Kalsarikänniketju

  • 5 237 059
  • 66 669

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitihän sitä vähän tuota PORILAISTA Karhua hakea kaappiin, kun Ässät pelaa. Tosin sitä ennen napataan jo valmiiksi kylmänä kaapista löytyvää Carlsbergia, jota myös "ehkäpä maailman parhaaksi olueksi" taidetaan mainoksen mukaan sanoa. Enpä viitsi vastaakaan väittää, vaikka Karhukin on erittäin hyvää.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ruuan kanssa lasillinen punaviiniä ja nyt jatketaan oluella. Saisi Ässät viedä pelin!
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perskeles.. Karhua tuli hankittua ja tutkimusteni mukaan se on edelleen varsin laadukasta olutta. Ei ole maku miksikään viikossa muuttunut. Mites sitä sanotaankaan? Aina kun korkkaa karhun, niin kuolee yksi porilainen? Tai jotain sinne päin.
On sitten vuorossa tälläinen baariton viikonloppu ensi kertaa tänä vuonna. Alkoholiton viikonloppu ei sitten 'yllättäen' onnistunutkaan. Tosin syy ei ole minun, vaan sen joka on laatinut 'otteluohjelman'. Liian monta vapaapäivää peräkkäin ei ole hyväksi maksalle.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korppi kirjoitti:
On sitten vuorossa tälläinen baariton viikonloppu ensi kertaa tänä vuonna.
No joo.. Tottakai kaikki mahdolliset tutut & vanhat pelikaverit on just tänään kaapunnilla vetämässä keittoa. Nyt vituttaa, mutta rintamakarkuriksi en rupea, vaan juon alkomahoolini kotosalla. Onneksi tätä nyt tuli hankittua tarpeeksi. Ei lopu ainakaan kesken.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jaaha, piti ruokkia naapurit ja naapurin lapsitrio tuossa ihan hyvää hyvyyttään. Nooh, oikein mukavaa sakkia - ja keskimäärin suloisia kersoja. Mutta selvinpäinhän hommaa ei kestä, joten sala-apinat tuli siinä hörpittyä. Muistaakseni siivosin kaikki jäljet ja muut astiat veks, joten palkinto odottanee herätessä. Jos ei odota, niin Vaimot Vaihtoon 2006.
 
Viimeksi muokattu:

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taas täällä.

Nyt on sentään huushollissa rauha maassa eikä vaimokkeen kanssa sotaa käynnissä.

Kelpaa juoda, kuten parina viime päivänä.

Tosin viime perjantaina oli herääminen aika koomaa, kun tuli aika pitkään yöhön nautiskeltua janojuomia ja aamuvuorot painoivat päälle. Siinä jossain ennen puoltapäivää heräsin ja heti pelkäsin, että 1. finaalipeli olisi jo muutaman tunnin päästä. Pitäisi saada itsensä jotenkin finaalifiilikseen. Jossain vaiheessa tajusin että olin onneksi päivää liian aikaisessa tuon 1. finaalipelin suhteen.

Onneksi olin yläkertaan raahannut oluita yöllistä hulabaloota varten, joten huoneen lämpimänä pari tuli aamupalaksi juotua. Sitten kävi ilmi, että vaimoke oli kutsunut äitinsä syömään (olihan siitä ollut puhetta, mutta eihän sitä heti "aamulla" muistanut). Ja kenen tällä kertaa piti toimia kokkina? Aivan. Joten siinä sitä sitten seisoskeltiin keittiössä vaikka aivot välillä kelasivat tyhjää. Ja odoteltiin vaimokkeen saapumista takaisin kotiin äitinsä kera.

Onneksi sapuska tuli tehtyä ja jälkiruoaksi ihan itse keksin tarjota Xantea kahvin kera, vaikka vaimoke oli jonkun kakunkin varannut.

Oli hyvää. Se Xante.

Mutta nyt on nyt ja... saatana...

..pöydällä on siideriä...

...ja vaikka olutta sun muita olisi huushollissa, niin minä, joka joskus muinoin siideristä kerroin täälläkin mielipiteeni, juon siideriä.

Ei saatana.

Vaikka tämä on kylläkin se eka ja viimeinen niin silti. Näinkö alas sitä alkoholisti vajoaa?

Pitänee avata Karhu (se porilainen) ja yrittää unohtaa tuo Ruotsin Kopparperkin paska. Juon tosin kunnon alkoholistina sen paskankin loppuun ennen olutta.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Ei ole rehelliset kalsarit mutta kirjoitan kuitenkin!
Kalsarit jalassa ja kännissä istun sekä kirjoitan... tulin tosin parikymmentä minuuttia sitten paarista, enkä ole siis ollut kalsarisiltaan koko iltaa. En nyt jaksanut etsiskellä varsinaista känniketjua ja itse asiassa huomaan juuri olevani liian päissäni, kirjoittaakseni mitään järkevää.. Ei siinä muuta kun Pösö on hyvä auto ja kännissä on kiva laulaa! Hyvää pääsiäistä!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kausi pulkassa ja KOFF maistuu. Pakko seurata finaalimatseja vaikka ei hirveästi kiinnosta. Odotellaan nhlplayjareita ja kevään MM-kisoja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eilen oli kyllä helvetin railakas ilta ja kaikenlaista tuli tehtyä, joten morkkistakin on tälle päivälle pukannut.

Nyt maistuu taas!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Joskos sitten olisi kylpytakkikännien aika.
Jätän suosiolla yskänlääkkeen väliin, se ei tee muuta kuin nukuttaa. Koko eilinen päivä meni unta vedellessä, sitten valvoinkin koko yön ja aamukahdeksalta petiin.
Nyt saunasiiderit naamaan ja katsotaan miten ilta tästä käynnistyy.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tämä pääsiäinen on ollut kuin Kaken hauis. Ensin suuria lupauksia hirveällä ylirypistyksellä torstai-illasta perjantaiaamuun (??), sitten pari päivää aikamoista haparointia. Yritystä oli kyllä silloinkin, mutta tulosta ei tullut ja alakertakin falskasi. Nyt sitten loppua kohden näköjään ote kiristyy taas, mutta ei tälläkään meiningillä ihan finaaleihin asti taideta mennä. Tää on taas vähän semmoista, niinkuin lähtis välieriin pronssipeli tavoitteena. Se on niinkuin himassasi järjestetyt jatkot, joiden sotkuun heräät yksin keittiösi lattialta. Kaikki viinasi on kyllä juotu, mutta saatpahan yksin kantaa tyhjät pullot kauppaan. Sitä paitsi Espoossa on pronssipelit niiiiiin nähty, että ihan hyvin mielin voitiin jättää tämäkin keikka väliin.

Joo-o, olipa tosi hyvää juttua taas. Otan lisää punakaljaa ja raportoin kenties myöhemmin vielä paskemmin.

Psst...olin lukevinani pyhien saaliin joukosta, että myös reportteri Bandwagon oli eksynyt tähän ihmisarvon polkumyyntiketjuun. Vaarallisia nämä pitkät pyhät, siinä voi näköjään alkaa voitelu pettämään kokeneemmissakin piireissä.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Torstai: yhdeksän porilaista Karhua, kalsongit jaloissa.
Perjantai: yhdeksän porilaista Karhua, kalsongit jaloissa.
Lauantai: 10 porilaista Karhua, kalsongit jalassa.

Tänään, sunnuntaina: kahdeksan porilaista karhua ja kaksi keravalaista puolen litran tölkkiä odottamassa tuhomistaan. Projekti on tällä hetkellä puolessa välissä. Kalsarit on nytkin jalassa.

Mukavaa aikaa tämä päissiäinen, vaikkei overeiksi olekaan vielä mennyt. Ellei sitten tänään juodu käväseen alakerran pubissa maisteleen mallastuotteita Keravalta ja rikkoa hyvää putkea.

Hyvää tämä Karhu kumminkin on. Ei voi mitään.

Se on eläin. MUR!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Jatkan saunasiiderien parissa vaikka saunomiset on jo saunottu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pahus, juomat hupenee...tsupuppiduu! Tilanteen jännitys on käsinkosketeltava, kohta on pakko ruveta soittelemaan ihmisille, joilla uskon vähänkin olevan lasolin jämiä tallessa.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Täällä ois viinakaapissa vaikka mitä! Just laitoin jääkaappiin fantaa kylmenemään ettei tarvi rommia/vodkaa raakana vetää...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Joo. No sanotaanko nyt näin, että alan olla juovuksissa. Punkku (Pato Amado, todella vetinen schaisse vaikka pullossa lukee Chile, 2,5 metrisen baarikaappini lahjapunkkujen tähän asti paskin yksilö, toisaalta kuka antaa lahjaksi Pato Amadoa (jotain Kaj Stenvall -hypetystä etiketeissä, arvostan enemmän ilman tätä kokemusta) kun Gambinakin on keksitty?, olut (Sandels, Carlsberg, Saku, Bergadler Premium Pils, Grafen Walder, Karjala) , siideri( Natural Apple mtvtt??) tehneet tehtävänsä vasta auttavasti joten astun jaloon suohoni myös jälkipolvienne kautta jotka jää- tai baarikaapissani majaanne pidätte. Tssh. Carlsberg.

C:lle terkkuja, oliko se niin että Renkaatkin Vaihtoon 2006? Vai vasta kun on kulutuspinta sakoilla?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Taasa kirjoitti:
Täällä ois viinakaapissa vaikka mitä! Just laitoin jääkaappiin fantaa kylmenemään ettei tarvi rommia/vodkaa raakana vetää...

Ei hätää, tilanne pelastettu, homma eikun jatkuu van, Tiktakki soi taustalla näämmä..
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Nyt saan varmaan turpaan mutta mulle tulee punkkua lipittävistä äijistä lähinnä mieleen pikkurillimiehet...

Missä on kunnon wiski, kossu, rommi tahi muut äijäjuomat? Siis jotain muuta kuin punkku...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Taasa kirjoitti:
Missä on kunnon wiski, kossu, rommi tahi muut äijäjuomat? Siis jotain muuta kuin punkku...
Omasta kokemuksestani vastaan, että noiden jälkeen olen yleensä ollut joko putkassa, oikeudessa tai sairaalassa. Siksi nykyään otan vain miedompia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Shayne kirjoitti:
Omasta kokemuksestani vastaan, että noiden jälkeen olen yleensä ollut joko putkassa, oikeudessa tai sairaalassa. Siksi nykyään otan vain miedompia.

Nuo juomat ilmeisesti tuovat sinussa esiin sensorttista ylivertaisuutta, jota kukaan poliisit mukaanlukien eivät osaa arvostaa.

Itse töhöilen useimmiten oluen kanssa, siideri ei mene alas missään tilanteessa, väkeviä en juo ollenkaan, kermalikööriä joskus.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Shayne kirjoitti:
Omasta kokemuksestani vastaan, että noiden jälkeen olen yleensä ollut joko putkassa, oikeudessa tai sairaalassa. Siksi nykyään otan vain miedompia.

Kirkkaiden kiskomisen suhteen minä taasen olen mies, joka tietää rajansa.
Ja joka myös ylittää sen lähes poikkeuksetta. Yleensä seurauksena on KO ennen täyttä aikaa, mikä liennekin tärkein syy sille, miksi olen välttänyt Shaynen mainitsemat paikat. Pesula on kyllä käynyt tutuksi. Siksi mieluiten lipittelen suosiolla olutta tai viiniä. Nyt tosin poikkeuksellisesti imuroin vieraitten juomatta jättämiä vodka-jämiä, näillä ei tosin liene pesulakeikkaa
tiedossa.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Putkassa, oikeudessa tahi sairaalassa 'kirkkaiden' juonnin jälkeen? Nooh, onhan meitä moneen junaan.

Jeps, ota sinä mietoja, itse taidan kohta ottaa kossuu fantalla tahi toisin päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös