Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onnea Beagle Boylle, kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä.

Itsehän en ole vieläkään valinnut tietäni. Mutta se pois Beaglen onnesta.

Suuret kiitokset. Kyllä se tien valitseminen mullakin kesti ihan kiitettävän kauan. Nyt kävi helvetin hyvä tuuri, kun sain vakinaisen duunin enkä mitään määräaikaista harjoittelua. Pohjaltahan lähdetään, mutta motivaatio on kova.

Lisäksi tämä on hyvä tekosyy vetää kännit keskellä viikkoa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suuret kiitokset. Kyllä se tien valitseminen mullakin kesti ihan kiitettävän kauan. Nyt kävi helvetin hyvä tuuri, kun sain vakinaisen duunin enkä mitään määräaikaista harjoittelua. Pohjaltahan lähdetään, mutta motivaatio on kova.

Lisäksi tämä on hyvä tekosyy vetää kännit keskellä viikkoa...

Ole hyvä.

On varmasti ihanaa vetää kunnon kännit kun duunipaikka varmistuu! Uleåborgirillahan tähän ei ole mitn mahdollisuutta ainakaan lähimpien 4,5 vuoden aikana.

Noh, on mulla jo medianomin paprut taskussa, mutta nyt jyystetään humanististen tieteiden kandidaatin ja maisterin tutkintoa. So so far away...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ole hyvä.

On varmasti ihanaa vetää kunnon kännit kun duunipaikka varmistuu! Uleåborgirillahan tähän ei ole mitn mahdollisuutta ainakaan lähimpien 4,5 vuoden aikana.

Noh, on mulla jo medianomin paprut taskussa, mutta nyt jyystetään humanististen tieteiden kandidaatin ja maisterin tutkintoa. So so far away...


Korostetaan nyt vielä sitä, että opiskelijahan mäkin olen vielä ainakin 2 vuotta. Pääsen onneksi oman alan hommiin, koska tällä alalla CV, työkokemus ja "kalakaverit" painavat helvetisti enemmän kuin arvosanat.

Eikö teidän alalla ole mahdollisuuksia päästä opiskeluiden aikana oman alan hommiin?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eikö teidän alalla ole mahdollisuuksia päästä opiskeluiden aikana oman alan hommiin?

Onpa hyvinkin; sain ensimmäisen työtarjouksen maanantaina. Eräässä kunnassa oli luokanopettaja sairas ja mua pyydettiin tiistaiksi sijaiseksi. Mutta ei vielä näillä eväillä, joten jouduin sanomaan "ei" koska mulla oli totisesti tärkeitä luentoja tiistaina.

Jälkiviisautta voi toki viljellä. Mutta kyllä ainakin minulle näitä työtarjouksia tulee niin kouluista ja paikallisista sanomalehdistä. Pakko vain sanoa no thanks koska pakko ne paperitkin on joskus saatava taskuun.

Ei jaksa lähteä siihen rumbaan, jossa työskentely hidastaa valmistumista - etenkään KELA:n politiikalla, jossa opiskelija laitetaan tiukoille.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei poijjaat!

Kohta ollaan liian kaukana aiheesta. Menee liian viralliseks.

Beagle Boylle onnittelut edellä mainitusta, mutta myös 1900. viestistä. Tasaluku ketjuun siitä!

Bisukkaa koneeseen ja ukkometso.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiitokset karhukoplalaiselle kauniista sanoistasi silloin joskus kauan sitten täällä. Silloin ei vaan ehtinyt reagoimaan.

Tekisi mieli liittyä joukkoon tummaan, mutta puolikuntoisena ei oikein uskalla juoda. Ehkä liityn seuraanne sitten sunnuntaina...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Iltavuorosta tuli kotiuduttua. Eipä tässä vielä malta nukkumaan mennä, joten korkaanpa KOFFIA. Taidanpa kattella netistä musavideoita ja juoda lisempää KOFFIA. Huomenna vielä iltavuoro, jonka jälkeen koittaa 4 vapaapäivää.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täälläkin on koffia korkattu yks jos toinenkin. Arvonpahan tässä että lopettaisko vai siirtyiskö väkeviin... Tietäähän tuon tuloksen, miten käy...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Beagle Boylle onnittelut edellä mainitusta, mutta myös 1900. viestistä. Tasaluku ketjuun siitä!

Eihän mulla ole vasta kuin 1894 viestiä. Merkkipaalu ketjuun mennään vasta kuin 1897 viesti lähtee, kuka tietää miksi?

Kiitokset karhukoplalaiselle kauniista sanoistasi silloin joskus kauan sitten täällä. Silloin ei vaan ehtinyt reagoimaan.

Ollos hyvä vaan...

Ei jaksa lähteä siihen rumbaan, jossa työskentely hidastaa valmistumista - etenkään KELA:n politiikalla, jossa opiskelija laitetaan tiukoille.

Tämäpä se ongelma onkin. Ulos koulusta teksi mieli päästä mahdollisimman nopeasti, mutta työkokemusta on melkeinpä pakko olla siinä vaiheessa. Surullista , mutta totta.

Vieläkin on tälläinen olo
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Huomenna vielä iltavuoro, jonka jälkeen koittaa 4 vapaapäivää.
Vai niin... kai sitä huomenna pitäisi jaksaa suunnata kohti Tukholmaa.

Jos nyt laskin kaikki oikein eikä kollegat saa mitään "lorvikatarria", niin tämän vuoden puolella vielä 12-14 työpäivää (+matkapäivät tietysti). Kai sitä sen verran jaksaa vaikka päällä seisten! Toisaalta taas tätä taivaalta tippunutta saatanan valkoista paskaa katsoessa voisin olla töissä vaikka seuraavat neljä-viisi kuukautta putkeen. Joskos jo ensi talveksi pääsisin kokonaan karkuun tätä vitun epäinhimmillistä vuodenaikaa!

Täällä muuten maistellaan kolmatta iltaa putkeen kynttilän valossa punaviiniä. Ainoastaan eilen oli oikeasti sen arvoinen ilta, mutta fiilistellään nyt pikku jälkihöyryissä. Enrique Iglesiasin live-DVD:kin taitaa olla edelleen paikoillaan, mutta sitä tuskin pystyy laittaa soimaan ilman silmäkulmien kostumista. Mitäs hauskaa kaiveltaisiin tähän iltaan? Hmmm... Sorry, on vaan pakko! Oikein tarkkaan katsottaessa ehkä eräs tuttu käsi vilahtaa videossa...

Enrique Iglesias - Not In Love (live @ Malta 2008)

EDIT: ei helvetissä... tämä on vaan NIIN paljon parempi videon laadusta huolimatta
Enrique Iglesias - Tired Of Being Sorry (live @ Malta 2008)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tää meni täysin ohi, tai ainakin puoliksi. Mutta ei se mitään.

Niin, että jos saat Top pair, top kicker ja oot out of position, check valuen takia, jos oot napilla lyö taas valuen takia ja vihu suurimmaksi osaksi uskoo, että teet conttarin ja maksaa. Mä olen tehnyt tuhansia tuolla logiikalla. *hymiö*

Edit: Ja millään tällä ei ollut mitään merkitystä varsinaisesti sun peliin, kunhan hämmensin muuten vaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avasin sittenkin Rotan, teidän vika. Hitto, että maistuu hyvältä.

Ollaanko me KooPeen kanssa täällä kaksin, vai onko muitakin vielä hereillä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paikalla. Viesti 1896, seuraava sitten merkkipaaluketjuun. Syyn siihen kertoo seuraavaksi Azul.

HIFK perustettiin ko. vuonna.

Jos ei kelpaa, vaihtoehtona tarjotaan seuraavaa: Tampere postikorteissa 1897-2004. Noin niinku kunnianosoituksena tamperelaisille, nääs. Tamperelaissyntyinen Minna Canth muuten kuoli samana vuonna.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, että jos saat Top pair, top kicker ja oot out of position, check valuen takia, jos oot napilla lyö taas valuen takia ja vihu suurimmaksi osaksi uskoo, että teet conttarin ja maksaa. Mä olen tehnyt tuhansia tuolla logiikalla. *hymiö*

Edit: Ja millään tällä ei ollut mitään merkitystä varsinaisesti sun peliin, kunhan hämmensin muuten vaan.

Ei hämmentäny mua, mutta ei myöskään saanu mua niin pihalle että menestystä ois tullu. Mukavasti taas AK:lla turpaan KJ:tä vastaan. Mutta se pokerista, keskitytään olennaiseen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ollaanko me KooPeen kanssa täällä kaksin, vai onko muitakin vielä hereillä?
Paikalla ollaan! Kai sitä pienen kestää, vaikka huomenna pitäisikin vähän liidellä...

Pesukone pyörii vielä reilun tunnin, joten eiköhän tässä ole vielä hyvää aikaa tutustua alkoholin ihmeellisen maailmaan ennen pakkaamista. "Parempi olla pikkuisen kännissä, kuin pikkuisen krapulassa", sanoi jo aikoinaan eräskin tuttu!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Merkkipaaluviesteissä ei vieläkään muutoksia, jäikös BB ihan romania vääntämään?

Ja kuka perkele joi mun Rotan?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu paikalla ollaan... varmaan suhteellisen myöhäänkin vielä jos vaan muistaa kuitata välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös