Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
Helmeen voi aina luottaa, ei pysty muuta sanomaan. Greit.
...
Minä olen kivinen mies luonteeltani, mutta kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan, tämäkin on liian syvällisät tänne. Anteeksi. Näillä mennään aamuun saakka, cheers.
Helmeen voi aina luottaa, ei pysty muuta sanomaan. Greit.
Stella - Vie mua. Tämän kipaleen piti soiman 1,5 vuotta sivullekirjoittaneen häissä mutta ei sitten soinut... Tässä tuon kipaleen sanat, kun musalinkkiä en kokonaisena löytänyt. Kaunis kappale.
Miun elämässä asuu peikkolauma, tapan loput ite jollakin tavalla. En tiedä, miksi on helpompaa kertoa tänne. Tässä iässä, kun kassitkin on jo laskeutuneet hoitopöydältä.
Jopas on mennyt synkäksi ketju. Sehän nyt on aivan varma, että elämä paskantaa niskaan ennemmin tai myöhemmin. Minkäs teet..:)
öitä kaikille.
Tässäpä olisi: Leave me alone.Kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan
Minä olen kivinen mies luonteeltani, mutta kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan,
Minä mitään tunnustamaan ala, eikä tämä mitään synkkää tarvi olla. Huomenna on paljon kivempaa. Kun ei kulje niin ei kulje vaikka käsijarrun heittäis pois. Jos ei halua niin ei halua, kysyinpähän vaan. Asioita kun miettii hiukkasen aamutuimaan, niin sanotaan että onhan päivä vielä huomennakin. Se oma biisi on vaan siellä odottamassa tilaisuuttansa kullensakkiin vain miten se on, kempele!
Ei se ollut sinulle S-kuku. Tässä vaiheessa aamua lainailu on perseestä. Pidä sinä linjasi. Olet sanojesi mittainen mies mielestäni. Pahanilmanlintuna koen vastuukseneni lopettaa tämän pahailun ja yrmeyden, hyi.
Kun Helmi vielä jaksaa kukkua hereillä, niin panepas tästä suu makeaksi ja lanne heilumaan: Santana - Black Magic Woman ;-)
Tämä nimenomainen kipale herätti minussa kiinnostuksen Santanan musiikkiin - taisi olla joskus 60-70-lukujen vaihteessa
Olen edelleen ihan öönä, mutta se kun on tuttu olotila, niin en ota stressiä.
EDIT: No, kun tuo BattleHymn rupesi hulluttelemaan, niin tässä minultakin - saako olla: Slipknot - Dirlanda
Olen daa aapisen reunassa joten tasoissa ollaan, karmeaa mutta musiikki toimii. Haluan vain lopettaa minkä aloitin, anteeksi kaikille ja hyvää yötä!
Varsin urheilullisissa merkeissä taitaa tänäiset kalsaroinnit mennä; jääkiekkoa radiosta ja jalkapalloa töllöstä. Muita liikkeellä?