Kalsarikänniketju

  • 5 260 024
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu täällähän on Rixua ja jerkustakin liittyny mukaan samaan aikaan kun meitiläinen naulaa tätä ketjua finaaliin jollain v*tun tauskilla. No ei mitään. Tahto laittaa sitte seuraavan vai mitä?

edit.. voi helvetti sentään kun putosin tajuttuani että oon ettiny vitun imaginea jonkus vitun elton Johnin nimellä tässä tovin.

Joo, että kuka helvetin John Lennon.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu täällähän on Rixua ja jerkustakin liittyny mukaan samaan aikaan kun meitiläinen naulaa tätä ketjua finaaliin jollain v*tun tauskilla. No ei mitään. Tahto laittaa sitte seuraavan vai mitä?

No mä pommitan Tanskalaista olutta joka kaiketi purkitettu Suomessa kurkusta alas. Sen lisäksi toki jatkan 70 luvulla Hot Chocolate - Every 1's a winner 1978 vuodessa tälläkertaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vittu täällähän on Rixua ja jerkustakin liittyny mukaan samaan aikaan kun meitiläinen naulaa tätä ketjua finaaliin jollain v*tun tauskilla...

No, käyn tunnin tai parin hetken verran bastussa, niin oletan, että olet saanut sitä veren alkoholipitoisuuttasi senverran nousemaan, ettei tarvitse enään nauttia ns. päähänpistoista...
Onhan se Tauskikin varmaan kova jätkä..., en tosin tiedä, mutta jos niin sanot.
Pysyn mielummin toki siinä Jossu-akselissa.

Edit: Tai siis ethän sä naulaa tätä ketjua, vaan teet lähinnä dialogista monologin. Keskustelupalstan kriteereitä se ei välttämättä täytä, mutta enhän voi olla varma, että monta "teitä" on sielä keskustelemassa...
 

J.Petke

Jäsen
Viime aikoina on noussut yksi biisi soittolistalla kovasti. Koitin kovasti etsiä oikeaa videota mutta en löytänyt.

Kohta alkaa taas nuorten semifinaalit joten sitä tässä samalla katsellessa ja uusia biisiä ostellessa "isosta kaupasta"
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Yli tuhat viestiä KKK:ssa aiheuttaa siis sen, etteivät estot katoa enää alkoholinkaan avulla?

Ei se määrä vaan se laatu ja kun laatu ei oo kummosta niin...

EI, minun touhut perustuu tasan ihmeelliseen kohkaamiseen, on niitäkin joilla on jotain asiaakin, mutta mää vaan heilun messissä ja kommentoin kaikkea tai olemattomia.

Mutta tässä: Irwin Goodman - Työmiehen Lauantai
 

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiva peli Canalilla ja KISS - Detroit rock city soi. Olutta ja viinaa on kaapissa vielä riittävästi. Luultavasti kirjoittelen ketjuun vielä tänään uudestaan.

Ainiin. Naapureiden iloksi ostin subbarin. Pientä testiä vielä täytynee tehdä hiljaisuuden rajoissa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pitänee liittyä ainakin joksikin aikaa seuraan. Emäntä ja tyttö nukkumassa, vanha väsynyt äijä tuhoamassa lavallista Koffia. Vähän reilut puolet on jo mennyt, saa nähdä kuinka pitkään jaksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös