Kalsarikänniketju

  • 5 247 112
  • 66 704
Ootteko te nyt ottaneet liikaa vai miksi tollaista "lällyä" kamaa tulee linkkien muodossa? (no en nyt ihan tosissaan tuota tarkoita) Itsellä on kyllä hieman outo musiikkimaku ikäisekseni ja sen huomaa töissäkin kun asiakkaat katsoo ihmeksien kun tulevat kyytiin (tai sitten se syy on jossain muualla). Mut perhana kun ei ole sellaista radiokanavaa mikä soittaa sitä hyvää rock/metal musiikkia niin tyydytään siihen toiseen ääripäähän.
Pikkuinen katti tuli seuraani ja änkesi syliini nukkumaan, ei siis jaksanut enää katsoa paheksuen meikäläisen toimintaa vaan tuli mukaan.
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos tästä linkistä.

Vastaan ainakin yhtä hyvillä fiilistelyviisuilla:

Simon & Garfunkel: El Condor Pasa

Simon & Garfunkel: Sound Of Silence

P.S.

Tuli tässä mieleeni, että pitäisiköhän minun kirjoittaa joka viesti Garamond-kirjasimella. Vähän sama juttu kuin niillä jotka kirjoittavat nimimerkkinsä viestin loppuun. Oliskos Garamond mun juttu?

Itselläni tällainen fiilistely oluen juonnin kanssa toimii paremmin:
Manowar: House of death
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ootteko te nyt ottaneet liikaa vai miksi tollaista "lällyä" kamaa tulee linkkien muodossa?

Itselläni tällainen fiilistely oluen juonnin kanssa toimii paremmin:
Manowar: House of death


Rakkaudenröijy-heviä! Ei uppoa, anteeksi. Mutta kyllä mullakin maku venyy. [url=http://www.youtube.com/watch?v=d7oGGud2Jk4] Carcass: Corporal Jigsore Quandary


Ja kirsikkana kakkuun maailman cojones-pitoisin viisu: Sepultura: Roots


Uleåborgir
 
Niin no kyllä nuo ns. lällybiisitkin joskus uppoaa, ja toisaalta ns. örinähevi ei ihan uppoa. Kaikki siltä väliltä melkeinpä. Äsken siis oli soitossa Children of Bodomia, nyt vuorossa Eros Ramazzotti ja seuraavana vuorossa näkyy olevan E-Typeä.
Jos vaikka vuorostaan ottaisi sitä glögiä nyt.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heipsan,

pitääkö mun hommata rillit vai onko Uleålla joku fontti-leikki-kikkailu meneillään?

Ja kiitos musasta, piti tänään jättää tää ketju väliin, mutta kun musalinkit parani niin eiku sekaan vaan :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Heipsan,

pitääkö mun hommata rillit vai onko Uleålla joku fontti-leikki-kikkailu meneillään?

Ja kiitos musasta, piti tänään jättää tää ketju väliin, mutta kun musalinkit parani niin eiku sekaan vaan :)

Kas Helmiäinen on saapunu paikalle, moi, jereltä terrkuja. Uleå testaa rajojaan fonttien muodossa.

Sentenced - No one there on ehdoton suosikkini Sentencedin kappaleista.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ootteko te nyt ottaneet liikaa vai miksi tollaista "lällyä" kamaa tulee linkkien muodossa?
...
Pikkuinen katti tuli seuraani ja änkesi syliini nukkumaan, ei siis jaksanut enää katsoa paheksuen meikäläisen toimintaa vaan tuli mukaan.

Meidän Elmeri nukkuu jo ikiunta tuolla pihlajan juurella - yli 15 ajastaikaa se jaksoi olla seuranamme, mutta aikaa ei pysäytä mikään...
Vielä nykyäänkin, kun näen jonkin mustan vaatekappaleen lojuvan sohvalla, ensin kuvittelen Ellun nukkuvan siinä, mutta ei...

Tässä jotain maagista: Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
pitääkö mun hommata rillit vai onko Uleålla joku fontti-leikki-kikkailu meneillään?

Ajattelin, että voisin erottautua muista kirjoittamalla Garamond-fontilla. Vähän sama kuin wilco kirjoittaa jokaisen viestinsä perään "että silleen" tai vlad "vlad".

Jospa Garamond olisi meikäläisen juttu. Jos joku kokeilee samaa, syytän häntä matkimisesta.

Pistetään vielä vähän musaa: Slayer: Raining Blood


Uleåborgir
 
Viimeksi muokattu:

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
EtäOulu ilmoittautuu antamaan taustatukea Uleålle ilkeitä Tavastehuslaisia vastaan.

Lonkeroa, Baileysia vai lonkeroa ja Baileysia? Ja Eput säestää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä olen valmis tekemään mitä tahansa Kerhon mestaruuden eteen, jos tarve vaatii! Jumalauta! Ja skippis!
 
Meidän Elmeri nukkuu jo ikiunta tuolla pihlajan juurella - yli 15 ajastaikaa se jaksoi olla seuranamme, mutta aikaa ei pysäytä mikään...
Vielä nykyäänkin, kun näen jonkin mustan vaatekappaleen lojuvan sohvalla, ensin kuvittelen Ellun nukkuvan siinä, mutta ei...

Tuo meidän katti täytti 6v. äskettäin ja edelleen on kuin pentu, näyttääkin kokonsa puolesta sellaiselta. Eli vähän kuin omistajansa. Ja kerrottakoon vielä että sen mukaan tää minunkin nimimerkki on tullut. Kissat tuli ruokittua, joten olen velvollisuuteni tehnyt. Europoppi soi edelleen ja säätiedotuksen katsottua olen hyvin onnellinen että huomennakin on vapaapäivä. Ja tervetuloa mukaan helmi, hyvä kun ei ihan yksin tarvi olla raavaiden (pohjoisten) äijien keskellä. Kun se prkl:een "seurakaveri" sherminatorkin meinaa olla selvitenpäin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, kalsarivaltakunnassa siis kaikki hyvin.

Hmm, pitäisköhän mun keksii jotain loppukaneettia tyyliin Pearl tai
leffan mukaan The Curse of the Black Pearl.

Hieno on ollut päivä tänään, ja innolla odotan huomiseksi luvattua lumimyräkkää!!! Jee, pulkkamäkeen.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo meidän katti täytti 6v. äskettäin ja edelleen on kuin pentu, näyttääkin kokonsa puolesta sellaiselta. Eli vähän kuin omistajansa. Ja kerrottakoon vielä että sen mukaan tää minunkin nimimerkki on tullut. Kissat tuli ruokittua, joten olen velvollisuuteni tehnyt.Ja tervetuloa mukaan helmi, hyvä kun ei ihan yksin tarvi olla raavaiden (pohjoisten) äijien keskellä. Kun se prkl:een "seurakaveri" sherminatorkin meinaa olla selvitenpäin.

Hei, ja kiitokset toivotuksista.

Mistähän johtuu että me kkk-ketjun naiset ollaan enimmäkseen 'Kissallisia'?

Mulla viipottaa jaloissa kaks terminaattoria ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
EtäOulu ilmoittautuu antamaan taustatukea Uleålle ilkeitä Tavastehuslaisia vastaan.

Ja Eput säestää.

Parhain Jeff. Kiitän syvimmästi kumartaen taustatuestasi taistelussani noita kamalia Oranje-faneja vastaan!

Uleåborg ja pororajan pohjoispuoli julistaa täten teille sodan! Taistelun voimme hävitä, sotaa emme. Sotkemme teidät lokahankeen sohjoiseen.


Uleåborgir
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Löysin kultalonkeron .. juon pois. Pihalla oli perskeleen kylmä, niin kalsaritkin on jalassa.. Huomenna en aio nokkaani pihalle laittaa, meinasivat että tulee ihan kunnolla lunta..?

Nyt pelaillaan NFS undergroundia ja juodaan lonkeroa ja tyhjennellään samalla eilen ostettua konttia veks..

On se vaan jännä kun kaikki konsolipelit on vallan hyviä sillälailla pikkupienissä

EDIT: fewe0 siis liittyy myös Uleån sotajoukkoihin ja viimeiseen pisaraan asti taistellaan. Sitten voisi harkita nukkumista. Onneksi on koko ilta aikaa
 
Kissat ajaa meidät juomaan? No, ei kai nyt sentään. Täälläkin pyörii kaksi karvaista kaveria. Nuorempi kolli viihtyy enemmän itsekseen, kun taas tuo pikkuinen katti on aina sylissä. Nyt se tosin on vallannut parvekkeelta sisään tuodun retkeilytuolin. Harmittaa sittenkin kun en lähtenyt maaseudun rauhaan äiteen luo. Siellä kun olisi ollut pitkästä aikaa kaikki veljeni koolla, ja yksi veljenpoika. Joten olisi saanut tekosyyn olla taas täysi kakara ja laskea pulkkamäkeä, olla lumisotaa ja tehdä lumiukkoja. Huomasin vaan liian myöhään että viimeinen pikavuoro sinne on lähdössä, mutta ehkä sinne ehtii vielä ennen joulua.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Moderaattorit kirjoitti:
Nimimerkki Uleåborgir saa viikon pelikiellon henkilökohtaisuuksista.

Hah! Uleå otti ilmeisesti viikon rankkarit? .. Nyt jää hyvät kalsarikännihöpinät täysin kuulematta kaikilla. Julistan näin vallankaappauksen, uusi johtajamme olkon ilmoittuvainen! Sota jatkukoon. Oulu vs muu suomi
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
http://www.youtube.com/watch?v=NjyzB1sqNDw
Eli Johanna Kurkelaja Katoavaa ja kaikkea sellaista, eli hyvä biisi...
Mutta ihan tosisaaan, Jossulle ja Mielikselle hyvää ja kaunista elämää...
Olihan muuten löylyt... 45 rundii hei, niinkuin P Hanhiniemi aikoinaan sanoi...
Edit.. vittu, ei sitten linkittely onnistu...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hah! Uleå otti ilmeisesti viikon rankkarit? .. Nyt jää hyvät kalsarikännihöpinät täysin kuulematta kaikilla. Julistan näin vallankaappauksen, uusi johtajamme olkon ilmoittuvainen! Sota jatkukoon. Oulu vs muu suomi

Joo moi! Otan tilanteen haltuun KKKKO:n puheenjohtajana. Vai lähti Uleå sitte lusimaan kesken joulukiireiden. Helvetti sentään..

Oulusta en kyllä välitä sitte yhtään. Joku muu hoitakoon sen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös