Kalsarikänniketju

  • 5 240 054
  • 66 676

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Itse töhöilen useimmiten oluen kanssa, siideri ei mene alas missään tilanteessa, väkeviä en juo ollenkaan, kermalikööriä joskus.
Olut on ilomme siis, siiderin tosin saatan kumota silloin tällöin (ja lonkeron jäillä kesähelteillä, how gay is that?). Mutta tuo kermalikööri, siihen lähden aina, germaligööri niinkuin tälläkin palstalla yksi sanasuppotaalasmaa on joskus nohevoitunut. Väkeviä viinoja en ota enää mielelläni. En osaa käyttäytyä (senkään vertaa) niiden vaikutuksen alaisena.

Ja tuohon ensimmäisenä lainaamaasi kappaleeseen vastineeksi totuuden sanoakseni: JOKAISEEN VEIVÄT VÄKISIN. Ainoastaan oikeudesta kilometrikorvaukset (about 2 koria kaljaa sen ajan hinnoilla, jos olisivat antaneet optioina nykyaikaan olis saanut noin 8 mäyristä Olarin minimanista)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Huhuu`? Ketäänkö enäänkö?

edit: onko kello jo noin vitusti? Näköjään. Kuka vaihtaa renkaat. Kuka menee töihin.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Itse toteutin tälläisen pienimuotoisen "väärinpäin" dokaamisen - alkuilta baarissa ja kotiin jatkoille.

Alkaa tosin kännitila hieman laskemaan. Piti vaan tuolle Shaynelle vastata, kun tuntui olevan niin yksinäinen :)
 

Bandana

Jäsen
Jumalauta, juniorit taas täällä tukkimassa arvokasta palstatilaa.

Itse en kalsarikännää tänään, kunhan tulin vaan haistelemaan teiän kalsareita. Hyvältä näyttää.

Ps. Shayne, hiton gay älä spämmää mun boksia täyteen tyhjiä viestejä.

Pps. Onko jo aamu? Oooollos...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jääkuutio kirjoitti:
Itse toteutin tälläisen pienimuotoisen "väärinpäin" dokaamisen - alkuilta baarissa ja kotiin jatkoille.

Alkaa tosin kännitila hieman laskemaan. Piti vaan tuolle Shaynelle vastata, kun tuntui olevan niin yksinäinen :)
Hei nyt mä tartun suhun, mä stalkkkaan sua (niinkuin jo Sting sanoi, jokaista henkosta kohden liikkuu moni steppaaja).

Väärinpäin tai oikeinpäin, pääasia että dokaa. Tai itse asiassa dokaaminen on aika rujo sana, parempi on vain nauttia. Tai...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Shayne kirjoitti:
Huhuu`? Ketäänkö enäänkö?

edit: onko kello jo noin vitusti? Näköjään. Kuka vaihtaa renkaat. Kuka menee töihin.

Renkat olisi tarkotus vaihtaa, saa nähdä kui äijäk käypi tuossa projektrssa, ettei vaan jää tekemättä, kun täällä yötämyöten keikkuu.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kaipa sitä joutuu vielä yhden bissen jumalauta korkkaamaan.

Vituttaa. Koko viikonlopun ollut "sukuloimassa", ja huomenna pitäis vielä lähteä muijan vanhempien luokse syömään. Ei oikein jaksais kiinnostaa. On mullakin pienet murheet tähän aikaan yöstä...

EDIT: Vastataan vielä Shaynen alkuperäisiin kysymyksiin:

Shayne kirjoitti:
edit: onko kello jo noin vitusti? Näköjään. Kuka vaihtaa renkaat. Kuka menee töihin.

Ei oo autoo.

Ei oo duunii.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Renkat olisi tarkotus vaihtaa, saa nähdä kui äijäk käypi tuossa projektrssa, ettei vaan jää tekemättä, kun täällä yötämyöten keikkuu.
Renkaidenvaihtohan ei onneksi tarkoita ajokuntoa. Vähän sama kui paneminen ei tarkoita lapsia, ..eiku....jooko?
 
Viimeksi muokattu:

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Onhan täällä koshua fantalla. Samalla 'tappelen' jonkun juniorin kanssa... Hitto. Pimeessä on muuten aika kiva kirjiottaa, hyvin näyttää sujuvan?
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Vastahan tää ilta on alkamassa, vai mitä? Huolimattomien vieraiden tyhjentämättä jättämien pullojen siivous jatkuu. Finlandia- ja eesti-viinan jämien jälkeen, olen siivonnut jo Hennessyn konjakki- sekä Ernestin ja Huulio Kallon valkkaripullon jämät. Seuraavaksi tölkkiviinin pariin. Helevetin huonojuomaisia vieraita!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Taasa kirjoitti:
Onhan täällä koshua fantalla. Samalla 'tappelen' jonkun juniorin kanssa... Hitto. Pimeessä on muuten aika kiva kirjiottaa, hyvin näyttää sujuvan?

ULOOOOOOOOOOOS! J 6 - T O.

Tenalady kiittää.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
kohta varmaan jo ensimmäiset herää?
nooh, kai se täytyy vetäytyä budoaarin puolelle itse (s)kunkin.
Paska mikä paska, tiätsä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hähää, kaikki on menossa töihin tai kouluun, mutta täällä minä vain (taas) olen. Viimeinenen vapaayö ennen seitsemän päivän työrupeamaa. 8 pulloa Karjalaa takanapäin, 4 pulloa edessä sekä lisäksi 0,5 litran lonkeropullo.

Hyvää yötä kaikille Jatkoaika.com:in lukijoille!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Tädädätätädää!

Arvakkaas kuka viettää ainakin hetken aikaa jälleen tässä ketjussa? Kyllä, tänään ei pitänyt yhtään kaljaa ottaa, mutta joutui menemään hakemaan kaverilta tuliaisia laivalta erääseen tamperelaiseen kippolaan. Kaveri ja yksi toinenkin hyvä tuttu oli sen verran seipäät, ettei heidän seuraa selvinpäin kestänyt. Pari olutta siis paikan päällä huonon seuran takia, mutta tämähän on ihan normaalia, kun ei iltalenkille jaksanut mennä.

Mutta pyysipä kaverini lähtiessään jeesaamaan kantamuksissaan taksitolpalle. Tottahan toki sitä pitää kaveria jeesata, pelkästään tuliaisten kantamisen takia.

Pitipä vielä kaverille tokaista pilke silmäkulmassa, että kai sää pari olutta voit tarjota, kun sulla kerran neljä keissiä kaljaa on tuliaisina. Kaveri tarjosi. Odotin paria tölkkiä, tuliaispussia koristi kumminkin hyvin nopeasti seitsemän tölkkiä.

No kai tässä voi pari ottaa, vaikka huomenna työt alkaakin klo 06:00. Aamulla ollaan taas fressinä. Tai sitten ei.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Selvä pääsiäinen kunnialla ohi. Nyt kunnon poikamiesilta lätkän, makkaran ja oluen parissa. Mahtavaa! Toivottavasti saadan leipää ja sirkushuveja yleisölle.

Ai ni. Piti sanomani, että hirveetä vittuilua oli äsken, kun kävin kaupasta hakemassa mäyriksen, niin melkein heti ulos päästyäni ja kotimatkan aloitettuani katkesi se mäyräkoiran kantokahva. Voihan perkule sisulla piti painaa loppumatka.

No nyt matsi alkaakin jo...
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Joo tavallaan tassakin vedetaan kalsarikanneja, tosin omassa paikassa eika kotona. Olen varmaan maininnut jossain vaiheessa etta asun Pattayalla (jo pari vuotta) taalla on talla hetkella songran eli vesijuhla, joten ulos ei kiinnosta lahtea koska muuten on kuitenkin ihan lapimarka silla kaikki heittelee vetta kaikkien paalle. Elama on.
 
Viimeksi muokattu:

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ok. Jäin kiinni. Tunnustan.

Hillitty kalsarointi menossa. Oluella. Tosin jossain vaiheessa sitä fiilinkiä pitää toisinaan parantaa Brandy 103:lla. Se on sitä espanjalaisten tekemää ilolientä. Ainoa murhe on vaan se, että mitä vaimoke sanoo kun huomaa tuon putelin tyhjentyneen. Tuo litran puteli piti viedä mökille, koska ei sitä kukaan selväjärkinen yleensä juo (mökillä menee kaikki saatavilla oleva alkoholi kurkusta alas).

"Mikä lie korkkivika?"

Tässä lauseessa pelastus?

Onneksi tänään (to) on vapaapäivä, joten voi ihan rauhassa kalsaroida. Olut maistuu vaan oudon laimealta. Pitää vissiin poistaa sukat jalasta, joiden juuri huomasin jääneen epähuomiossa jalkoihin. Pilaa oikeaoppiset kalsarit ja näköjään oluen maun.

Nyt jatketaan.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Monologiksi tämä menee.

Kalsarointi jatkuu.

Alkoholi on juovuttava aine. Se on taas kerran todettu. Sehän on oikeastaan hiton hyvä asia, sillä muuten rahat olisivat menneet hukkaan.

Olo on hyvä. Tässä vaiheessa sitä tietää elävänsä, kun aistit ovat valpastuneet ja alkoholi hyväilee mahalaukkua.

Tämä olotila jatkukoon.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kalsarointi jatkuu.

Vaimoke kävi kitisemässä mutta rock'n'roll.

Nyt lähtee tämä monologi kehittymään.

Onko kaikilla hauskaa?

On.

Okei. Dokatkaa...
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
On se kasittamatonta, etteivat naiset ymmarra miesten "terveita" harrastuksia minulla myoskin jatkuu juominen. Vaimoke tosin ei ole kovinkaan tyytyvainen suoritukseeni. Mutta elama on
 
Onneksi kissat ei välitä missä kunnossa tulen kotia. Kaupungilla ollessa myöhästyin bussista ja alkoi sataa vettä. Tietty piti baariin mennä ettei kastu. Kotiin sitten jokaisen matkanvarrella olevan baarin kautta kun vesisade jatkui. Nyt jatketaan kaakaoliköörin ja minttuviinan voimin. Saa nähdä jos myöhemmin tekee saman reissun kaupungille päin...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tommy72 kirjoitti:
On se kasittamatonta, etteivat naiset ymmarra miesten "terveita" harrastuksia minulla myoskin jatkuu juominen.


No juuri näin. Muija on kipeänä ja mä avasin juuri viinipullon. Käytyäni toki "iltalenkillä" "kun on niin kaunis ilmakin". Eli kahdella kaljalla ja kunnon automaattipokerihetkellä.

Eli lisää kiuluun. Ja kohta saunaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Atk-kurssin lopputyö alkoi vittuilemaan oikein kunnolla, joten päätin vittuilla takaspäin ja siirryin minulle paljon läheisempään toimintaan eli perjantaikänneihin. Kohta votkaa kurkkuseen!
 
Mikähän noita naisia vaivaa... Vaikka olen itsekin sellainen mutta kyllä sitä toisinaan pitää kalsarit vetää. Tosin seuraavaksi menen naapuriin ja siitä ehkä taas kaupunkiin. Minttuviina jääteen kera on ihan ok.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös