Kalsarikänniketju

  • 5 245 077
  • 66 698

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pete2004 kirjoitti:
Noh. Absinttia otin tossa muutaman paukun. Minkähän kanssa toi absintti sopisi?
Ooppiumin ja sokeripalan kanssa.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Väärin. Ranskalaisen viinilutuurin mukaan kalan ruodot kulautetaan porvoon lankulla alas.

Paitsi jos "ab" on kuten onkin "epä", niin sitten... Karjala.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Eikö tänään oo ketään kalsarikännääjiä?!?! Otetaan vähän olutta ja siiterii ja olutta ja... Ja ei muuta ku lisää viinaa silmät liikkuu.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
komisario kirjoitti:
Eikö tänään oo ketään kalsarikännääjiä?!?! Otetaan vähän olutta ja siiterii ja olutta ja... Ja ei muuta ku lisää viinaa silmät liikkuu.
On, maistelen viinavaraston anteja, eli viskiä, Finlandiaa, skumppaa ja jallua. Ja tottakai karhunpenikoita löytyy vielä pari jääkaapista.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
pelikielto kirjoitti:
On, maistelen viinavaraston anteja, eli viskiä, Finlandiaa, skumppaa ja jallua. Ja tottakai karhunpenikoita löytyy vielä pari jääkaapista.
Asenne on oikea. Tuliko myös peliä katottua telkusta? Itse keskityin kyllä olennaiseen. Olisin toivonut että Ässät voittaisi. Mutta kaikkea ei voi saada. Ja ei muuta kuin Lisää Viinaa Silmät Liikkuu.
PS. Itse juon alkon 8% siiterii. Niin ja kaljaa ja mitä nyt viinaksi voi luulla.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tänään on hyvä päivä juoda. Tai eihän se päivää kato, meinaan sillon juodaan kun janottaa. Kaikista yksinkertaisimmat vois sanoa, että miksei voi vettä juoda. Mikäs idea se siinä sitte olis? Säätänä! Kiviä suuhun!
Mä pistän viinaa suuhun, hajotkaa siihen.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Juu, se huo joka uskaltaa ja mä juon kun haluun. Mitkä muuten on pelin jälkitunnelmat. Voi olla väärä ketjukin missä kysyn? Mutta RAIRAI
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joe kirjoitti:
Tänään on hyvä päivä juoda. Tai eihän se päivää kato, meinaan sillon juodaan kun janottaa. Kaikista yksinkertaisimmat vois sanoa, että miksei voi vettä juoda. Mikäs idea se siinä sitte olis? Säätänä! Kiviä suuhun!
Mä pistän viinaa suuhun, hajotkaa siihen.

Hohhoh, mites sä jarneri juot sitä viinaa ku sulla on ne kivet suussa?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No niin isin pikku kullannuput, nyt mailat keskelle ja uudet jaot! Oikeasti, tuokaa mulle sitä samaa rähinäviinaa mitä tolle V.Rantaselle on juotettu. Upea mies.

Niin, itsehän olen tänään selvinpäin. Tosin sain tuliaisena 8 vaaleaa Velkoa. Tai eihän niitä enää ole 8 jäljellä....
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Humpauttaja kirjoitti:
Hohhoh, mites sä jarneri juot sitä viinaa ku sulla on ne kivet suussa?

Ei mulla oo kiviä suussa, mulla on viinan maku suussa.. Siinä on aika oleellinen ero mielestäni. Heh!
Mutta en vaan ymmärrä väitettä, että jos janottaa niin pitäis vettä juoda. Miksei siihen sekaan voi pistää sitä promilleja omaavaa litkua. Tai juokoot muut mitä juovat. Kännissä on kätevää!
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kyllähän sitä joutuu taas ottamaan hieman.

Käyn tässä taistelua itseni kanssa siitä, että pitäisikö raahautua Nosturiin katsomaan Endstandia vai ei...
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Otetaan paljon ja ei millekkään. viina voi kai juoda ihan omaksi huviksi. Otetaas nyt kuitenkin uudelle Suomen mestarille, vaikka itse en kyseistä joukkuetta pidä juuri minään.
Ps. Kännissä on kätevää!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
komisario kirjoitti:
Otetaan paljon ja ei millekkään. viina voi kai juoda ihan omaksi huviksi. Otetaas nyt kuitenkin uudelle Suomen mestarille, vaikka itse en kyseistä joukkuetta pidä juuri minään.

Ehheheh perisuomalainen kateus taas valtaa palstan! Johan sitä on kaksi vuotta poroja parjattu, vaihtelu virkistää!

Lisää kaljaa!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä tein tämän homman nyt vähän nurinpäin, ensin pari baarissa ja nyt voisi jatkaa kotoa kalsareissa. Illan ruokalistalla todennäköisesti viskiä ja koffia, viihteenä toimii pari pokerin freerollia.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Ehheheh perisuomalainen kateus taas valtaa palstan! Johan sitä on kaksi vuotta poroja parjattu, vaihtelu virkistää!

Lisää kaljaa!
Tottakai tosifani on hieman kateellinen, mutta ei tää nyt mikään maailmanloppu ole. Onnea kaikille sinne hämeeseen, olihan se teille aikasta nannaa kun tuota mestaruutta ei vielä ollunna. No, juodaan nyt sitte ja sen jälkeen Lahden yö kutsuu.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Keittiöremppa tässä alkaa, ja nyt pitäisi sitten kaikki alle puolipulloiset vetää huiviin. Joku Taliskerin jämä jäänyt tuohon ja joku votkuli, voi sentään. Sattumalta ostin aika pahanmakuista salmiakkikolalimsaa eilen, joten pitänee nostattaa sitä vähän votkulilla. Huomenna sitten kapulakiukulla keittiötä purkamaan. "jooh.."
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Aika hiljasta täällä päin?! Lauantai-aamu ja näin kova meno. Baarit voi nykästä sinne ja syvälle. Ryyppäsin viinaa ja ryyppäsin....?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Höm höm, juuri kotiin kiusaamasta kavereita...nyt vähän zabuskaa ja sitten oluttaq ja musaa, sekä seuraillaann änärin pudotuspelejä.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Öhöm... Eikös kukaan muu vetele kalsareita maanantai-iltana? =) Itsellä pian valmiina kahdet koulutyöt (parit esseet: 16 sivua tekstiä) ja juhlistaminen tapahtuu hieman etuajassa tänään kaljan, kavereiden ja änhooällän poffien parissa... Palaillaan ketjuun vielä myöhemmin, nyt on aika antaa ensimmäisen Grolschin valua alas kurkusta, kippis!
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kalsareita taas vedellään...

Törmäsin kaveriin tuossa päivällä kaupassa, päätimme juoda yhdet pussikeitot hienon päivän kunniaksi ja tällä tiellä ollaan. Katatonian keikalle olen menossa illalla, joten meno täytyy pitää sen mukaisena.

Seuraavan oluen juon Bluesin ensi kauden koohotukselle, jossa tsemppi on saatanan kova, mutta verkko ei heilu koskaan. No, mutta saatiinhan me huononnettu painos japanilaisesta kääpiömajavasta...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Olihan virhe lukea tätä ketjua. Krapulaketjussa lupailin, että mestaruusjuhlat pidetään hetken aikaa alkoholittomina. Nyt on pakko mennä alkon kautta. Rairai.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Millai tua noi ni, ketä teil oli ruokan tänää hei?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kalsareista en nyt niin tiedä,mutta sovin juuri itseni kanssa vapun alkamisesta tänään.Antaa amatöörien kuseksia sunnuntaina pitkin pitäjiä kun itse riennän aamuvuoroon.SKÅÅÅÅÅÅÅL!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös