Kalsarikänniketju

  • 5 290 252
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nainen johdossa - voi ei. Yhden kaksivuotisen projektin olen minäkin rämpinyt naisen ollessa puikoissa. Helvetinmoista epävarmuutta mikä konkretisoituu takakireytenä ja joissakin tapauksissa jopa suorana vittuiluna. Been there, done that.

Mistä hitosta saitte päähänne että nainen on johdossa/projektinjohdossa? Oma toimari on kyllä nainen, mutta siitä harvinainen että se kyykyttää asiantuuntemuksellaan ja tietotaidollaan aika pitkälti suurimman osan miessukupolvesta. Mutta siis nuo kokkarit, ainoat naiset joita siellä oli, oli mun toimari, yhteistyökumppaneitten vaimot, eli firma jonka kanssa tehdään yhteistyötä on täynnä kivespareja johtohommissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin. Onhan parempi olla tossun alla kuin taivasalla.
Entä jos on taivasalla tossun alla...

Itse pääsin ongelmiin työpaikkani, kun naispuolinen pomo itki, että mun ruoka haisee pahalle (tonnikalatelamiina). Mä sanoin hänelle, että "kuka pyysi sua tulemaan haistelemaan?". Silloin Da Biaach lähti nenä valkoisena ruokailutilasta pois.
Kyllä se on ihan oikein haistatteluihin vastata haistattelemalla. Kuulen jo kuinka tahtookirjoittaa komppaa. Ja minä myös. Vittuilun SM-kisoissa menestyneenä arvostan tuollaista kommunikaatiota.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Niinpa niin. Tossun alla on parempi kuin taivasalla. Eiko tuonkin pitaisi ennemmin olla taivaaan alla. Nyt on 11 kaljaa lisaa. Eikohan niilla nyt hetken aikaa touhuta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Lemon Tree -kappaleesta en ole ikinä tykännyt; yliarvostettu, kaiken lisäksi soitettiin radiokanavilla puhki jo vuonna 1996. Ei käy.

Kalakappale on Scooterin ehkä huonoin biisi. Ei käy.

U96 menee, mutta mulla on toi levyllä, joten ei mitään järkeä kuunnella sitä juutuupista tietokoneen paskojen kaiuttimien välityksellä. Ei käy.

Ei toi nyt ihan putkeen mennyt, Uleå.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jaahans, röistä tällä jaksetaan puhua.. No, viikonlopun alkua vaan kaikille. Puntin ja muksujen kans tehdyn uimahallireissun jälkeen tarvin vain hetken tuon Jackin seuraa, niin eiköhän se nukkumattilainen tule..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Juttelin tossa just pitkään lapsuuden kaverin kanssa, ensi viikolla pitäisi treffata. Kivaa, jos toteutuu.

Bisse pääsi lämpenemään vaan jutellessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jason Donovan se tosiaan on, vaikka juutuubivideossa lukee hieman toisin.

Tämä Glenin biisi oli myös tuon ajan parhautta. Kyllä tuo vieläkin ihan mukavalta kuulostaa. Kummallinen olo kuunnella näitä. Mitokondrioissa lienevät syvällä solumuistissa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jason Donovan se tosiaan on, vaikka juutuubivideossa lukee hieman toisin.

Tämä Glenin biisi oli myös tuon ajan parhautta. Kyllä tuo vieläkin ihan mukavalta kuulostaa. Kummallinen olo kuunnella näitä. Mitokondrioissa lienevät syvällä solumuistissa.

Bobby Vintonin versio tuosta sealed with a kiss biisistä on helvetin hieno. Sitä tässä nyt kuuntelen ihan hela tiden perkele.

PasiRadio pitänee varmaan viritellä tuohon taustalle. Voi tulla taas hyvää settiä tai sitten ei. Pakkohan sinne on kai taas soittaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En liene 10 vuoteen tuota biisiä tietoisesti kuullut. Saati kuunnellut. Onhan tuo etevä kappale, vaikka eri tyylin musiikista pidänkin, vattu.

Mika biisi? Talla koneella on YouTube bannattu, niin en voi katsoa videota.
Kahden vaiheilla mennaan, pitaisko lahtea Pafoksen huikeaan yoelamaan vai pitaisko pysytella talla linjalla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Maria Magdalena pauhaa taustalla ja uusi olut aukeaa. Joo ja Bruno ei lähde minnekään. Itse kyllä lähtisin jos olisin sinun asemassasi.
 
Juttelin tossa just pitkään lapsuuden kaverin kanssa, ensi viikolla pitäisi treffata. Kivaa, jos toteutuu.

Bisse pääsi lämpenemään vaan jutellessa.

Just oon lapsuudenystävällä käymässä ja on helvetin kivaa nähdä pitkästä aikaa. Toki soitellaan yhä lähes päivittäin ja kerrataan kuulumisia. Tai sitten vain puhutaan paskaa n. puoli tuntia, josta voidaan olla hiljaa pitkiäkin aikoja.

On tässä erossa hyviäkin puolia kun pystyy olemaan kavereiden kanssa silloin kun haluaa ja tehdä mitä milloinkin mieleen juolahtaa.

Edit. Niin ja juodaanhan tässä Newcastle Alea samalla. Ei hääviä olutta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Moi! Viikko meni tiukalla nollalinjalla, on se viikko varmaan joskus tuntunu pidemmältäkin. Täällä näyttäs olevan hirvittävä hulina päällä. Iltoja vaan ihmiset.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Avasin just uuden jääkylmän oluttölkin. Käsi on kohmeessa vieläkin. Nyt aloitan NHL-pelaamissession, kausi Red Wingsillä jatkukoon.

Kun ei kerran edes hyvää musaa linkitetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös