Kalsarikänniketju

  • 5 247 089
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on. Kelle Uuleaburger oli henkilökohtainen, en huomannut? Ja ei kai vaan takaapäin?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Parhain Jeff. Kiitän syvimmästi kumartaen taustatuestasi taistelussani noita kamalia Oranje-faneja vastaan!

Uleåborg ja pororajan pohjoispuoli julistaa täten teille sodan! Taistelun voimme hävitä, sotaa emme. Sotkemme teidät lokahankeen sohjoiseen.


Uleåborgir

Entinen itärajan sissi tulee ja torppaa pohjoisen poronpurijat pääkaupunkiseudulta käsin, ja perusteeni on se että ilman minua ja muita pkseudun veronmaksajia olisitte joutuneet syömään poronne aikapäiviä sitten..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ka idästäkö se rakkikin? Sama vika, P-Karjalan poikii. Juon kaljaa auringonnousuun, junou.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kellä näkyy Sub Leffa niin maailman yksi parhaista elokuuvista siellä kuukkuuu, Apocalypse! Now redux-versiona. Nähdä Marlin Brandy kaljuna ja kuolla!

Pakko huudella täältä selvien puolelta, että mies, te puhutte asiaa. Kerrassaan upea leffa, yksi parhaista.

Ja tietenkin linkitän tähän sen upeimman kohtauksen koko leffasta. Sisältää spoilereita! (Ei niitä, mitä teinit liimaa autoihinsa.)

http://www.youtube.com/watch?v=vHjWDCX1Bdw

Jatkakaa vaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä meidän pöytiin saa huudella jos kerran samaa mieltä on.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Hiljalleen ilmoittaudun porukkaan, konjakki Chateau de Montifaud juomana.

Ja, jos hyvää musiikkia haluatte, niin Joe Cocker ja N´Oubliez Jamais kannattaa etsiä kuunneltavaksi.
 
Oih, karjalan poikii täällä pohjoisten lisäksi. Niin, karjalasta itsekin kotoisin, jo useammasta polvesta. Itse siis alkujaan etelä-karjalasta, isän suku myös, tosin nykyisen Venäjän puolelta. Glögiä edelleen juon ja soittolista on edennyt F-kirjaimeen ja soitossa Freud Marx Engels & Jung. Kissat ovat vironneet ja vaanivat toisiaan telkkaritason molemmin puolin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kiitos jerkku. Vietämme todella loistavan elämän. Mahtava biisivalinta!

Vieläkö meinasit saunoa, vai keskitytkö nyt ihan juomiseen?

Oisko sulla jotain hyvempää?
ajattelin ihan kulutttaa täällä ajan. litra meni jekkua ja jos ny alkais tissuttelemaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
isän suku myös, tosin nykyisen Venäjän puolelta.
Mulla taas äidin suku luovutetusta Karjalasta, Repolasta, josta iso-isoisäni saapui Pohjois-Karjalaan perustamaan kauppaliikkeen vuonna 1893. Laukkuryssän jälkeläinen olen siis...
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mamikset jalkaan vetäneenä ja pullo kätösessä täytynee ilmoittautua tännekin. Mikäs on sitten tänään homman nimi ? Vieraisiin pöytiin huutelu?

Tosiveteraanilla on asiallista juomaa kumottavana kieltämättä.
 
Mulla taas äidin suku luovutetusta Karjalasta, Repolasta, josta iso-isoisäni saapui Pohjois-Karjalaan perustamaan kauppaliikkeen vuonna 1893. Laukkuryssän jälkeläinen olen siis...

Minulla taas se isän puoleinen suku on Sortavalasta tai Käkisalmesta (en nyt millään muista kumpi se on) Mutta kenties Sortavalasta, se kun on lähempänä ainakin Parikkalaa, mihin joutuivat evakkoon aikanaan. Joten ei nyt ihan etelä-karjalaa ehkä, mutta kuitenkin. Äiteehän on sitten jostain kainuun ja pohjoisen rajamailta, joten ehta itä-suomalainen sitä ollaan. Joten ei kai ihme ettei sitä oikein ymmärrä aina noita länsi-suomalaisia. Musiikki on nyt vaihtunut Green dayhyn ja edelleen suomiviinaa juopotellaan.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Lisää juomaa haettuani laitan vielä yhden musiikkivihjeen:
Vaya con Dios ja Heading For a Fall.

Minä kun en vanhana miehenä noita linkityksiä niin hallitse, niin joku osaava voi linkit noista ehdotelmistani kehiin heittää.

Niin, ja noita kannaksen,kannaksen poikia ollaan, tottapuhuen isä oli sieltä syntyisin, minä mitäilmeisimmin asun tuon pikkukatin kanssa samassa kaupungissa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Evilille ja minikatille ja kaikille muillekkin jotka tunnustatte itäsuomea/varsinkin iso käsi pohjoiskarjalan lapsille.. Eteläkurjalon porukasta en yleensä ole pitänyt, mutta LittleCat saa minut viettimään mielipiteitäni uusiksi.
 
Niin ja pikkukatti, taidetaan olla saman kaupungin porukkaa!!

No, nykyistä asuinpaikkaani en välttämättä halua paljastaa, mutta sanotaan että asuin siinä naapurikylässä 20 vuotta. Ja Joutsenoa en katso kaupungiksi, paitsi ensi vuonna, kun liittyy siihen suurempaan naapuriinsa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaaha... Sukukronikkaa...
Minun isäni on kotoisin Etelä-Karjalasta, ihan rajan pinnasta, läheltä Nuijamaata - taitaa olla niin, että hänen äitinsä on tullut luovutetun Karjalan mailta jostain Sortavalan seutuvilta.
Äitini on taas ihan aito Tampereen plikka, joten aika eksoottinen sekoitus olen :-)
 
Evilille ja minikatille ja kaikille muillekkin jotka tunnustatte itäsuomea/varsinkin iso käsi pohjoiskarjalan lapsille.. Eteläkurjalon porukasta en yleensä ole pitänyt, mutta LittleCat saa minut viettimään mielipiteitäni uusiksi.

Kiitoksia, ja sinun ja parin muun lähinnä hifk-fanin ansiosta voin pikkuhiljaa muuttaa mielipidettäni hellsinkiläisistä. Ja sitäpaitsi, asuuhan siellä useita sukulaisia ja pari kaveria ja siellä on ihan kiva käydä. Ja edelleen soi tuo teiniajan musiikki, eli green day. Siihen aikaan tuli kuunneltua muitakin "punk-bändejä", kuten offspring ja bad religion.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilille ja minikatille ja kaikille muillekkin jotka tunnustatte itäsuomea/varsinkin iso käsi pohjoiskarjalan lapsille.. Eteläkurjalon porukasta en yleensä ole pitänyt, mutta LittleCat saa minut viettimään mielipiteitäni uusiksi.
Kyllä susirajan pohjoispuolen väki on "meidän porukkaa", mutta on nuo etelämmätkin ihan ok. Niitä ymmärtää, toisin kuin lännen väkeä.

Lapin immeisten kanssa tulee myös aina toimeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös