Kalsarikänniketju

  • 5 290 252
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Iltaa herras- ja naisväki. Olin aikeissa ostaa mäyräkoirallisen, vaan sitten huomasin että viiden viikon tauon jälkeen lähi-Alkoni kaunotar oli jälleen myymässä, joten enpä sitten marketin kassalle tietenkään mennyt, vaan Alkon kassalle ja punkkua ostin pari pulloa. Niin se vain on, että alkoholiverotuksella ei saada miedompiin juomiin siirtymään, vaan sillä, että Alkoissa ei olisi tuonlaisia maailman kauneimpia myyjättäriä, joidenka luo jokainen tervehenkinen heteromies (ostos)kassiensa kanssa suuntaa. Tämän pitäisi Hyssälänkin muistaa.

Oon muuttanu viiden vuoden aikana viisi kertaa joten ei tämä mitään uutta hommaa ole.
Asuin viime vuonna viidessä eri osoitteessa, kolmessa eri kaupungissa (Helsinki, Joensuu, Oulu). Tällä hetkellä ei muuttaminen ihan heti inspiroisi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja hyvää iltaa kaikille joilla on kalsongit mielessä ja jalassa, jouduin firman edustuksen mukaan huoraamaan yhteistyökumppanien tilaisuuteen mutta ovelana Mr.Foxin sukulaisolentona valittelin huonoa oloa ja karkasin kaljapakin kanssa himaan.. Pomo tosin katsoi sillä silmällä että maanantaina on neukkarin paikka, taas kerran.. Ainut hyvä asia bileissä oli ilmainen keitto, huonoa taasen oli "kevyt jutustelu" työasioista, voi kuolleen aasin vittu mitä tekstiä tuli dippainssi idiootti raksamestarikokelailta, ei mitään ihmistä koskettavaa jutustelua, vaan pelkästään työasioita,numeroita ja vitun kylmää ja julmaa logiikkaa työasioista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Taalla ollaan. Pitkasta pitkasta aikaa tassa ketjussa. Olutta on tarpeeksi, jaakiekkokierros menossa, 2 yota Helsinkiin paluuseen. Fiilikset on mukavat.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- - ei mitään ihmistä koskettavaa jutustelua, vaan pelkästään työasioita,numeroita ja vitun kylmää ja julmaa logiikkaa työasioista.

Kai kuitenkin keskustelitte kasuaalisesta työpaikkapukeutumisesta ja etenkin siitä, että pinkkiin kauluspaitaa pukeutuvalla miehellä on munaa (tai sitten hän vain sattuu olemaan homo).

Kuulin tällaisen selityksen "luokkakaverimuijilta". Miehellä, jolla on pinkkiä päällä, on munaa. Minusta vain vähän tuntuu, että se muna on välillä pikkuisen väärässä paikassa.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Katsos vaan, ifk mennyt johtoon. Maalintekijänä pitkästä aikaan Lennu. Enää Siimille maali niin iha sama miten peli päättyy.

6. olut menossa ja toinen paukku, lasi + brenkku + battery + jäitä, ahh, korvaamatonta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nuo työpaikkojen paskanjauhantapalaverit ovat kyllä hetkiä, jolloin tekee mieli vetää ranteet auki. Mistä ne ihmiset oikein sikiävät? Onko ne oikeastikin - "siviilissä" - samanlaisia tuubanjauhajia?

Minusta jokainen voisi tulla "kehityskeskusteluihin" rennosti kaulusnappi auki, nostaa jalat pöydälle, hörppäillä vaikka hieman alkoholia ja sitten jutella asiaa. Olenkin tässä ajatellut alanvaihtoa juuri siksi, kun rauhaisana ihmisenä koen, että nuo työpaikkojen muut "miehet" pinkkeine paitoineen ja muine käsittämättömyyksineen käyvät niin suunnattomasti hermoilleni. Miksi asiaa, joka on jo kaikille ilmiselvä tai jos ei ole, niin minuutissa on, pitää jauhaa tunti? Pääasia, että suu käy ja "palaveri" tekee aina olon tärkeäksi, etenkin mitä pitempään siellä on puhunut?

Mutta nyt pitää unohtaa ne ja juoda vain, antaa sisäisen balalaikan soida.

Kippis!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kai kuitenkin keskustelitte kasuaalisesta työpaikkapukeutumisesta ja etenkin siitä, että pinkkiin kauluspaitaa pukeutuvalla miehellä on munaa (tai sitten hän vain sattuu olemaan homo).

Kuulin tällaisen selityksen "luokkakaverimuijilta". Miehellä, jolla on pinkkiä päällä, on munaa. Minusta vain vähän tuntuu, että se muna on välillä pikkuisen väärässä paikassa.

Itse kun olen tuolta haalariosastolta nuossut työnjohtoon, ihan vain töitä tekemällä. Niin tuntuu aika pahalta kuunnella näitten veijareitten juttuja joitten pitäisi osata käytännöntöitä johtaa/opastaa mutta eivät oikeasti tiedä hevonvittu yhtään mitään mistään käytännöstä, kirjaviisaat opastamassa ukkoja jotka tekee joka homman käytännön kautta.. Tuleepahan hauska projekti...

Muoks: Itse asiassa oli siellä mukana joku metropoizu vaaleanvihreän paitansa kanssa juomana sillä oli jotain epäilyttävästi vaaleanpunaista ainetta, eikä noissa bileissä ollut kuohuviiniä tarjolla.. Tässä vaiheessa tajusin että ilta päättyy kahdella tavalla.
Vaihtoehto1=Joko suksin viidaan sieltä jonkun tekosyyn kanssa. Vaihtoehto2=Vedän hillittömät perseet että jaksan kuunnella idioottipuhetta ja loppujen lopuksi teen Nielikäis/Brashear/McSorleyt ja lanaan apinan tai kaksi levyksi.

Olettekos muuten huomanneet että tyhmä kännijorina nousee potenssiin x silloin kun sen tekee tyhmä/vastenmielinen ihminen?
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Naisjohtaja on itsestään perkeleestä

Itse kun olen tuolta haalariosastolta nuossut työnjohtoon, - - Tuleepahan hauska projekti...

Nainen johdossa - voi ei. Yhden kaksivuotisen projektin olen minäkin rämpinyt naisen ollessa puikoissa. Helvetinmoista epävarmuutta mikä konkretisoituu takakireytenä ja joissakin tapauksissa jopa suorana vittuiluna. Been there, done that.

Meilläkin oli ihan kiva projekti, joka meni pilalle naisjohdon takia. "On aina laadittava aikataulu ja toimintasuunnitelma ennen toimintaa." Ja eihän näihin toimiin ollut ikinä aikaa. Lopputulos: kylmä paska. Onneksi ei enää tarvitse "raataa" noiden nirppanokkien eteen yhtikäs mitään.

Ja jos tunnistatte rakkaat neidit, niin vetäkääpä vittunne päähän.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onpas rento olotila. Hyvä ettei pumppu tullut rinnasta ulos, sen verran kovaa oli meno saunan lauteilla. Lisää kaljaa koneeseen ja black magic woman pauhaa taustalla. Hieno ilta edessä, ei puutu kuin pillun saanti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Perkele. Takapakkia tulee. Unohdin osan oluista autoon eli ei se dokaamnien niin auvoista ole. Taytynee raahautua hakemaan ne jossain vaiheessa. Mutta muuten menee kivasti. IFK-radiokin toimii hienosti.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Taalla ollaan. Pitkasta pitkasta aikaa tassa ketjussa. Olutta on tarpeeksi, jaakiekkokierros menossa, 2 yota Helsinkiin paluuseen. Fiilikset on mukavat.

Morjensta Bruno. Missäspäin maailmaa sitä ollaan?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tervepa terve. Niinkin eksoottisessa paikassa kuin Kypros ja tarkemmin Pafoksessa. Jokin aivopieru ajoi matkaoppaan hommiin.

Oho. Onnea. Itse en ole matkaopas mutta kyseinen ammatinvalinta on kyllä joskus ollut mielessä/haaveissa. Onko siellä lämmin? Ootkos minkä verran reissussa noin yleensä (siis duunihommissa)?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tervepa terve. Niinkin eksoottisessa paikassa kuin Kypros ja tarkemmin Pafoksessa. Jokin aivopieru ajoi matkaoppaan hommiin.

Oletko viihtynyt hommissa?

Mäkin kävin tossa vähän täydentämässä kaljavarastoa... Ovelana poikana vein tyhjät tölkit kauppaan, joten muija ei pääse tämän ovelan liikkeen jäljille...

Paitsi, jos sattuu JA:ta lukemaan...

Edit. Niin, tiedän olen tossun alla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hieno ilta edessä, ei puutu kuin pillun saanti.
Kerronpa tämän tänne. Antakaa anteeksi.

Kun viime yönä taas nukuin vain sen normin 3 tuntia (Evil puhui, kuin uni vie aikaa turhaan ja olen huomannut saman asian), niin yhtäkkiä vittumaisesti kesken Canalin Ganes-leffan loppuivat kaikki maksukanavat näkymästä.

Soitin yöllä asiakaspalveluun. Olin selvinpäin. Kertoivat, että koko Suomesta ovat nyt maksukanavat pimänä. 30 min, niin pitäisi taas kanavat näkyä. Asia selvä, heippa.

Sitten tunnin jälkeen odottelu alkoi vituttamaan ja soitin uudelleen. Puhuin sellaisella urponössön hiljaisella äänellä (en siis omallani, ehkä vähän sama kuin Peteliuksella eräässä "hyvääää iltaaaa- sketsissä). Puhelu meni jotenkin näin (M=minä, A=asiakaspalvelija):

A: Asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa?
M: Hei vaan
A: Hei
M: Mikäs se on kun ei nuo maksukanavat nyt näy?
A: Asut ilmeisesti Oulussa, kun koko maassa katkesi maksukanavien yhteys, enää vain Oulussa yhteydet poikki
M: Juu, asunhan mää. Ei kait siinä muuta mutta kun jäin poikamieheksi, niin tässä nyt ovat nuo Canalin yölliset elokuvat olleet mulle sellaisena... noh... vaihtoehtona. Useampi metri talouspaperia yössä on mennyt...
A: Jjjjjjaaaaa... vai.. jooo. Aivan.
M: No eipä sille mitään voi, onhan se onneksi tuo internet varana, että sinnepä tässä sitten häätyy mennä siihen asti kun saatte kanavat toimiin, vaikka taitaa ne leffat jo silloin olla ohi....
A: (syvä hiljaisuus)
M: Eipä mulla muuta, heippa vain
A: Kiitos hei.

T: Käyttäjänimetön, ikuinen Bart Simpson.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oho. Onnea. Itse en ole matkaopas mutta kyseinen ammatinvalinta on kyllä joskus ollut mielessä/haaveissa. Onko siellä lämmin? Ootkos minkä verran reissussa noin yleensä (siis duunihommissa)?

Kyllahan tassa reissata saa. Kesan olin Gran Canarialla (huhtikuu-lokakuu), hetken Suomessa ja nyt olen sitten taalla. Tulee tauko lentoihin, joten kuukauden verran Suomessa ja sitten pitaisi kait lentaa takaisin tanne.
Taalla on ihan ok kelit. 23-26 astetta paivittain ollut, eika paljon sadetta ole tullut.
Tama tyo vaatii sellaista erityista luonteenpiirretta. Nimittain vittuilun sietokykya. Esimerkkina tietysti kelit. Sehan on meidan syy jos tuulee tai on 2,5 astetta liian kylma jne. Palkka on aika paska, mutta toisaalta kaikki mita tulee on omaa fyrkkaa. Asunnot, autot ja puhelimet firma pulittaa. Ja parastahan tassa on se, ettei ainoatakaan laskua odota himassa, kun toista kotiin palaa.
Mikali tama ammatti kiinnostaa niin rohkeasti vain hakemaan. Ei tahan niin kummallisia vaatimuksia ole, Suomen ja Englannin kielen taito, muusta kielitaidosta on hyotya totta kai.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä on näköjään ollut puhe naisista esimiehinä. Minulla on aika mustavalkoiset kokemukset; joko ovat olleet erittäin hyviä ja johtamistaitoisia esimiehiä, tai sitten käveleviä katastrofeja. Miesjohtajista voisin sanoa, että esimiehenäni ollut huonokin miesjohtaja on sentään jotenkin kyennyt homman klaaraamaan, vaikka ilmapiiri olisikin siitä työpaikalla kärsinyt. Niillä paskoilla naisjohtajilla on aina mennyt sormi totaalisesti suuhun. Eli jos kohdallesi osuu naisesimies, on kaksi vaihtoehtoa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oletko viihtynyt hommissa?

Mäkin kävin tossa vähän täydentämässä kaljavarastoa... Ovelana poikana vein tyhjät tölkit kauppaan, joten muija ei pääse tämän ovelan liikkeen jäljille...

Paitsi, jos sattuu JA:ta lukemaan...

Edit. Niin, tiedän olen tossun alla.


Ala ikina aliarvioi naisia. Muutama vuosi sitten avauduin naisasiat ketjussa ja tuli henkiset turpakarajat, kun muija loysi jotenkin viestini. Autolle ei onneksi ole pitka matka ja 4 olutta tassakin on viela jaljella. Voisi samalla kavella lahimpaan minimarkettiin hakemaan lisaakin.
Kyllahan naissa hommissa oon viihtynyt. Mutta kuten Sherminatorille jo vastasin niin vaatii tiettya luonteenpiirretta tehda ja varsinkin jaksaa naita hommia.
Tosta tossun alla olemisesta tuli mieleen, etta mikahan muakin vaivaa. Olen aina halunnut/onnistunut hommaamaan itselleni tyton, joka on sellainen Pauliin-pirttihirmu kaulimensa kanssa. Eli tossun alla on jollain tavalla mukava olla. Joku ainakin kertoo mita pitaa tehda ja mita ei.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olettekos muuten huomanneet että tyhmä kännijorina nousee potenssiin x silloin kun sen tekee tyhmä/vastenmielinen ihminen?
No joo, toisaalta tyhmien ja vastenmielisten selväpäisiäkään juttuja ei jaksa kuunnella. Eikä hyviä tyyppejä tietyn promillerajan jälkeen. Joskus ei ketään, ihmistä varsinkaan.

Salud!
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Ja Lennuu show! Lennu, 2+1. Oi tätä aikaa.
Anteeksi, meni väärään ketjuun. Sitä se kalsarointi teettää. Kuitenkin, loistavaa ifk, loistavaa Lennu. Kalsarit jatkuu kokoajan paremmissa merkeissä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällä on näköjään ollut puhe naisista esimiehinä. Minulla on aika mustavalkoiset kokemukset; joko ovat olleet erittäin hyviä ja johtamistaitoisia esimiehiä, tai sitten käveleviä katastrofeja. - - Niillä paskoilla naisjohtajilla on aina mennyt sormi totaalisesti suuhun. Eli jos kohdallesi osuu naisesimies, on kaksi vaihtoehtoa.

Ala ikina aliarvioi naisia. - - Eli tossun alla on jollain tavalla mukava olla. Joku ainakin kertoo mita pitaa tehda ja mita ei.

Niin. Onhan parempi olla tossun alla kuin taivasalla.

Mutta yleensä, naiset eivät osaa johtaa - etenkään miehiä. Monesti käy niin, että äijät "kapinoivat" työpaikalla ja muijalla menee sormi suuhun. Tämä kai johtuu siitä, että äijät ovat käyneet intin eivätkä enää siviilissä jaksa "totella turhia käskyjä".

Itse pääsin ongelmiin työpaikkani, kun naispuolinen pomo itki, että mun ruoka haisee pahalle (tonnikalatelamiina). Mä sanoin hänelle, että "kuka pyysi sua tulemaan haistelemaan?". Silloin Da Biaach lähti nenä valkoisena ruokailutilasta pois.

Mulla on muutenkin hieman hankala (työ)historia. Armeijassa olin pain in the ass alikessuille ja kokelaille. Mutta jos mä näen vääryyttä tehtävän, mä puutun siihen. Etenkin naisenpieksäjät ja raiskaajat saavat antipatiani.

Mutta hei, katastellaan Salkkarit loppuun. Hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös