Kalsarikänniketju

  • 5 290 230
  • 66 740

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Just, sillä mitäänhän ei ole tapahtunutkaan. kaikkihan alkoi Shermiksen huhujen levittelystä...

Joo, äläs Jercuz koita pehmentää Mielikuvitushahmon putoamista. On tapahtunut ja paljon! Minulla on tietoja joita saatte maksamalla sopivasti.

Mitäs Jerkku noin muuten? Bastuun menossa? Mitäs mieltä olet HIFK:n tämän hetken tilanteesta? Bates on vitun kova ja Lennu on jumala.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele kun olis viinaa. Mutta kun ei ole kuin kevytsiidereitä, sitä se dieetti teettää.

Nyt järki käteen parille nimimerkille ettei tule bannia tai vielä pahempaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joo, äläs Jercuz koita pehmentää Mielikuvitushahmon putoamista. On tapahtunut ja paljon! Minulla on tietoja joita saatte maksamalla sopivasti.

Mikali kyse on Tukiaisen Jossusta, niin ainakin viime viikolla viela sai letkua ihan tauotta.

Mitäs mieltä olet HIFK:n tämän hetken tilanteesta? Bates on vitun kova ja Lennu on jumala.

Jerkku en ole enka tule, mutta kannan silti oman korteni kekoon IFK:n tilanteesta. IFK:n pitaisi hakea erityislupaa pelata loput ottelunsa vieraissa. Toinen vaihtoehto on lahtea kotiottelua edeltavana aamuna jengin kanssa ajelemaan paattomana bussilla mihin sattuun. Voitais kayda vaikka Hyvinkaalla rautatiemuseossa. Bates on jo luokiteltu jumalaksi ja nyt nakojaan Lennu myos. Alkaa olla tungosta jumalien osalta IFK:n kopissa, kun I.Pikkairainenkin on sellaiseksi luokiteltu. Mitenkohan tulevat keskenaan toimeen?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Öö, mikä on penaltyrecord? Ja miten se liittyy minuun? En ole koskaan saanut pelikieltoa jatkiksesta? Sekoitatko nyt johonkin toiseen janariin??

Tarkoitinkin juuri tätä recordilla, että joko sulla on ollu penalteja(En siis tiedä trackrecordia) tai sitten ajat tuolla maanpuolustusketjussa itsesi sellaiseen raivoon että modesetä tulee ja paukauttaa penalttia. Mutta huoleni oli turha. Ei siinä jaan mielipiteesi aikalailla pitkälti, mutta uutena kirjoittajana olen yrittänyt hillätä itseäni raivokkaimmilta tunteenpurkauksilta, joten onko ihme etten tahdo samanhenkiselle kirjoittajalle penaltyä? Varsinkaan KKK jäsenelle.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Bates on jo luokiteltu jumalaksi ja nyt nakojaan Lennu myos. Alkaa olla tungosta jumalien osalta IFK:n kopissa, kun I.Pikkairainenkin on sellaiseksi luokiteltu. Mitenkohan tulevat keskenaan toimeen?

Monijumaluus on hieno juttu...

Bisse maistuu ja kohta tulee tyttöystävä kotiin, tuo mulle muutaman juuston mäkistä.

Vieläkin hyvä fiilis.

NP. Volga. Ainejärjestölle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitäs Jerkku noin muuten? Bastuun menossa? Mitäs mieltä olet HIFK:n tämän hetken tilanteesta? Bates on vitun kova ja Lennu on jumala.

Tänään ei jassa enään, kun olin muksujen kans uimahallissa, siitä reissusta tässä koitan toipua.. Houmiseksi koitan hakea taas sen perus lavallisen ja ottaa sitten ihan useammankin rundin.
IFK... siis se meitin harrastelujutska? No, jos ei haeta vauhtia kotimatseihin pidemmän kaavan mukaan, niin sitten Lempäälän hallista ens kaudella. Onkohan Kovasen taksilla vielä se sopimus? Vois ulkoiluttaa porukkaa maalla, enne peliä, esim vaikka Mustikkamaalla haistelemassa käpyjä, niin ehkä se peli sitten aukeis, niinkuin Pitkämäenkin länget... Taitaa olla Lundellilta peritty, mene ja tiedä sitten.
Norman on, kuten Lennukin jumala.
Mutta summa summarum, Mestiksen valot ei ehkä häikäise ens kaudella ja sitten luultavasti Pitkiskin saa koppeja, joskus. Sillähän on ens kaudesta pahvikin, joten meillä on ainakin sarjaan nähden tasokas kassari...

Nyt juttelen taas hetken Jaakon (JD) kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tarkoitinkin juuri tätä recordilla, että joko sulla on ollu penalteja(En siis tiedä trackrecordia) tai sitten ajat tuolla maanpuolustusketjussa itsesi sellaiseen raivoon että modesetä tulee ja paukauttaa penalttia. Mutta huoleni oli turha. Ei siinä jaan mielipiteesi aikalailla pitkälti, mutta uutena kirjoittajana olen yrittänyt hillätä itseäni raivokkaimmilta tunteenpurkauksilta, joten onko ihme etten tahdo samanhenkiselle kirjoittajalle penaltyä? Varsinkaan KKK jäsenelle.

No on se nyt shaatana, jos ei kirjoituksissa saa tunnetta ja kipinää ja tulikiveä olla mukana. Niin kauan, kuin ei syyllistytä mauttomuuksiin, henkilökohtaisuuksiin tai muihin vastaaviin, niin minun mielestäni saa tunteet leimuta. Modet sitten analysoikoot kirjoitukseni ja päätelköön, olenko syyllistynyt moisiin ylilyönteihin, olenko tuhonnut ketjun nokittelulla, olenko syyllistynyt fonttikikkailuun ja niin eespäin.

Mutta nyt eikun kaljaa koneeseen, vielä ois muutama kylmä Karelia jääkaapissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Monijumaluus on hieno juttu...
Bisse maistuu ja kohta tulee tyttöystävä kotiin, tuo mulle muutaman juuston mäkistä.
Vieläkin hyvä fiilis.

Tiivistetaanpa hieman. Monijumalaisuus on loistava juttu. On kummallista, etta meilla on jo 3 jumalaa, kun joskus nayttaa olevan helpompaa paasta buddhalaisten jumalaksi kuin IFK-fanien jumalaksi.
Onko Beagle lahdossa pois ketjusta, kun tyttoystava tulee kotiin? Ei hyva, jos nain tapahtuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipäs itketä diskoteekissa!

Yleisesti ottaen 90-luku on perseestä, tanssimusiikki perseemmästä ja 90-luvun tanssimusiikki oikein persieiden persiestä, mutta tuo on hyvä.

Ja minä olen kohta kännissä ja kuuntelen rockia enkä mitään diskoo. Hehe. Tulipa perkleen hyvää hirvipaistia kun itse teki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hehe. Tulipa perkleen hyvää hirvipaistia kun itse teki.

Ookkonää natofaija?

Kaljaahan tässä edelleen juon ja PasiRadion lähetystä kuuntelen. Normimeininki, ei mitään ihmeitä. Hitto kun sais naista.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Anna palaa, Anna brinnar...

Arvaa kuka on seurustellut erään Annan kanssa ja ajanut hänet hulluuteen tällä hokemalla....

Mulla on kolme etunimeä, keskimmäinen niistä on Anna.

Mulla on myös saunahullu mies, siksi pikaisella visiitillä täällä jo nyt. Sunnuntaina tosiaan pidempään, with me & myself.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuhan juuri tuli kotiin ja toi mulle odotetut juustopurilaiset. Tuskin lähden pois ketjusta, tyttö menee nukkumaan oikeastaa heti. Mokomalla aamuvuoro.

Hyva. Oikea meininki siis siellakin. Oikeastihan tyo on vain huono selitys jattaa juomatta alkomahoolia. Ei vain, toiset ovat vastuullisempia kuin toiset. Onneksi on itsella vapaa huomenna. Itseasiassa ei tarvitse tehda minuuttiakaan toita ennen matkaan lahtoa. Skool.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikäs se on? Faija oon, natoa vastustan. Hirvenkin ampui appiukko, en mie.

Elatut salamat jaanyt katsomati? Lasse Sievinen on kyseessa. Maanantaina paasee katsomaan salkkareita. Ihana myotahapea odottelee kulman takana malttamattomana vuoroaan.
 

bandit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-sarja
Mikäs sen parempaa kuin siks päkki jouluolutta ja autotallista kerätyt jämät..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elatut salamat jaanyt katsomati?
Pakko myöntää, en koskaan ole kokonaista jaksoa nähnyt. Luulen etten ole jäänyt mistään paitsi.

En mie myöskään tiedä keitä on BB-se ja BB-tämä, enkä yhtäänIdolia ole ruvennut idoliseeraamaan siksi, kun MTV3 ja SonyBMG käskee että tässä sulle idoli, palvo!
 
Kai tässä pieni kalsarikänni on päällä kun pikkuhiljaa hörppinyt koko illan olutta. Nyt kädessä kimaltelee Porissa pantu 450-vuotis juhlakarhu. On kyllä hyvää. Parempaa kuin se Keravan perkele.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mulla on kolme etunimeä, keskimmäinen niistä on Anna.

Ja tuo on siis totta, älkää tulkitko miksikään pervÅudeksi. Katsokaa vaikka henkkarit.

Kolmatta nimeä en kehtaa kertoa, koska se on tätä nykyä poliittisesti epäkorrekti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikäs sen parempaa kuin siks päkki jouluolutta ja autotallista kerätyt jämät..

Kaksi sixpackia ja ne jamat?

Pakko myöntää, en koskaan ole kokonaista jaksoa nähnyt. Luulen etten ole jäänyt mistään paitsi.

Et ole kylla hirveasti missannut. Lienet oman faijani lisaksi ainoa suomalainen, joka ei ole nahnyt yhtaan kokonaista jaksoa salkkareita.

En mie myöskään tiedä keitä on BB-se ja BB-tämä, enkä yhtäänIdolia ole ruvennut idoliseeraamaan siksi, kun MTV3 ja SonyBMG käskee että tässä sulle idoli, palvo!


Idolsit ja BB ovat perssiista. Luulisi lahjakkaiden laulajien ja muusikoiden paasevan pinnalle muutenkin.
BB:ssa taas pyorii ihmisia joiden on pakko paasta julkisuuteen keinolla milla hyvansa. Kummallista on nykyajan tv-ohjelmisto. Erilaista oli 15 vuotta sitten, kun Ankronikka tuli lauantaiaamuisin Englanniksi puhuttuna ja Phileas Foggin remmi seikkaili ympari maailman sunnuntaisin. Silloin oli meininkia.

Mites jatkoajan 70-luvun kasvatit on tästä mieltä:

Hector - Hannikaisen baari


Mulle se jotenkin kolahtaa, mutta onks ihan nolo?

Ai-van lois-ta-vaa. Uppoaa Brunoon ainakin todella hyvin. Muutenkin Hectorilla on hyvaa tuotantoa.
Ai niin, en ole 70-luvun kasvatteja, mutta silti toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Et ole kylla hirveasti missannut. Lienet oman faijani lisaksi ainoa suomalainen, joka ei ole nahnyt yhtaan kokonaista jaksoa salkkareita.
On meitä kolmaskin, äitini. Sillä ei edes ole ollut telkkaria viiteentoista vuoteen. Ei halua kuulemma edes sellaista, olisin ostanut sille lahjaksi mutta se kieltäytyi, sanoi ettei halua katsoa paskaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Et ole kylla hirveasti missannut. Lienet oman faijani lisaksi ainoa suomalainen, joka ei ole nahnyt yhtaan kokonaista jaksoa salkkareita.

Mun on pakko tunnustaa. En ole koskaan nähnyt jaksoakaan. Jotenkin mulla on aina ollu jotain parempaa tekemistä. Jossain lehden kannessa oli joskus jotain jostain miiasta ja sakusta, mutta enempää en sarjasta tiedä. Taidan olla aika saamaton ja tyhmä, kun en ole sivistänyt itseäni. no, sille, kippis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös