Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä nyt noin synkeissä aatoksissa, että hautajaisia mietitään?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mitä nyt noin synkeissä aatoksissa, että hautajaisia mietitään?

Aina kannataa varautua. Koskaan ei tiedä koska se viimeinen päivä valkenee. Kontrollifriikki määrää omista hautajaisistakin.

Life is a bitch, so fuck it.

PS. Azul katso ruudun oikeata yläkulmaa NYT!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pokerista antovat minunkin voittaa vähän. Musiikkia joutuu yllättäen laittamaan telkusta, mitä on tallentanu joskus jotain esityksiä. Naapureita ei saa häiritä, mutta jos telkkua kattelee niin se on ok. Ei toki musiikkikaan äärettömän kovalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Life is a bitch, so fuck it.

PS. Azul katso ruudun oikeata yläkulmaa NYT!

Hymyile! Huomisesta tulee vielä pahempi.

Ja katsoin ja pelästyin. Hui!

Haluan sitten polttohautauksen, eikä mitään sellaista hömpötystä, mikä edes viittaa kristinuskoon.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mikäköhän siinä on, että aina pikku kännissä luureissa raikuu marssit ja olo on helvetin isänmaallinen?

Hurraa Suomen laivasto!
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mun taas tekee mieli sushia.

Musiikkiakin tekisi mieli kuunnella, vaan ei uskalla kun tuo yksi nukkuu, ja kuulokkeet ovat edelleen muuton jäljiltä mystisessä paikassa nimeltä jossain.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi helvetti miten pokerit meni. Varsinkin viimeinen peli, aivan käsittämättömiä ohivetoja. Tällä kertaa lopulta minun eduksi, kun kaveri ehti jo vetästä minusta ohi. Aivan uskomatonta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voi helvetti miten pokerit meni. Varsinkin viimeinen peli, aivan käsittämättömiä ohivetoja. Tällä kertaa lopulta minun eduksi, kun kaveri ehti jo vetästä minusta ohi. Aivan uskomatonta.

Mä lopetin pokerit jo. Alkoi olemaan liian liikuttuneessa tilassa. Voitolle onneksi jäätiin. Huomenna uusiksi? Kuka on mukana?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Poksun passaan, mutta alustavasti on suunnitelmissa palaaminen tähän hienoon ketjuun sunnuntaina, vieläpä oikein kuplivassa naisseurassa eli med Anna (de Codorníu).

Anna palaa, Anna brinnar...

Arvaa kuka on seurustellut erään Annan kanssa ja ajanut hänet hulluuteen tällä hokemalla....
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Anna palaa, Anna brinnar...

Arvaa kuka on seurustellut erään Annan kanssa ja ajanut hänet hulluuteen tällä hokemalla....
Kielioppivirheellä vai? Dragassa olen maanpuolustusoppini saanut ja työkieleni on tällä hetkellä ruåtsi (tai paremminkin lähemmäs tanskaa...), mutta en silti ole ruåtsalainen enkä edes suomenruåtsalainen. Tosin oletettavasti parin vuoden päästä passissani lukee myös "svenskt medborgare", mutta ei ihan vielä. No JUST, eli blaa-blaa... tarkoitukseni oli vain mainita, että muistaakseni se menee näin:

brinna
brinner
brann
brunnit

eli Anna palaa, Anna brinnEr... :P

Voi helEvetin kuustoista! Toinenkin punaviinipullo oli ja hupeni melkein silmissä. Onneksi huomenna ja ensi yönä ei ole odotettavissakaan kuin helEvetin pitkä ja raskas yö. Vittu, pitikin lupautua tälle extra-keikalle mukaan. Noh, toivottavasti lauantaina olisi edes muutama tunti aikaa viettää jossain lämpimässä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olisin mieluummin varpunen kuin etana. Olisin mieluummin vasara kuin naula. Olisin mieluummin metsä kuin katu.

Jokatapauksessahhh... Ihqu iltapäiväkänni alkaa jo nähdä auringonlaskun.

Huomenna pitää lähteä tekemään kaikkein parasta mahdollista: MUUTTOA. Mm. on näin, että kaverin perheen pesukone ei mahdu hissin ovista sisään ja he asuvat 4. kerroksessa. Sama koskee sohvaa.

Onneksi sentään kajarit paukuttavat Creamin White Roomia.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Onkos porukka jo kalsaroimassa? Ajattelin viettää rauhallisen illan..noh, huomasin, että ifk:lla housu maalissa. Joten rupes v*tuttamaan niin paljon, että pakkohan se oli korkattava. 12-pack olutta ja n.3,5dl Suomi viinaa on tämän illan resepti. Rahaa ei oo tietenkään lähteä baariin.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Olisin mieluummin varpunen kuin etana. Olisin mieluummin vasara kuin naula. Olisin mieluummin metsä kuin katu.

Jokatapauksessahhh... Ihqu iltapäiväkänni alkaa jo nähdä auringonlaskun.

Huomenna pitää lähteä tekemään kaikkein parasta mahdollista: MUUTTOA. Mm. on näin, että kaverin perheen pesukone ei mahdu hissin ovista sisään ja he asuvat 4. kerroksessa. Sama koskee sohvaa.

Onneksi sentään kajarit paukuttavat Creamin White Roomia.
Hahaa, en ole yksin! Itse muutin tähän yksiööni muutama kuukausi sitten, hirveä homma. Varsinkin sänky oli inhottava kapine kantaa. Onneksi asun 2. kerroksessa.

Itsellä soi par'aikaa Kingin - In the ghetto
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hahaa, en ole yksin! Itse muutin tähän yksiööni muutama kuukausi sitten, hirveä homma. Varsinkin sänky oli inhottava kapine kantaa. Onneksi asun 2. kerroksessa.

Itsellä soi par'aikaa Kingin - In the ghetto

Sun puolella vain on se seikka, että muutto on jo suoritettu. Mulla se on edessä... Paree ottaa aamulla pari ylimääräistä migreeninestonappia, jotta ei verenpaine nouse liian korkeaksi kun kaverin vaimo osoittaa senttimetrin tarkkuudella sohvan uutta sijaintia. D'OH!

Niin ja kyllä, sänkykään ei mahdu hissiin. Kaverin viime muuton aikana satuin olemaan niinkin onnellisessa asemassa, että suoritin asepalvelusta.

Ne muuttaa 4. kerroksesta 4. kerrokseen. Toisessa päässä hissi on vielä pienempi. Voi Jeesus.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Sun puolella vain on se seikka, että muutto on jo suoritettu. Mulla se on edessä... Paree ottaa aamulla pari ylimääräistä migreeninestonappia, jotta ei verenpaine nouse liian korkeaksi kun kaverin vaimo osoittaa senttimetrin tarkkuudella sohvan uutta sijaintia. D'OH!

Niin ja kyllä, sänkykään ei mahdu hissiin. Kaverin viime muuton aikana satuin olemaan niinkin onnellisessa asemassa, että suoritin asepalvelusta.

Ne muuttaa 4. kerroksesta 4. kerrokseen. Toisessa päässä hissi on vielä pienempi. Voi Jeesus.
Voin kuvitella sen vaimon, sohvaa saatte käännellä ja väännellä. Lyön muuten vetoa, että huomenna ei mitään toivoa saada hommaa valmiiksi. Jollain sairaalla tavalla, tunnen osanottoa sua kohtaan. Sairasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pallaksella vaan yritellään mutta Ylläksellä jo paritellaan. Täällä taasen aloitellaan kalsaripuuhia. Vielä on tosin farkut jalassa mutta eiköhän tunnelma tästään kevene. Olutta on, lonkeroa on, vähän väkevämpiäkin. Uusi Blake ja uusi Lord Vicar viipyilevät stereosysteemin liepeillä, uunissa on lihaa... Kaikki hyvin itärajalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ne muuttaa 4. kerroksesta 4. kerrokseen. Toisessa päässä hissi on vielä pienempi. Voi Jeesus.
Jos talossa on 4 kerrosta tai yli, hissi on oltava. Vaan minä osun useimmiten kolmannesta kolmanteen suuntautuviin muuttoihin... hisseistä ei tietoakaan, arkkupakastimia on ja vitun painavia senkkejä ja vaatekaappeja ja isoja soffia ja valurautasänkyjä saatana. Pesukoneetkin vuosimallia "raskas". Huh huh.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Eka olut menossa. Tosin olen epäkesko kun menen tässä välissä hallille, mutta sen jälkeen takaisin himaan. Ja koska vaimo menee ajoissa petiin jää itselle aikaa tuhota laivalta roudattuja kaljoja pois homehtumasta. Palataan jos muistetaan...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itselläni on muutto reilun viikon päästä. Ylimmässä kerroksessa ollaan, kapeat kierreportaat eikä hissiä. Kamaa sopivasti ja vitun painavaa sellaista. Oon muuttanu viiden vuoden aikana viisi kertaa joten ei tämä mitään uutta hommaa ole. Aina yhtä hikistä hommaa minkä jälkeen kylmä olut maistuu jumalaiselta.

Jees, kaljaahan tässä on muutamia lipitelty ja kohta poistun saunan puolelle. Musiikkikansiota tässä rakentelen hiljalleen kun vanha meni tuhoutumaan.

Kippis vaan kaikille palstaveljille ja sisarille.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onpas täällä jo vilske päällä! Itselläni on parvekkeella jokunen mallas jäähtymässä ja viikonloppua ollaan ottamassa vastaan. Takana onnistunut työviikko, fiilis on hyvä jo ennen korkkaamistakin, ennakkoasetelmat ovat kalsaroinnille siis mitä ihanteellisimmat. Pitääpä katsoa, mitä tuleman pitää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös