Kalsarikänniketju

  • 5 290 230
  • 66 740

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko sulla kavereita Pafoksen huikeassa yöelämässä? Täällä on. Unohda ne pronssiset kaunotaret, täällä on vaaleita karjuja seurana.


Noista tyokavereista varmaan saa jonkun seuraksi. Toivottavasti. Ei mulla muita kavereita ole. Taalla siis. En ma kylla tieda onko muutenkaan, kun jotkut ihmiset on suuttunut ihan vitusti siita, etta paatin lahtea Suomesta katsomaan maailmaa.
Tosin, jos noista tytoista joku lahtee mukaan, laskee mahikset pokata huomattavasti. Katsotaan nyt kuitenkin ihan rauhassa mika on meininki.
Vi ska se sager svenska pojkar.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Moi! Viikko meni tiukalla nollalinjalla, on se viikko varmaan joskus tuntunu pidemmältäkin.

Mullakin on näitä vahinkoja päässy käymään viimeiaikoina, mutta koitan viikonloppuisin ottaa takaisin sitten. Toisaalta, unen laatu on hivenen parempi... Siis jos nyt väkisin jotain negatiivista tästä etsimällä etsii.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mullakin on näitä vahinkoja päässy käymään viimeiaikoina, mutta koitan viikonloppuisin ottaa takaisin sitten. Toisaalta, unen laatu on hivenen parempi...

Totta tuo, ei oo lainkaan niin nuutunut olo päivisin kun hiippailee tuolla ihmisten ilmoilla. On se silti kivaa ottaa iltaoluita, vaikka joutuskin kärsimään siitä.

Shermington, karhu voittaa kuulemma.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän tapaillaan jo lähes kansallisromanttisia säveliä.

Itse korkkasin pullollisen Inycon Shiraz&Viognier-sekoitetta. Erikoistahan tässä sekoitteessa on, että toinen puoli on puna- ja toinen valkoviiniä. Tosin suhde taitaa olla 95-5 Shirazin eduksi.

Kevyt, mielenkiintoinen, viilennettynä helppo ja sulkeutunut: Maalaistyttö pakkasessa.

Näissä tunnelmissa odotellaan vaimoa palaavaksi duunista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kysyi multa jatkiksessa kayttaja, mika mina olen sulle vastaamaan, multa luvut jai kesken aikanaan. KEO on perkeleen hyvaa olutta, ilman painorajoituksia voisin harkita tuovani tata mukana.

Mulla oli pentuna keltainen KEO beer lippis minkä menin hävittämään. Vituttaa vieläkin perkeleesti.

Kuuleppas Mielari. Mikäs sun ja Johannan tilanne on tällä hetkellä? Olen kuullut vähän juttuja mitkä eivät välttämättä ilahduta sinua..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Leijona tuo laiska peto, maajoukkueen tunnus vienee voiton huikalla otettuna humalan lisäävässä ja pahoinvointia tuottavassa luokassa voiton, mutta vice versa karhu oikeassa lämpötilassa nautittuna, tuonee "Aah" tunteen useamman kerran illassa luoksesi..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulla oli pentuna keltainen KEO beer lippis minkä menin hävittämään. Vituttaa vieläkin perkeleesti.

Kuuleppas Mielari. Mikäs sun ja Johannan tilanne on tällä hetkellä? Olen kuullut vähän juttuja mitkä eivät välttämättä ilahduta sinua..

Whatwhatwhatwhat!? Pidäpäs nyt näppiksesi kurissa hyvä mies.

Leijonasta ja Karhusta: kumpikin on aiheuttanut allekirjoittaneelle ongelmia: Leijona änkyräkännejä ja Karhyy (8,0%) vääriä johtopäätöksiä.

Kaikki, joka on yli 4,7% on pahasta. Nimimerkeillä "Kokemuksen syvällä rintaäänellä", "Veronmaksaja", "Sivusta seurannut."
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
"Ei, en ehkä halua tietää tättädättädättä dynky dynky"

Nyt kyllä masentaa..ethän Shermington kerro yhtään enempää. Anna minun pitää kulissini.

Voin pitää asian omana tietonani. Ei kai viinanhimo kärsinyt näistä mahdollisista huonoista uutisista? Noh, ei siinä mitään. Kaljaahan tässä on taas vedetty ja nyt ei ole edes Gambinaa varastossa. Olen tänään liikkeellä turhan heikolla arsenaalilla, kuten koko tämän viikon.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Pari 6% jouluolutta alle ja sen jälkeen olisi pieni pullo Jamesonviskiä odottamassa. Karpalovodkaa säästänen huomiseksi kun vieraitakin tulossa. Aah niin on hieno pössis.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Alkaahan sieltä niitä hyvii musalinkkei tulla! Tiesin, että kalsarikänniketjuun voi luottaa! Fiilis sen kuin nousee ja humala voimistuu.

Ihan noin sun penaltyrecordin kannalta kannattaa ehkä jättää tältä illalta väliin nuo tunteita syvemmin herättävät ketjut, ettei tulisi bannia.. Meinaan ilman sinua ja tulisia kannanottojasi tulee tylsää KKK:ssa ja muissa ketjuissa.

Muokkaus: Turhaan tulin neuvomaan, olet jo etukädessä tehnyt omat johtopäätökset, joten vaivun häpeän tunteiden myötä lattian alle kolkuttelemaan pirun portteja..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Karpalovodkaa säästänen huomiseksi kun vieraitakin tulossa. Aah niin on hieno pössis.

Jos pidat eniten karpalovodkasta niin juohan se pois. Ei vieraiden tarvitse tietaa, etta sita oli edes olemassa. Tai sitten kayt huomenna Alkossa. Onhan kuitenkin lauantai.
Kourujarven ponnistusta muuten odotellaan viela tahan ketjuun. Vitutus-ketjusta loytyi juopottelun kannalta lupaavia kommentteja.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No kyllä nyt loppu lutraaminen ja painun ammeeseen itkemään itseni uneen.

Vitut!! Vaan jatkan alkoholin nauttimista ja olen kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

Oikein! Laitahan jotain hyvää musiikkilinkkiä tulemaan! Laita jotain sellaista millä saisin Maria Mutolan sänkyyni.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Helvetti mä olen julma jätkä, oikea Mengele.

Laitoin tuubista soimaan Beaglen ulvontaa ja seurasin omien koirien käyttäytymistä. Pähkinöiksihän ne meni. Kiipeilivät ikkunoita vasten, haukkuivat ja juoksivat oville vahtimaan tunkeilijoita.

Mulla oli hauskaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vitut!! Vaan jatkan alkoholin nauttimista ja olen kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

Just, sillä mitäänhän ei ole tapahtunutkaan. kaikkihan alkoi Shermiksen huhujen levittelystä...

Laitoin tuubista soimaan Beaglen ulvontaa...

Eikö olisi naapuriystävällistä korvata ko ulvonta suomalaisella iskelmällä? Ajaa saman asian, eli koirat tod näk kiipeilee seinille ja odottaa ovelle saapuvaksi jonkun, jota raadella.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö olisi naapuriystävällistä korvata ko ulvonta suomalaisella iskelmällä? Ajaa saman asian, eli koirat tod näk kiipeilee seinille ja odottaa ovelle saapuvaksi jonkun, jota raadella.

Koirat todennäköisesti juoksisivat suoraan ulko-ovesta läpi ja eivät palaisi koskaan.

"myrskyn jälkeen on poutasää..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös