Täällähän sitä. Lidlistä hain taas tänään laatikollisen karjalaa. Neljän jälkeen aukaisin ensimmäisen. Tässähän sitä pikku hiljaa alkaa olemaan jo ihan tuhannen tuiskeessa. Noh, tänään kävin työkkärissä, ensimmäistä kertaa ikinä. Tai no kävinhän mä siellä vuonna 2001, mutta silloin ei niitä työttömyysjuttuja mietitty. Siis onko totta että joka ikinen kuukausi pitää täytellä niihin lomakkeisiin että työtön, työtön, työtön jne. Ja kun se muija puhui niistä sairaslomapäivistä, niin mulla meni hermot. Sanoin ihan suoraan ettei mulla ole tapana käydä lääkäreissä ellei ole aivan totaalinen hätä. Sanoin sille ihan suoraan että lääkärit on häviäjille, lääkärit on heikoille. Lääkärissä käyminen on aina noloa ja säälittävää. Ja sanoin sille vielä ettei meidän suvussa ole valittajia, paitsi saamarin mutsi ja mummo, ei hitto soikoon niitäkin pellejä. Noh, joku ammattinimike piti kanssa keksiä, vai mikähän sen jutun nimi nyt olikaan. Mä sanoin että pistä siihen että työmies, mutta ei se kelvannut. Sanoin sitten että pistä sekatyömies, mutta siltikin piti vielä etsiä jotain aivan muuta skeidaa siihenkin hemmetin kohtaan saamari sentään. Vai olikohan ne niitä työjuttuja mitä etsii. Siis ei mulla ole mitään tiettyä. Lääkäreillä on lääkäri ja kirvesmiehillä on kirvesmies. Nyt tuntuu että olis pitänyt sanoa ihan suorat sanat sille ämmälle. Vittu että mua vituttaa ja tekee mieli ryypätä.