Kalsarikänniketju

  • 5 241 681
  • 66 676

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Nikke kirjoitti:
Tik=Tak, TikTak?

Sama jätkä...

EDIT: Vittu, mä oon taas kätevä jätkä! Heitin just bisset puoliksi itseni ja puoliksi seinän päälle. Täytynee hakea uusi...
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Saatanan dena! Ei sitä nyt joka(inen sama kuin minä) päivä tarvitse juoda!?!?! Lisätään teinihuutomerkkejä: !!!111!!!!

Alkaa taas pahasti puskea kaikki skeida päälle, kun olen tosiaan tehnyt viimeeksi jotain koulun eteen silloin x (1<x<4) viikkoa sitten, kun valitin edellisestä tentistä. TIK imeköön minun penistäni.

No, ei vaan; ihan kiva osasto.

Joo ei tarvitse, mut on silti juotu tällä viikolla!

Koulun eteen viimeksi tehty ennen joulua jotain kunnolla ja sen jälkeen satunnaisesti. Hyvin menee näin ekana vuonna. Mites jatkossa?

TIK on ihku osasto. Jos kaikki suomalaiset olisivat TIK:lta niin suomi olisi Silvio Berlusconin napanöyhtä!
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
Joo ei tarvitse, mut on silti juotu tällä viikolla!

Koulun eteen viimeksi tehty ennen joulua jotain kunnolla ja sen jälkeen satunnaisesti. Hyvin menee näin ekana vuonna. Mites jatkossa?

Itse olin puoli vuotta tässä laitoksessa ennen kuin lähdin inttiin silloin joskus (No, ei siitä niin kauan ole). Sen puoli vuotta tein oikeasti melkein innoissani koulutöitä, mutta palattuani sen vuoden jälkeen... Sama gonahdus jatkuu edelleen. Ei vaan jaksa tehdä mitään, eikä oikein motivaatiokaan ole kohdallaan. Kiitos SA-INT. Päivärytmi alkaa olemaan tuota kahdelta kolmelta heräämistä päivästä toiseen. Vittu.

Pahinta on se, että alan oikeasti olemaan kohta melkein "loppusuoralla". Piti käydä viimeinkin torstaina kuumotuksen alaisena vihdoinkin virallistamassa vitun pääainekin, kun ei jaksanut aiemmin.

Sori "tilitys". Haen lisää kaljaa...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Itse olin puoli vuotta tässä laitoksessa ennen kuin lähdin inttiin silloin joskus (No, ei siitä niin kauan ole). Sen puoli vuotta tein oikeasti melkein innoissani koulutöitä, mutta palattuani sen vuoden jälkeen... Sama gonahdus jatkuu edelleen. Ei vaan jaksa tehdä mitään, eikä oikein motivaatiokaan ole kohdallaan. Kiitos SA-INT. Päivärytmi alkaa olemaan tuota kahdelta kolmelta heräämistä päivästä toiseen. Vittu.

Pahinta on se, että alan oikeasti olemaan kohta melkein "loppusuoralla". Piti käydä viimeinkin torstaina kuumotuksen alaisena vihdoinkin virallistamassa vitun pääainekin, kun ei jaksanut aiemmin.

Sori "tilitys". Haen lisää kaljaa...

No, sä olet kuitenki jo pitkällä! Gonahdus ei enää tossa vaiheessa. Onneks olkoon vaan, mulla tekee näitten peruskurssien kanssa tiukkaa ja vittumaista on.

Editoin. Jos nyt on ketään paikalla (esim. cosmo), niin säilyin yli puolen yön. Jipiii!

Ketjun aiheesen totean, että kalsarit ei oo vielä paljastunu ja verkkareissa ollaan, koska täällä HOASian kämpässä on paska lämmitys.

"On olo vähän liian selvä niinkuin joskus juodessa" -Zen Cafe
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Muuta TKY:n kämppiin, täällä on vitun kuuma. Täytyykin varmaan lähteä tupakalle...

No, kyllä täälläkin tarkenee kun sydäntalvi on ohi ja kevät iskee silmää :)

Humppa soi ja Wariksen Martti ja Onni pauhaa ni mikäs siinä... Oho, nyt on Kinnusen Lassin vuoro...

Joka tapauksessa jääkuutio puotan sinulle josukus yv-postia, kunhan tästä fuksivuodestani uskallan. Kai olet vielä ensi syksynä kirjoilla?

Lissee viinaa kaipaa tämä letju, muuten mennee offtopikiksi.
Minä otann...
 
Kalsarointia taas. Lähibaarista tuli jo kotiuduttua kera hienon tuopin. No kai sitä joutaisi jo nukkumaan. Huomenna jos kykenee seuraamaan jo finaaleja. Mistä näitä tietää...
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
Kai olet vielä ensi syksynä kirjoilla?

Olen, olen... Pitää vaan rauhoittaa tahtia, että ei joudu kohta duuniin lähtemään. No ei vaan, on tässä aika paljon vielä tahkottavaa.

Ensi kauden ensimmäisessä Blues-JYP-pelissä tajoan bisset. Hymiöitä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Ensi kauden ensimmäisessä Blues-JYP-pelissä tajoan bisset. Hymiöitä.

No jos hymiöitten puolesta menee näin, niin minä tarjoon bisset. Hitto jos menee siihen asti. Mä lupaan tarjota, koska mulla on kuitenkin varma kesätyöpaikka...
Kalsaroin tällä hetkellä, yksin kanssani vain MSN Messenger. Ikävää!!
 
Viimeksi muokattu:

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
...varma kesätyöpaikka...

Melkein laitoin ilmoituksen modeille sun loukkaavasta viestistäsi. Paskalta näytää edelleen. No, Inex on hieno paikka jne.

Mä tarjoan ekat, sä tokat. Deal?

Btw: tajusin juuri äsken olevani aivan saatanan päissäni pumpattuani muutaman röökin ja palattuani takaisin pimeään koneen ääreen. Jumalauta.

P.S. Olen ylpeä siitä, että en ole koskaan käyttänyt meseä, irkkiä ja mitä näitä nyt on....
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jääkuutio kirjoitti:
No, Inex on hieno paikka jne.

Päivän duunista brutto yli 400 euroa aikanaan, kun piti su ylitöitä arkilepokorvauksen kanssa tehdä. Älä sä rupee Inexia mollaamaan. Kyllä siellä aina kesän jaksaa painaa, liksa on ihan hyvä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Mä tarjoan ekat, sä tokat. Deal?





Humpauttaja on Cosmon mieshuora.

Okei. Sovitaan näin. Tää koskee siis Blues-JYP -matsia.

Cosmon mieshuora olen mielelläni, jos tapauksen pohjalta pääsisin saaliinjaolle... Saalishan on tietennii mestaruus. Kerho pärkkele on kiinni siinä nytte.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
E kirjoitti:
Päivän duunista brutto yli 400 euroa aikanaan, kun piti su ylitöitä arkilepokorvauksen kanssa tehdä. Älä sä rupee Inexia mollaamaan. Kyllä siellä aina kesän jaksaa painaa, liksa on ihan hyvä.

Turpa kiinni vitun ko..... :)

Kuten sanoin: Inex on hieno paikka jne., mutta ihan rehellisesti sanottuna ei jaksaisi lähteä enää tuota vuoroduunipaskaa tekemään.

Kuulin muuten huhua, että kämpät on hommattu, ja ensi kauden mestaruussaunat jo läpeämässä. Mjitaaah??

Humpauttajalle:

Ensi kauden ensimmäinen B-J-peli ellei aiemmin törmätä.

BTW: Nauratti vitusti kirjoitella yhdelle ruotsalaiselle tyypille mailia äsken, kun ei tässä humalatilassa tullut oikein mistään kielestä mitään...
 
Viimeksi muokattu:

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kai sitä joutaa tulla tännekin avautumaan.

Ajattelin ottaa yhden(1) tölkillisen olutta ja mennä sen jälkeen nukkumaan. Nyt niitä on mennyt kahdeksan eikä loppua näy...

Minkä takia Bluesin kannattajat ovat aktiivisimpia kalsarikänniketjun asiakkaita? Eikö Espoossa ole baareja?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Baarista kotiuduttu mutta en parempaakaan ketjua tälle löytänyt. Känni päällä kovasti, kaveri soitti just että joutu intissä johonkin paskahommiin keskellä yötä. Onneks ei ole itsellä vielä se edessä. Mites teidän yö?
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Välikalja menossa. Sotkin vodkaa johonkin ihme limu-uutuuteen (lime-sitruuna?), joka tämän ikäisellä miehellä ainakin aiheutti lähinnä närästystä. Mutta hyvin mennee kännäily - siitä merkkinä paremman puoliskon (kuuroille korville keikuneet) "tuu jo nukkuun" -vonkaukset.

Edit: tietty xboxilla sm-liiga käynnissä
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Absinttia otin tossa muutaman paukun. Minkähän kanssa toi absintti sopisi? Ensin koitin sellaisenaan, ja sitten mä lurautin siihen tilkan vettä sekaan. Makua siitä ei löydy lähellekkään niin paljoa kuin muista väkevistä, tai sitten mä vaan en ole tota tottunut juomaan. Gin toniccia kans otin pari lasillista. Koita nyt sit nauttia kalliista ginistä ja lidlin tonic vedestä samaan aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös