... Ei kiinnosta enää mitään, sillä TJ-0 on niin helvetin hyvä olla!

Ohi on!!!

Nyt saatana juhlitaan! Ollaan sentään jotain saavutettu elämässä! Perkele että on niin Huojentunut Perkeleen Kummasti!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minä olen joskus miettinyt että hommaisi kaksi saksanpaimenkoiraa ja antaisi niille nimiksi Adolf ja Heinrich. Ja ei, en suinkaan ole natsi enkä edes millään tavalla natsien symppaaja vaan ihan vaan shokkiefektin takia... Toinen vaihtoehto olisi tietysti narttukoira nimeltä Blondi.

Tunnen muuten ihmisen, jolla on ollut sessa nimeltä Adolf. Tuli kuulemma venäläisille rekkakuskeille hieman kiire, kun tämä paukkasi hurttansa kanssa satamaan ja komensi, että Adolf seuraa...

Mä hommaan tommosen. Syö kaikki södet ja jeret suihinsa.

En epäile hetkeäkään.

...

Kävin juuri muuten seuraavan puhelinkeskustelun "vähän" viinaan menevän kaverin kanssa.

Minä: No moi.
Kaveri: Moi. Ööööäääööö (epämääräistä mölinää).
M: Niin?
K: Me ollaan eksytty. Auta!
M: No missäs te olette?
K: Tiellä X. Just ohitettiin sejase. Pitäisi löytää tie Y. Onko sulla kone auki?
M: On juu.
K: No missä me ollaan?
M: Tiellä Y.
K: Häh, eihän olla?
M: Kartan mukaan olette.
K: Eikä olla (lisää epämääräistä mölinää).
M: Kartan mukaan kyllä olette.
K: Eihän! Eiku oota (vielä lisää epämääräistä mölinää). Joo hei kyllä me ollaan!
M: Et kai sä vaan ole itse ratin takana?
K: En tietenkään, kuinka niin?
M: Oot ilmeisesti vähän ottanut, kunhan tarkistin.
K: Enkä oo.
M: Älä viitti.
K: No yhden kaljan join just.
M: Joopa joo, yhden vaan...? Heh heh.
K: Joo joo, ihan tosi (lisää samaa epämääräistä mölinää). Mut hei, missä me ollaan?
M: ...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vilperi saatna. Minkäs tutkinnon suoritit nyt? Ravintolakokin vai Cateringin?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vilperi saatna. Minkäs tutkinnon suoritit nyt? Ravintolakokin vai Cateringin?

Noi on hieman alempi arvoisia... :D Mä oon ny restonomi! :D Eli kait sit vähän niin kuin noiden päällikkö... ;D
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mää tiedä mitä tarkotin. Me luovuttiin spårista jo 1900-luvun alussa. Vai oliko sekin ajoitus pielessä?

Kyl mää luule et jo mut ku ei siin mitä ku toi tuli ja sanos et siin noit o ni anta tulla va. väännä kät ja ota tost pulla ni helpottas oloo ni perkeleest.

JJJoo! Pääasia on, että tuo biisi on kuitenkin melkosen menevä loistava biisi, jota kelpaa kuunnella normiduunarin lasinpesunestekännissään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitäs muuten TAahtookirjoiittaalle kuuluupi? Onko hyvät pössikset päällä? Max Kolu nöyryyttää Jarrko 'mm-kisat' Immosta yms? Eloranta opn ilmeisesti pelannut hyvin pleijareissa? Minne Salak lähtee? En jaksa Koluta enempää mutta mikä jengi on varaanut Salakin ja vuosi oli? Urpo on kova jätkä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulla ei sinänsä mitään Sporttia vastaan mutta jos Tami onnistuu Sportin liigaan nostamaan niin sen ego paisuu niin isoksi että se peittää auringon. Ja kyllähän sitä pohjoiskarjalaisena pitää olla ihan periaatteesta jo Jokipoikien puolella.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ota (virtuaaly)kalja. Mitäs mieltä Sportin voitosta?

No kiitti, kaljan otan, sportin voitosta en oo mitään mieltä. Ihan sama kuka tippuu mihin ja ketä tulee tilalle vai tippuuko ketään. Kuiteskin se pelaajisto on se mikä kiinnostaa. Meitin kohdalla ne on vielä niitä puukätisempiä nyrkkisankareita, mutta jos sovitaan että ei tehdä siitä nyt tähän keskusteluun avainasiaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hah, vitun hintti. :) Kävitkö sitä enne toisen noista?

E. Kirjoitin noita ennen ylioppilaaksi. Mutta tää saatana tuntuu paremmalta kuin ylioppilaaksi valmistuminen, kun on todellakin saavuttanut jotain! :)

Noh, kattellaan jääkö viimeiseksi koulutukseksi... Mutta nyt naatitaan tästä. Voipi olla että vuosi-pari töitä ja sit opiskeleen yliopistoon viestintää tms... kun saatana moni ihminen on sanonu mulle että mun tarttis ryhtyä joskin vitun kolumnistiks tai toimittajaks... :D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sori vaan, mutta Sportilla ei ole mitää saumaa nousta liigaan. Lukko vie homman saletisti himaan. Mikäs toi Haatajan tilanne muuten on? HIFK vai Ruotsi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös