Kalsarikänniketju

  • 5 259 987
  • 66 714

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sama vika rahikaisella. Mutta kaljalla tästä ei nyt selviä. Onneks on kirkkaita käytettävissä.

Onko sitä tullut luettua Väinö Linnan teosta Tuntematon sotilas? Meinaan tuota Rahikaista.

Minäkin parka yritin päästä humalaiseen tilaan oluella ja siiderillä - saatana siitä mitään tullut,...mutta kas! Pakastimesta löytyi 0,4 l Finlandia-votkaa. Nyt ollaan kivasti känässä. Mitä nyt tuo saatanan Loosteri skodasi limpun Koiviston taakse. Ja nyt Öhman. Vittu mitä paskaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ihan näin röyhkeästi kysäsen nyt arvon Uleålta erästä juttua, nimittäin tuo Queenin uusin levy, mitä mieltä?

Itse olin ja olen sitämieltä että ehkäpä olisi pitänyt antaa vaan olla.

Kylmän oluen sensijaan en anna olla, vaan nykäsen kohti ääntä.
 
Muut näkyy juovan suruun, minä taidan ottaa parit iloon. 5-0 on ihan kiva tulos. Okei, kyllä tässä vähän vituttaa. Siis se kun vaihdoin lampun eteiseen ja se ei edelleenkään toimi. Polttaa vaan sulakkeen. En vaan tajua miten se on mahdollista. Jotenkin ei jaksa uskoa että johtuisi siitä että laitoin 40W lampun tilalle 60W polttimon. Ainakin luulis että valaisin sen kestäis. Tai sitten siihen tuli jotain häikkää kun koko prkleen varjostin irtosi ja ehkä jotkut johdot jotenkin viottui. Epäilen tätäkin, ei se varjostin ainakaan niiden johtojen varassa roikkunut tms. Ei sitten käytetä eteisen valoa prkl.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Muut näkyy juovan suruun, minä taidan ottaa parit iloon. 5-0 on ihan kiva tulos. Okei, kyllä tässä vähän vituttaa. Siis se kun vaihdoin lampun eteiseen ja se ei edelleenkään toimi.

Minähän en juo suruun vaan juon noin neutraalisti siksi että on mahdollisuus siihen. Lamppuhommaan sanon vaan että kannattaa kysyä ufomies Juhan Af Granilta mitä mieltä hän on, onko marsilaiset tulossa hakemaan sinua vai tutkiiko ne sinunkauttasi ihmisen käytöstä epäloogisessa tilanteessa.

Joo kiva... Iltaa vaan pikkis, otappas juomaa ja päästä ukkos kahleista :)
 

J.Petke

Jäsen
Juu. Erilaisia paukkukokeiluita on tässä ilta tullut maisteltua ja hakattua uutta Football Manageria. Voipi olla että menee aika myöhään mutta onneksi lomaa on vielä keskiviikkoon asti. Seuraavaksi yksi Moskovan Muuli, kiitos.

Tarjoilija!
 
Pitää vissiin soitella Af Granille ja vähän kysellä mistä nyt on kyse. Ei vaan jaksa koittaa tutkia tuota lamppua ja onko kaikki johdot ym. kohdillaan. Tai ehkä sit loppuillasta uskallan mennä sörkkimään sitä jollain ruuvarilla.. Miehestä ei tässä hommassa olisi muuta apua kuin että se olis todennäköisesti pitempi kuin minä ja ylettäisi sinne lamppuun paremmin. Raahasin makuuhuoneen jalkalampun eteiseen, koska mitä sillä siellä makuuhuoneessa tekee. Koska ei siellä nykyään muuta tekemistä ole kuin nukkuminen. Drinkkinä tällä hetkellä kossua+mansikkalikööriä+spriteä. Musiikkina soi kotiteollisuus. Asuuhan tuolla meikäläisen alakerrassakin joku Hynynen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uudenvuoden rääppiäiset parin työpäivän jälkeen. Lonkeroa, Leijonaviinaa ja hitunen mallasta. U-kanavalta katselen kun L-pool on lujilla Prestonia vastaan cupissa.

Devils voittaa päntiönään, IFK voittaa päntiönään... nyt on taas vaihteeksi kiva kannattaa niitä seuroja joita kannattaa!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Meinasin, mutta sitten tulinkin järkiini; eihän mulla ole edes lenkkareita. Pitäsi kai jostain ostaa ensin sellaiset, että ...hmm, no antaa olla.
Onneksi sauna on lämmin ja ystävälliset ihmiset toivat 3 x 24 yksikköä kylmää autotalliin ja 5 litraa baarikaappiin. Olimpas ajattelematon, joten huomenta vaan kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös