Hieno ilta edessä, ei puutu kuin pillun saanti.
Kerronpa tämän tänne. Antakaa anteeksi.
Kun viime yönä taas nukuin vain sen normin 3 tuntia (Evil puhui, kuin uni vie aikaa turhaan ja olen huomannut saman asian), niin yhtäkkiä vittumaisesti kesken Canalin Ganes-leffan loppuivat kaikki maksukanavat näkymästä.
Soitin yöllä asiakaspalveluun. Olin selvinpäin. Kertoivat, että koko Suomesta ovat nyt maksukanavat pimänä. 30 min, niin pitäisi taas kanavat näkyä. Asia selvä, heippa.
Sitten tunnin jälkeen odottelu alkoi vituttamaan ja soitin uudelleen. Puhuin sellaisella urponössön hiljaisella äänellä (en siis omallani, ehkä vähän sama kuin Peteliuksella eräässä "hyvääää iltaaaa- sketsissä). Puhelu meni jotenkin näin (M=minä, A=asiakaspalvelija):
A: Asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa?
M: Hei vaan
A: Hei
M: Mikäs se on kun ei nuo maksukanavat nyt näy?
A: Asut ilmeisesti Oulussa, kun koko maassa katkesi maksukanavien yhteys, enää vain Oulussa yhteydet poikki
M: Juu, asunhan mää. Ei kait siinä muuta mutta kun jäin poikamieheksi, niin tässä nyt ovat nuo Canalin yölliset elokuvat olleet mulle sellaisena... noh... vaihtoehtona. Useampi metri talouspaperia yössä on mennyt...
A: Jjjjjjaaaaa... vai.. jooo. Aivan.
M: No eipä sille mitään voi, onhan se onneksi tuo internet varana, että sinnepä tässä sitten häätyy mennä siihen asti kun saatte kanavat toimiin, vaikka taitaa ne leffat jo silloin olla ohi....
A: (syvä hiljaisuus)
M: Eipä mulla muuta, heippa vain
A: Kiitos hei.
T: Käyttäjänimetön, ikuinen Bart Simpson.