Kalsarikänniketju

  • 5 259 987
  • 66 714

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Minä olen kivinen mies luonteeltani, mutta kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan, tämäkin on liian syvällisät tänne. Anteeksi. Näillä mennään aamuun saakka, cheers.

Jaa - että semmoisia biisejä...
No, tässä yksi "niitä" minun biisejä sattuneesta syystä.

Leonard Cohen - Hallelujah

cheers
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Miun elämässä asuu peikkolauma, tapan loput ite jollakin tavalla. En tiedä, miksi on helpompaa kertoa tänne. Tässä iässä, kun kassitkin on jo laskeutuneet hoitopöydältä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sallikaa selväpäisen heittää yhden viestin verran kännivieroitusoireihiinsa pari linkkiä tänne.

Stella - Vie mua. Tämän kipaleen piti soiman 1,5 vuotta sivullekirjoittaneen häissä mutta ei sitten soinut... Tässä tuon kipaleen sanat, kun musalinkkiä en kokonaisena löytänyt. Kaunis kappale.

Suvi Teräsniska - Sanoja vain.

Erittäin masokistinen olo. Mutta leuka pystyssä.

EDIT: Tervehdys!
 
Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis, niitä peikkoja pitää ollakkin, ainakin aikuisella ihmisellä. Muuten on kyllä jäänyt elämättä.
Itsehän olen vanha käpy ja peikothan kulkee mukana, välillä vähemmällä tuskalla ja välillä taas täytyy vähän ihmetellä elämää enempi.. ;)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miun elämässä asuu peikkolauma, tapan loput ite jollakin tavalla. En tiedä, miksi on helpompaa kertoa tänne. Tässä iässä, kun kassitkin on jo laskeutuneet hoitopöydältä.

Huomasin tässä taannoin minäkin, että jotkut asiat ovat helpompia täällä - niin kuin esim. sen tunnustaminen, ettei olekaan Teräsmies tai Roope Ankka tai Hannu Hanhi... Kenties tämä tietty anonyymius.

Käy kurkkaamassa, jos sisuksesi kestävät: Särkynyt ruukku

Btw - tervehdys "75"!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan
Tässäpä olisi: Leave me alone.

Mainittakoon, että juuri silloin kun nuo kisat olivat lähestymässä, ja olivatkin sitten, asuin Helsingissä ja henkilökohtaisessa elämässä oli juuri tuona toukokuuna ns. yhtäkkinen paha tilanne päällä, viitaten tuohon Stellankin kappaleeseen. Ja se kappalehan tunki joka paikasta esiin. Ei herätä hyviä fiiliksiä lain.

Kylläpä tekisi mieli alkoholia. Kennedya väljästi siteeratakseni: en tee tätä siksi, että tämä on helppoa, vaan siksi että tämä on vaikeaa.

Btw: Terve.
 
Viimeksi muokattu:

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Minä olen kivinen mies luonteeltani, mutta kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan,


"On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he stood smiling above me with a rock in his fist"

http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM Tässähän rupeaa itekin synkistyyn kun tällasta kuuntelee näin oluen siivittämänä.

Ja kyseessä siis Nick Cave and the bad seeds + Kylie.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Minä mitään tunnustamaan ala, eikä tämä mitään synkkää tarvi olla. Huomenna on paljon kivempaa. Kun ei kulje niin ei kulje vaikka käsijarrun heittäis pois. Jos ei halua niin ei halua, kysyinpähän vaan. Asioita kun miettii hiukkasen aamutuimaan, niin sanotaan että onhan päivä vielä huomennakin. Se oma biisi on vaan siellä odottamassa tilaisuuttansa kullensakkiin vain miten se on, kempele!
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä mitään tunnustamaan ala, eikä tämä mitään synkkää tarvi olla. Huomenna on paljon kivempaa. Kun ei kulje niin ei kulje vaikka käsijarrun heittäis pois. Jos ei halua niin ei halua, kysyinpähän vaan. Asioita kun miettii hiukkasen aamutuimaan, niin sanotaan että onhan päivä vielä huomennakin. Se oma biisi on vaan siellä odottamassa tilaisuuttansa kullensakkiin vain miten se on, kempele!

Öööhh?????????

EDIT: Onkohan mulla jäänyt jotain huomaamatta jossakin???????
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ei se ollut sinulle S-kuku. Tässä vaiheessa aamua lainailu on perseestä. Pidä sinä linjasi. Olet sanojesi mittainen mies mielestäni. Pahanilmanlintuna koen vastuukseneni lopettaa tämän pahailun ja yrmeyden, hyi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei se ollut sinulle S-kuku. Tässä vaiheessa aamua lainailu on perseestä. Pidä sinä linjasi. Olet sanojesi mittainen mies mielestäni. Pahanilmanlintuna koen vastuukseneni lopettaa tämän pahailun ja yrmeyden, hyi.

Olen edelleen ihan öönä, mutta se kun on tuttu olotila, niin en ota stressiä.

Kun Helmi vielä jaksaa kukkua hereillä, niin panepas tästä suu makeaksi ja lanne heilumaan: Santana - Black Magic Woman ;-)

Tämä nimenomainen kipale herätti minussa kiinnostuksen Santanan musiikkiin - taisi olla joskus 60-70-lukujen vaihteessa

EDIT: No, kun tuo BattleHymn rupesi hulluttelemaan, niin tässä minultakin - saako olla: Slipknot - Dirlanda
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen daa aapisen reunassa joten tasoissa ollaan, karmeaa mutta musiikki toimii. Haluan vain lopettaa minkä aloitin, anteeksi kaikille ja hyvää yötä!

Juu - ei kai tässä mitään ole tapahtunut, mitä ainakaan anteeksi pitäisi pyydellä. Mutta tutumaan kai tästä itsekin pitää lähteä... Hyvää yötä!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kiekkokierroskalja avattu.

Carlsbergilla mennään tänään ja pakkanen jäähdyttää sitä mukavasti. Varsin urheilullisissa merkeissä taitaa tänäiset kalsaroinnit mennä; jääkiekkoa radiosta ja jalkapalloa töllöstä. Muita liikkeellä?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Varsin urheilullisissa merkeissä taitaa tänäiset kalsaroinnit mennä; jääkiekkoa radiosta ja jalkapalloa töllöstä. Muita liikkeellä?

Samat suunnitelmat. Onneksi kaveri soitti ja herätti meikäläisen sohvalta sopivasti kiekkokierroksen alkuun.
Kylmä lonkero kädessä, lisää samaa kaapissa + tiikeri-kaljaa ja Stolia. Eiköhän näillä eväillä lähde kone käyntiin. Lisäksi kaveri tuo kebabin. Paskemminkin voisi lauantai-alkuiltaa viettää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös