Kalsarikänniketju

  • 5 240 763
  • 66 676

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Känädä! Kuinka se perjantai muutenkaan vois mennä ku näissä merkeissä.
Pullo Tallinnan tulijaisia, saunamaratooni ja hyvää musiikkia.
Vois illan mittaan kattella myös Speden parasta elokuvaa eli "Koeputkiaikuinen ja Simon enkelit"
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
En tiedä oletteko huomanneet mutta olut ja suklaaolut sopivat yllättävän hyvin yhteen. Jatkakaa, isin pikku mussukat.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Humpauttaja kirjoitti:
Juu. Voinko tulla kyläilemään? Mulla on peruuki ja ruusu rinnassa.

Ei saakeli, ois luullut että ois vähän parempaa herunut tolla lainilla. No mutta paan sut waiting listille, ok? Että pilkun jälkeen jos mä sut nään, niin se on sit siinä, ok? Vaikka Club KKK:ssa ei taida pillkkua tullakaan - saati sitä kirjoitusvirhettä.

Grape-Omena Kurko on kyllä kesähitti - ainakin mun listoilla!
 

J.Petke

Jäsen
Kävin hakemassa kaupasta "karkkipussin" eli eri lajeja siidereitä&lonkeroita ja tässä illan mittaa niitä olen napsinut. Hävin jo orastava väsymyskin ja nyt voisi kohta jo seuraavan hakea. Eipä ole vaimoa huutelemassa tavoistani joten taitaa mennä aika myöhään..(säälittävää)

onpa tuolla tuota viskiäkin vielä jäljellä.. miltäs ne eri merkit maistuikaan..hhhmm..
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Nikke kirjoitti:
En tiedä oletteko huomanneet mutta olut ja suklaaolut sopivat yllättäväb hyvin yhteen. Jatkakaa, isin pikku mussukat.

Noniin, pikku pupujuzzi! Tiedän yhdenkin pantterin, jonka mielestä kauraolut ja Elovena sopisi hyvin yhteen. Tänään muuten duuniin mennessäni, näin sellaisen jättimäisen Elovena-tankkiauton painelevan siitä Kilon kohdalla (Nihti-?)sillalla Turtsan yli. Sen kun söis, niin kasvais aika isoks, luulisin.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Cosmo kirjoitti:
Ei saakeli, ois luullut että ois vähän parempaa herunut tolla lainilla. No mutta paan sut waiting listille, ok? Että pilkun jälkeen jos mä sut nään, niin se on sit siinä, ok? Vaikka Club KKK:ssa ei taida pillkkua tullakaan - saati sitä kirjoitusvirhettä.

Grape-Omena Kurko on kyllä kesähitti - ainakin mun listoilla!

HOHO, ok! Harmi et mä satuin ensiks paikalle, ku mun linjat ei aina oo niitä parhaimpia.

Tuo kurko kaikkine makuineen on kärsinyt mulla jo kesäinflaation sillä eräänä kesänä tuli nautittua niin paljon, että kylläisen liuoksen koostumus tuli vastaan lähes joka kerta.

Tästä lähin olutta.

Edit. Cosmo hyvä, mä voin tässä jo nyt tunnustaa, et mä en kestä pilkkuun saakka, Ainakaan tässä ketjussa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Cosmo kirjoitti:
Tiedän yhdenkin pantterin, jonka mielestä kauraolut ja Elovena sopisi hyvin yhteen.
Toi herättää mussa yhtä pahoja tuntemuksia kuin toi grape-omena Kurko. En tosin ole kumpaakaan maistanut.
Ja Humpauttaja perkele. Ei nää etkot ole vielä loppumassa. Aikaisintaan siinä puolenyön jälkeen saa siirtyä "Känniketjuun".

Edit(ei se nimimerkki); sitten kun mä perustan sen avoimen yhtiön/kommandiittiyhtiön joka toimittaa kotiin pizzoja/kebabia/olutta&viinaa/siivojia/maailman vanhimman ammatin harjoittajia niin mä markkinoin sitä täällä. Nyt olis sen firman palveluille/tuotteille käyttöä. Siis siivojalle, senkin lutuiset perverssit.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nikke kirjoitti:
Toi herättää mussa yhtä pahoja tuntemuksia kuin toi grape-omena Kurko. En tosin ole kumpaakaan maistanut.
.
Sä et vaan tajua.

Lähden baariin, eli noteeraamattomuteen tämä viestini jääköön.
 
Jaaha...

..taitaa mennä kalsarikännäillessä tämä ilta. Saunakaljoista lähti homma pikkuhiljaa liikkeelle ja nyt onkin sitten jo useampi bisse kumottuna. Äsken jo ajattelin, että voisi johonkin lähteä jopa pitämään hauskaa, mutta kaikki kaverit ovat jossain omissa koloissaan, tai tossun alla.

Jotenkin sitä rupeaa tuntemaan itsennsä "good ol' lonely drunkardiksi", mutta kaipa tästä vielä illan saa aikaan...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nikke kirjoitti:
Ei nää etkot ole vielä loppumassa. Aikaisintaan siinä puolenyön jälkeen saa siirtyä "Känniketjuun".

Juu ei missään nimessä. Takoitatko tällä känniketjulla muuten tätä mainiota ketjua? http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=12095

Jos tarkoitat niin tavoite olla puoliltaöin kirjoituskunnossa. Milloin muuten tulee pilkku tässä ketjussa? Pakko tietää, muuten menee varattu paika cubelta?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Shayne kirjoitti:
Sä et vaan tajua.

Lähden baariin, eli noteeraamattomuteen tämä viestini jääköön.
"And the Lord said; Thou shall not judge, for he whom goes to the bar instead of writing to the underwearchain is a sinner. But Son, Shedden forgives. Just keep your head up".

Humpauttaja(=Shagger?); Sehän menee oman humalatilan mukaan. Milloin olet kännissä, milloin et. Otitko, ajoitko, etkö? Tomato, tomatoe, potato, potatoe. Ei ole helppoa, voi vaikka kysyä George dablwiiltä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nikke kirjoitti:
Humpauttaja(=Shagger?); Sehän menee oman humalatilan mukaan. Milloin olet kännissä, milloin et. Otitko, ajoitko, etkö? Tomato, tomatoe, potato, potatoe.

Joo, eli pari tuntia sitten olisin ollut kypsää kauraa siihen ketjuun. Huh huh, alkaa muuten pikkuhiljaa painaa tämä slovakian votka. Puoleen yöhön on vielä matkaa ja pullo alkaa loppua. Pimppi!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Long live salmiakkikossu! Piti säästää huomiseksi, mutta ilmeisesti joutuu hakemaan Alkosta uuden pullon.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Yllättävän hyvin uppoaa tämä olut päähän, vaikka harjoitteluun on panostettu kohtuuttomia määriä. Pitäis varmaan syödä välillä jotain.

Jos ihan totta puhutaan, niin allekirjoittaneella on aivan vitun tylsää. Kaikilla juomishaluisilla kavereillakin on huomenna jotain paskaa. Siirryn siis takaisin Plan A:han: Jatkoajan Kalsarikänniketjuun...

P.S. Itsekin olen tänään koko päivän duunannut vitun TIK-kurssien harkkoja. Vittu, mitä paskaa. Imekää pakollisia sivuaineita...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kasikymppistä Hundijalavettä olen tässä jo jonkin aikaa tissutellut tuoremehun kanssa. Jääpalojakin on ollut tarjolla. Ei mitään hehkeetä tavaraa, mutta hoitaa hommansa.

Jos tästä vielä jatkaa, niin voisi tutkailla Donnie Darkon vielä yöllä läpitte. Se vaan sattuu olemaan maailman historian paras elokuva.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Yllättävän hyvin uppoaa tämä olut päähän, vaikka harjoitteluun on panostettu kohtuuttomia määriä. Pitäis varmaan syödä välillä jotain.

Jos ihan totta puhutaan, niin allekirjoittaneella on aivan vitun tylsää. Kaikilla juomishaluisilla kavereillakin on huomenna jotain paskaa. Siirryn siis takaisin Plan A:han: Jatkoajan Kalsarikänniketjuun...

P.S. Itsekin olen tänään koko päivän duunannut vitun TIK-kurssien harkkoja. Vittu, mitä paskaa. Imekää pakollisia sivuaineita...

Ei vittu Jääkuutio! Meillä kyllä sattuu ajatukset aina samoihin. Täällä tavataan aika usein. Ja tänään mullakin on ollut tuo tikki aika pahasti murheena. No enää en sitä mieti. Huomenna päivällä dipoliin syömään ja sen jälkeen taas sitten koulutehtäviä...

Jokos cosmolla on ehdokkaat selvillä?

Edit. Miksiköhän sekotan cosmon ja cuben? Sietää kysyä?
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Humpauttaja kirjoitti:

Hyvin sanottu siellä! On se kaunista kuultuna ja luettuna (ja kuulemma nähtynäkin)! Nikke, tuo pari heti (ei perhekokoista, vitun pervot!)

Jos muuten tämän ketju järjestäisi tapaamisen, niin olisikohan se a) julkisella paikalla b) oltaisiinko siellä kännissä?

Mitä on TIK? Eikö kouluissa opeteta enää ATK:ta? Mitä helvettiä?! Sehän on tulevaisuus! ATK over IP on tulevaisuuden teknologiota, kaikki nykytekniikka joutaa romukoppaan!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
kone82 kirjoitti:
Kasikymppistä Hundijalavettä olen tässä jo jonkin aikaa tissutellut tuoremehun kanssa. Jääpalojakin on ollut tarjolla. Ei mitään hehkeetä tavaraa, mutta hoitaa hommansa.

Samaa laatua menee täälläkin. Mun mielestä erittäin hehkeetä ja etten sanois jopa pehmeetä tavaraa.

Röökiä ku tosa polttelin niin meni melkein puoliväliin, että huomasin sen tosi asian, että sytytin sen väärästä päästä. Minkähän piikkiin tää laitetaan?!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joe kirjoitti:
Röökiä ku tosa polttelin niin meni melkein puoliväliin, että huomasin sen tosi asian, että sytytin sen väärästä päästä. Minkähän piikkiin tää laitetaan?!

:D Tää oli legenda! Hyvä Jarner! Ootkos hereillä siellä Aurajoella? Vai ootko Donnassa ku on nöin kaunis ilmakin?
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Humpauttaja kirjoitti:
:D Tää oli legenda! Hyvä Jarner! Ootkos hereillä siellä Aurajoella? Vai ootko Donnassa ku on nöin kaunis ilmakin?

En tiiä, kai mä hereillä oon, mut en näköjään kovin tajuissani :D
"Aurajoki on aina ollu jäässä" Vois lähtee Jokilaivoille jatkamaan tätä selvyystilaa. Mikäs tilanne siellä Kehällä?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
.... Jotain skeidaa :)

Saatanan dena! Ei sitä nyt joka(inen sama kuin minä) päivä tarvitse juoda!?!?! Lisätään teinihuutomerkkejä: !!!111!!!!

Alkaa taas pahasti puskea kaikki skeida päälle, kun olen tosiaan tehnyt viimeeksi jotain koulun eteen silloin x (1<x<4) viikkoa sitten, kun valitin edellisestä tentistä. TIK imeköön minun penistäni.


Cosmo kirjoitti:
Mitä on TIK? Eikö kouluissa opeteta enää ATK:ta? Mitä helvettiä?! Sehän on tulevaisuus! ATK over IP on tulevaisuuden teknologiota, kaikki nykytekniikka joutaa romukoppaan!

Pahoittelen väärinkirjoitustani. TIK != Tik. Tik on siis tietotekniikan osasto. Kylmintä coldia missään. No, ei vaan; ihan kiva osasto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös