Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Todellakin on. Kohta alkaa taas luonto kutsumaan.

Kyllähän tuo komeaa katsottavaa/kuunneltavaa on. Tommoista kiekkokulttuuria saisi esiintyä useammallakin seuralla. Tai varmaan esiintyykin, mutta pienemmillä porukoilla. Näillä "pienillä" paikkakunnilla pitäisi niitä vakiokatsojia enemmän tähän hommaan mukaan. Eikä istumaan sinne "katkarapu"-puolelle.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hienolta näyttää. Tuossa hallissa ei varmaan tarttee kauheesti ääntä pitää niin saa yliotteen? heh

Tässä vielä parempaa menoa ko. hallissa. Tämä matsi vielä voitettiinkin, Lennu teki maalin ja mä oli kännissä.

edit. Hejsan bönder vi är HIFK hej!

edit.
Iseemee, duujuu siijuu?

nat tis van apervan iseemee, dujuuu siijuu?
 
Viimeksi muokattu:

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs, mies kuorsaa ja mua ei venähtäneistä iltapäivätorkuista johtuen nukuta, joten mellakoin yksinäni ja mietin, millaisen rahin sitä olohuoneeseen hankkisi.

Kävin muuten Mikkelissä joskus muksuna, kun pari sukulaista asui siellä. Niiden naapurilla oli albiino varsa.



Iseemee, duujuu siijuu?

Joo itekkin olen jyväskyläläinen, opiskelemassa täällä, joten ehtinyt kaupunkiin tutustumaan vasta reilun vuoden. Ihan ok. Vähän hiljanen, mutta en minä kaupungilla ole ikänään pyörinyt.
Ei kyllä itseänikään nukuta kun tulin nukuttua 4.30-13. Emäntä kyllä kuorsaa jo oikein hyvin tuossa lähes vieressä :D
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
melkein osaan....
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En ollut. Kaikista höntsäilyistä kävin katsomassa vain Narrit-IFK -pelin.

Edit. Kaikki eivät siis sittenkään tunne apinaa, vaikka apina ei tunne ketään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuopiosta kävi Tampereella kaikkien aikojen suurin vieras yleisö 1.11. Tapparaa vastaan. Kuopiosta 287 kuudella bussilla ja pyhäinpäivän takia oli mahdollista saada vain 6 bussia. Lähtijöitä olis ollu reilusti yli 300, mutta sitten Tampereella olevat ja muualta tulleet paikkasi hyvin sitä. Noin 350 savolaista kuitenkin haki pisteet Hakametsästä sillon. Varmasti on isompiakin ryhmiä ollu liikkeellä, mutta KalPan ennätys tuo on, edellinen ennätys oli 1991 keväältä Turusta, kun KalPa pelasi finaaleissa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jaa..No se oli sitte joku toinen nainen, jonka kanssa luotiin toisiimme kaupassa katseita. Hän HIFK-huivi päällä ja minulla RL:n paita. Kukahan se mahtoi olla...*tähän viulu-musiikkia ja rakkuas-lauluja*
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näitkö muuten KP sen videon mitä kaipailit jossain toisessa ketjussa aikasemmin? Pystyyhän niitä Ylen Areena videoita koneellekin lataamaan, ettei tarttee kattoo nettiyhteyden yli.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
PS. Topo on ämmä ja Pena ei ole ämmä.

Topo on jumala ja Pentti on vielä enemmän. Lennukin on vitun hyvä jätkä.

Väsymyskin katosi kun kiihdytin vähän tahtia tässä tissuttelussa. Teen tässä samalla pientä treeniä ja odottelen Sens-Habs ottelua.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tossa vielä linkki KalPan kannattajien sivuille, mistä löytyy oikeesta reunasta valokuva, mistä klikkaamalla voi katella muutaman otoksen KalPa-fanien matkasta Tampereelle.

http://www.mustaverkosto.net/

En kuulu itse tuohon Mustaan Verkostoon, joten sinänsä en sen puolestakaan puhu. Ei ne kehuttavia kuvia oo, mutta kuvia kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Toi tais olla siitä legendaaristeta pätkästä, missä HIFK vetäs kunnos broolit. Topo on äijä, vitun Lukko, miksi päästitte. 04-05 pätkä, missä HIFK otti turpaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Öitä KooPeelle.

Onko kaikki muutkin jo treffeillä Uni-Matin kanssa?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Älä nyt hyvä mies vielä. Lupaan, että kaupoista saa kaljaa tänäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös