Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä Stranger! Ostin Sabbath Bloody Sabbath -lp:n joskus 1982 ja näin valon!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä sie rikoit? En huomannut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaahas, KKK:ssa on taas la-illan tyyliin hektinen meno päällä. Josko sitä itsekin liittyisi remmin. Aloin nimittäin kyllästyä krapulassa kärvistelyyn, joten täytyyhän sitä uutta nousua kokeilla jälleen. Jääkaapissa on vielä lonkero poikineen, joten tästä se lähtee.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen vain iloinen tältä iltaa, kun noin mukavasti meni..

Edit. KalPalle 3 pistettä, Jyväskylästä ja Bluesilta kotipelistä.
 
Mukana vielä ollaan, välillä koitin katsella telkkaria, mutta sittenkin tuli vähän luettua erästä kirjaa. Glögi ehtii taas jäähtyä ennenkuin sen ehtii juoda.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Melkein uskallan luvata KalPalle jo jonkinmoiset playoffit tämän viikon esitysten perusteella, voitot JyPistä ja Bluesista, mutta tietysti paljon on vielä matkaa...
Kuitenkin olen hengessä mukana :-)

Musiikkia taas pikkukatille - ja muillekin...

I Put A Spell On You
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Niinpä niin - itsensä kanssa täällä lopulta saa väitellä..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perimmäisten kysymysten äärillä...

On se yhtä helvettiä, ettei ihmispolo saa rauhaa edes itseltään maallisen vaelluksensa aikana :-)))
Minäkin olen ihmetellyt itseäni jo liian kauan, about 19 vuotta enkä ole vieläkään saanut selvää, olenko esim. vain laiska vai vain totaalisen työtä vieroksuva...
Näitä esimerkkejä on tuhansia - valitettavasti...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä sinusta, mutta mie ainakin olen molempia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ensimmäinen tasottava lähti nyt. Oli pitkä päivä odotella, että mies lähtee töihin - sen nähden en raaskinut, kun silläkin on krapula.

Eilen tuli innostuttua napsuista, ja jälki oli sitten sen mukaista... En löydä korvakorujani mistään, viimeinen muistikuva on narikasta ja laukkuni pohjalla on 15 euroa, vaikka en muistaakseni käynyt automaatilla. Mies hukkasi takkinsa (!) sekä minulta eilen saamansa IFK-pipon. Että cheers!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Noh, missäs kaikki on? Yksinkö täällä joutuu juomaan?

No eikös se ole se itse idea? Ketjussahan meitä muita juomakaisia on yllin kyllin. Saavuin suureksi harmikseni opiskelupaikkakunnalle taasen, joten perinteiden velvoittamana, vetaisen hyvät humalat. Kun ei täällä jumalauta muuta voi tehdä!

Santtu on kaveri.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hiphei! Oikein hyvää iltaa kaikkille kalsarikänniläisille. Itse olen tässä näyttinut kuningas alkoholia jo pitemmän aikaa. Nyt sille vasta hyvää syy löytyykin. Ei sillä, kyllä minä joisin muutenkin. Kyllä se viikko tästä taas käynnistyy!

Mites muiden kkk:laisten ilta on lähtenyt käyntiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös