Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Etsihän Mielikuvitushahmo vielä tuo Joe Cockerin : N`Oubliez Jamais,
saa minun konjakki-iltani täyttymyksen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Cockerilla on hyvä raspi vaan harmittavan paljon keskinkertaista kuraa ovat sille antaneet laulettavaksi. 80-luvulla näytti että ukko saa taas juonesta kiinni kun veti Unchain my Heartia ja Civilized Mania jne mutta siihen se taisi kuitenkin tyssiä. Mitä tehnee nykyisin, elääkö vielä?
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Kyllä se Cocker mielestäni elää vielä, äänihän on viskin polttama, mutta toimii noissa myöhemmissä kappaleissa minun mielestäni hyvin.

Vielä yksi konjakki ja kuuntelemaan Erja Lyytistä, siinä on bluesmimmi minun makuuni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No ootte te kyllä ansainneet sen. KalPa saapi aina minulta pikkuisen symppispisteitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikun oikeesti. Saatiin KalPalta turpaan usein junnuina (Samikin oli usein vastassa), mutta on Kuopio sentään aika lähellä joten itäsuomalaisena annan aina respektit KalPalle, milloin aihetta ilmenee.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo - oon ihan iloinen KalPan voitosta, vaikkei Kärpät tänään pärjännytkään - ja ihan tyytyväisenä olen seurannut Samin ja Killerin yhteispeliä - great!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikun oikeesti. Saatiin KalPalta turpaan usein junnuina (Samikin oli usein vastassa), mutta on Kuopio sentään aika lähellä joten itäsuomalaisena annan aina respektit KalPalle, milloin aihetta ilmenee.

Hieno juttu, harvempi pääsee noita janttereita vastaan vääntämään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hieno juttu, harvempi pääsee noita janttereita vastaan vääntämään.
Muistan joskus öö-junnuna, mitä ois oltu, 10-12 vee, kun KalPa löylytti meitä jotain 12-2. Yks jätkä teki suunnilleen 6+5 pinnaa, painoin nimen mieleen kun tiesin että tuosta kuullaan vielä. Samihan se oli.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oma kiva muisto lätkästä on ajoilta kun taklasin Piitulaisen Ossin levyksi maalin takaa haetun kiekon ansiosta, mitat oli silloin 180/90 ja Ospertti hivenen isompi.. Kostona Ossi tatuoi eastonin logon otsaani..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ohkohan pikkukattia tai Helmiä enää kuulolla?????????

Tässä olis yksi helmi kitaristien joukossa ja letkeätä menoa - tulee ihan pakkoliikkeitä, kun haluttais niin tanssia - oikeesti :-)))))))))

Corazon Espinado
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös