Kalsarikänniketju

  • 5 248 414
  • 66 705

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Se olis sitte kalsarit taas kerran koetuksella. Liityn seuraan ylevään tänäänkin.

Tervetuloa!

Mutta soo soo jalkakikka, tänään ei taholtasi haluta nähdä yhtään määrittelemätöntä linkkiä.

Eukko lähti Apulannan keikalle. Kotona minä, koira, tv, internet, PS ja riittävästi soppaa. Koiran kanssa pitäisi suorittaa ulkoilua, mutta sitä tuskin voi pitää syynä yleiseen disautukseen KKK:sta?
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tervetuloa!

Mutta soo soo jalkakikka, tänään ei taholtasi haluta nähdä yhtään määrittelemätöntä linkkiä.

Eukko lähti Apulannan keikalle. Kotona minä, koira, tv, internet, PS ja riittävästi soppaa. Koiran kanssa pitäisi suorittaa ulkoilua, mutta sitä tuskin voi pitää syynä yleiseen disautukseen KKK:sta?


heh! juup, koitan laittaa jonkinmoista tekstiä k.o:lle linkille jos jotakin satun laittamaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kunhan et vedä päällyshousuja jalkaan.

Kalsarit = alushousut. Näin olen käsittänyt.

Jotta en nolaisi itseäni enää pahemmin kuin viime keväänä Kärppien mestaruuden ratkettua, hoitaisin mielelläni hurtan ulkoiluttamisen pitkät housut jaloissani. Joten nyt mennään semantiikan ihmeelliseen maailmaan.

Jos riisun varsinaiset kalsarit pois, ja lähden pelkät farkut jaloissani käyttämään koiraa kusella, pidetäänkö farkkuja kalsareina? Minusta pidetään, koska ne toimittavat ALUShousujen virkaa, eli ovat lähimpänä ihoa.

Näin voin täyttää kalsarikänniketjun vaatimuksen ja samalla liikkua farkuissa. Mitä parahin tuomaristo kurnuttaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei rangaista, kunhan vain pysyt erossa KKK:sta ollessasi baarissa.
Minulla on vain pöytäkone, enkä viitsi - enkä siitä syystä edes osaa- käyttää kännykkäni nettihässäkkää, josta syystä on melko varmaa, etten pöytäkoneeni kanssa baareihin lähde. Narikkaan pöytäkone ja monitori. Voishan sitä kokheilla mutta ei tänään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kalsarit = alushousut. Näin olen käsittänyt.

Jotta en nolaisi itseäni enää pahemmin kuin viime keväänä Kärppien mestaruuden ratkettua, hoitaisin mielelläni hurtan ulkoiluttamisen pitkät housut jaloissani. Joten nyt mennään semantiikan ihmeelliseen maailmaan.

Jos riisun varsinaiset kalsarit pois, ja lähden pelkät farkut jaloissani käyttämään koiraa kusella, pidetäänkö farkkuja kalsareina? Minusta pidetään, koska ne toimittavat ALUShousujen virkaa, eli ovat lähimpänä ihoa.

Näin voin täyttää kalsarikänniketjun vaatimuksen ja samalla liikkua farkuissa. Mitä parahin tuomaristo kurnuttaa?

Näkisin tämän asian KKKKO:n jäsenenä niin, että farkuissa voit mennä huoletta.

Itse en ulos mene kun kantamalla. Koska aion pysyä lähellä jääkaappia jossa sijaitsee erinäisiä juomia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitäs tässä ollessa ja juodessa. :)

Kerho voitti! Oranssimies voitti rahaa lähes 50 euroa! Ja sauna lämpiää! Ja vielä hyvältä tuoksuva pitsa tuossa keittiön pöydällä odottelee syöjää!

Ja Klani-Matti sai ansaitsemansa kiitokset! Jumalauta, on hienoa olla Kerho-fani!
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäs tässä ollessa ja juodessa. :)

Kerho voitti! Oranssimies voitti rahaa lähes 50 euroa! Ja sauna lämpiää! Ja vielä hyvältä tuoksuva pitsa tuossa keittiön pöydällä odottelee syöjää!

Ja Klani-Matti sai ansaitsemansa kiitokset! Jumalauta, on hienoa olla Kerho-fani!

Jeps! meitsi komppaa!! voiko parempaa olla, la ilta olutta, kotivoitto pohjoisen pikkuseurasta, noh uhkapelivoitto puutuu mutta onnittelut siitä sulle!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Näkisin tämän asian KKKKO:n jäsenenä niin, että farkuissa voit mennä huoletta.

Kiitän herra KKKKO:n puheenjohtajaa puoltavasta lausunnosta. KKKKO:n tuomarina jouduin jääväämään itseni hyvän KKK-tavan mukaisesti. Mutta nyt minun on helpompi hengittää.

Nyt vain 5 000 000 lotosta ja 1 500 000 Jokerista ja tarjoan jokaiselle KKK:laiselle pullon Moët & Chandonia tms. Mutta niiden täytyy kummankin osua kohdalle yht'aikaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitäs tässä ollessa ja juodessa. :)

Kerho voitti! Oranssimies voitti rahaa lähes 50 euroa! Ja sauna lämpiää! Ja vielä hyvältä tuoksuva pitsa tuossa keittiön pöydällä odottelee syöjää!

Ja Klani-Matti sai ansaitsemansa kiitokset! Jumalauta, on hienoa olla Kerho-fani!

Jeps! meitsi komppaa!! voiko parempaa olla, la ilta olutta, kotivoitto pohjoisen pikkuseurasta, noh uhkapelivoitto puutuu mutta onnittelut siitä sulle!

Pyh, syökää päänne senkin porkkanaprinssit. Hymiö.
 
Tottahan sitä koiraa saa käydä kusettamassa välillä, se kun ei onnistu puhelimen välityksellä, toisin kuin eukon (tai miksei miehenkin) kohdalla. Onneksi kissat on helpompia, molemmat vetää sikeitä onnellisena, toinen tosin tuossa sohvalla välillä raottaa silmiään ja katsoo paheksuen. Voitin sitten lotossa, mutta en tarjoa kellekään mitään, paitsi itselleni. Kun ei tuolla 4 oikein tuloksella saa kuin kympin. Soittolistallani olen päässyt jo C:hen ja tällä hetkellä soi Children of Bodom.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
On ollu kuulkaas vitun mahtava päivä perkele sentään. On tullu tehtyä yhtä jos toistakin tässä ja vieläkin on fiilikset katossa.

Loistavaa musiikkia jaksat soittaa..
Mullakin on asiat hoidossa... trampoliinin purku tässä lumitilanteessa, meni vaan puol pulloa jekkua. Autotallin "siivous", meni vaan puol pulloa jekkua...
Hmm.... voi melkein luulaa, että Tämä ykköskentälliseen valittu ja KKK Ko:n jäsen olis muka juopunut, mutta pikkukattia kanssa, justhan pääsin vasta alkuun. Laitoin bastun kuumenemaan ja oottelen Shermiksen raportointia pasiradion tekemisistä...
Mielilkselle ja helemille terkkuja...

edittiä... hifk on paska ja meen saunaan. olutta on.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On ollu kuulkaas vitun mahtava päivä perkele sentään. On tullu tehtyä yhtä jos toistakin tässä ja vieläkin on fiilikset katossa.

Juhlistankin tätä hienoa päivää laittamalla musaa.

Lou Reed - Perfect day

Kiitos tästä linkistä.

Vastaan ainakin yhtä hyvillä fiilistelyviisuilla:

Simon & Garfunkel: El Condor Pasa

Simon & Garfunkel: Sound Of Silence

P.S.

Tuli tässä mieleeni, että pitäisiköhän minun kirjoittaa joka viesti Garamond-kirjasimella. Vähän sama juttu kuin niillä jotka kirjoittavat nimimerkkinsä viestin loppuun. Oliskos Garamond mun juttu?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Laitoin bastun kuumenemaan ja oottelen Shermiksen raportointia pasiradion tekemisistä...

Morjensta. Tänään jätetään raportit väliin. Meinasin olla selvinpäin joten jatkakaa te ketkä olette oikealla asialla. Hauskaa iltaa kaikille! Mä jatkan omaa kuntopiiriäni :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tottahan sitä koiraa saa käydä kusettamassa
Kunhan ei KK-ketjua kuseta. Ei tuolla toisessa lähisukulaisuusketjussa ketään ole. Siksi tänne spämmääminen on se ainoa paras huono vaihtoehto.

Edit: 2,5 L punkkua juotuna tälle päivälle. Hartsapunkkua. Jatkakaa, lähden piakkoin Oulun keskustan zempaloihin. Reissun tapahtumat voi lukea ensi viikolla Forumista tai jopa Alibista. Parhaassa tapauksessa Seiskasta.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Morjensta. Tänään jätetään raportit väliin. Meinasin olla selvinpäin joten jatkakaa te ketkä olette oikealla asialla. Hauskaa iltaa kaikille! Mä jatkan omaa kuntopiiriäni :)

Meinasin raportoida tämän viestin moderaattoreille, eihän tälläinen käy päi(h)insä millään muotoa..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voihan viude... Peähän rämpii... Lonkero terästettynä ginillä - mutta paljon on iltaa ja yötä vielä jäljellä...
Kaiken se kestää, kaiken se uskoo... Aito kalsarikänniläinen nimittäin - tai sitten ei, mutta yritystä ei ainakaan tule puuttumaan.

PS. En mä kyllä kaikkia paskajuttuja tule uskomaan....

Hei, pikkukatti... Tässä sulle biisi. The Power Of Love - Frankie Goes To Hollywood
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mullakin on asiat hoidossa... trampoliinin purku tässä lumitilanteessa, meni vaan puol pulloa jekkua. Autotallin "siivous", meni vaan puol pulloa jekkua...
Hmm.... voi melkein luulaa, että Tämä ykköskentälliseen valittu ja KKK Ko:n jäsen olis muka juopunut, mutta pikkukattia kanssa, justhan pääsin vasta alkuun. Laitoin bastun kuumenemaan ja oottelen Shermiksen raportointia pasiradion tekemisistä...
Mielilkselle ja helemille terkkuja...

edittiä... hifk on paska ja meen saunaan. olutta on.

Naurahdin tuossa pikkukattia kanssa-kohdassa. Täytyy sanoo, että viet aika paljon polttoainetta noin siivouskoneeksi. Jerelle terkkuja kans.

Vastaan ainakin yhtä hyvillä fiilistelyviisuilla:

Simon & Garfunkel: El Condor Pasa

Simon & Garfunkel: Sound Of Silence

P.S.

Tuli tässä mieleeni, että pitäisiköhän minun kirjoittaa joka viesti Garamond-kirjasimella. Vähän sama juttu kuin niillä jotka kirjoittavat nimimerkkinsä viestin loppuun. Oliskos Garamond mun juttu?

Siis MAHTIBIISEJÄ on nuo. Todella mahtavaa kuunnella kaikessa pimeydessä arjen ollessa oven ulkopuolella. Enhän minä edes nää tommosta vonttia kunnolla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jalkakikka: laitahan hopusti linkin tarkempi kuvaus. Tämä ei ole itsemoderointia vaan pelkkä KKK-toverin ystävällinen huomautus.

Tämä linkkissääntö tulisi mielestäni poistaa kalsarikänniketjussa, jossa toverit ovat kuitenkin jalon aatteen asialla ja lähettävät vain asiallista materiaalia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Se on vaan sitä huolenpitoa KKK-kumppaneista. Käytitkö jo koiran kirpakassa talvisäässä kyykkimässä?

Koira on käytetty. Urea iacta est.

Mutta nyt oikeasti hopusti jalkakynä alahan laittaa sitä kuvausta linkistä, ettei (niin kuin hyvin tiedetään) kaikkitietävä ja kaukaa viisas Mode-setä anna sinulle pelikieltoa!


Stop.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös