Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Meikäläiseltä on muuten miedot loppu tyystin. Enää 3cl viskiä jälellä, onko kellään PK-seuden asukilla ylimääriäisiä jaettavana, jos vaikka taksilla tulen hakemaan?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kertokaa nyt te HIFKin miehet, miten se on? Siis HIFK on perustettu 1897, mutta onko jääkiekko ollut jo sillon mukana? Ei mitään luentua, mutta jos tulee noin niinkun apteekin hyllyltä?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kertokaa nyt te HIFKin miehet, miten se on? Siis HIFK on perustettu 1897, mutta onko jääkiekko ollut jo sillon mukana? Ei mitään luentua, mutta jos tulee noin niinkun apteekin hyllyltä?

Kiekkojaos on muistaakseni 1945, olisikohan sitä ennen ollut kiekkoa mukana en ole ihan varma.

edit. eka kiekkopeli 1929. lähde hifk.fi
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kävin tyhjentämässä ja häviän tässä samalla pokerissa. Nyt on ketju kunnossa.

Oikein paljon onnea.

Meikäläiseltä on muuten miedot loppu tyystin. Enää 3cl viskiä jälellä, onko kellään PK-seuden asukilla ylimääriäisiä jaettavana, jos vaikka taksilla tulen hakemaan?

Jääkaapissa on vielä jokunen kalja ja skumppapullo, mutta tuolta avomieheltä voi varmaan tulla vähän sanomista, jos keskellä yötä joku mies tulee hakemaan juotavaa...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPakin perustettu 1929, mutta ne pelas shakkia montakymmentä vuotta. Sitten tajusivat, että lätkä on enemmän miesten peli.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voihan perse. Naiset, naiset. Mun tapauksessa tosin nainen. Kehtaa tulla möykkäämään, kun mä pikku pöhnässä huudatan musaa... "Laita luurit päähän..."

Pyh, sanon minä ja laitan luurit päähän.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Erittäin hienot perinteet kyllä HIFKllä riippumatta millon kiekko alotettiin. Harvemmalla seuralla on perinteet toissa vuosisadalla.

Täytynee avata olut.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pokerissa sisko hyvä, pokerissa.

Kunhan keskustelua yritin herätellä... Se tosin otti yhtä paljon tulta kuin toinen säälittävä yritykseni, eli maininta Pentti-juustosta. Ketään se ei kiinnostanut, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, että kyseessä on juusto med brandy och nuts.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, mitäköhän sitä tekis. Muuta kuin musiikkia kuuntelis.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Täällähän on kunnon HIFK orgiat menossa? Ei mitään. Game on. Olen varma että näin juuri äsken joulupukin tai sitten se oli jotain muuta.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juttele mun kanssa, noi muut vaan pelaa poksua ja mä en osaa. Nyyh. Mitä Mikkeliin kuuluu?

Joo, näin opiskelijana ei itellänikään ole varaa pokeriin.
Mitäs tänne... tasasen huonoo ja välillä sit menee vähän heikommin. Ei vaan. Tässähän tämä. Mietin tuossa josko kahtelis nhl-pelejä jos jaksaa valvoa. Mitäs sinnepäin?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös