Kalsarikänniketju

  • 5 245 506
  • 66 703

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No kyllähän se aika lähellä oli, meinaan että eikai siitä tervehtimisestä enää pitkä matka oo siihen pisteeseen?
No ei se tartte edes tervehtimistä. Mulla oli helmikuussa 2000 pientä silmäpeliä Manuela Boscon kanssa - ainakin luulen niin - ja ei siis kaukana ole se tosiasia, että Harri Kirvesniemi olisi vaimoni eno ja Sporde jahtaisi myös minun tietojani liittyen erinäisiin hiihdollisiin asioihin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Perkele. Vieläkö pyörit sen kanssa? Voisko joku tulla kivittämään mut? Nyt tulee meinaa tuubista sellaista lässynlässyn musiikkia että ihan itteääkin pelottaa.

Tottakai, toimiva etäsuhde. Ei meinaan oo paljoa perään soitellu, eli luottamus on ansaittu.

Mitä kuuntelet jos saan kaivaa tällasta tietoa kaikenkansan pällisteltäväksi?

edit. Niin, missäs se Helmi oikein on!? Jerkkukin katos johonkin. Voiko tästä tehdä johtopäätöksiä?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitä kuuntelet jos saan kaivaa tällasta tietoa kaikenkansan pällisteltäväksi?

Kaikenlaista paskaa, mm. Ville Valon ja Natalia Avelonin Summerwinen. Pääsin onneksi jo siitä yli ja nyt raikaakin jo parempaa ja uskottavampaa musiikkia taustalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oon tässä kuunnellut jo 2 tuntia Jaakko Teppoa(!). Jaska on hieno laulupelimanni, vaikkei liene Jatkojan piireissä niin suosittu, kait. On tullut kanssansa samassa seurueessa ryypättyäkin ja jopa pihallansa (selvänä) visiteerattua ja poristua.

Ieva on tämän levyn avauskappale ja paras kipale. Kappaleen "Pamela" skippaan lähes aina.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No nyt on kahdeksisen tölkkiä Karjalaa kumottu. NKotB pauhaa ja elämä hymyilee meikäläiselle sarkastista hymyään. Onneksi olen sen verran yksinkertaista sorttia, että otan tuon hymyn ihan vilpittömänä onnettaren hymynä.

Eimut, hieno pakkasilta ulkona. Puolikuu helottaa ja kalja jäähtyy parvekkeella. Siellä jo jotkut pissikset ovat matkalla baariin kerjäämään drinksuja ukoilta...

Edit: nyt soi Adamski - Killer
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No nyt on kahdeksisen tölkkiä Karjalaa kumottu. NKotB pauhaa ja elämä hymyilee meikäläiselle sarkastista hymyään. Onneksi olen sen verran yksinkertaista sorttia, että otan tuon hymyn ihan vilpittömänä onnettaren hymynä.

Eimut, hieno pakkasilta ulkona. Puolikuu helottaa ja kalja jäähtyy parvekkeella. Siellä jo jotkut pissikset ovat matkalla baariin kerjäämään drinksuja ukoilta...

Hah! Nkotb...voi vittu!

On kuule sentäs aika selkärangallista toimintaa ottaa moinen rangaistus kärsiäkseen, vaikka tämmönen ihmeellinen kylähallinto ympärillä olikin lynkkausmielellä liikkeellä. Ulkona tuntus olevan aika kirpakkaa ilmaa. Tunnelma rauhallinen ja olutkin on kylmä. Musiikkina Blind Guardian. Joulua odotellessa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maha täynnä pizzaa, alla pehmeä sohva, juomana Cragganmore Distillery Edition viskiä ja musiikkina bohren & der club of gore, saattaa uni tulla nopeaan ja tässä ketjussa roikkuminen jäädä lyhyeksi.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin sauna takana ja maailma avoinna. On se vaan niin sanoinkuvaamattoman ihanaa. Nyt tässä vaan sittaillaan kera hyvän musiikin.

Luin ton Käyttäjänimettömän viestin ja suunnaton kateus iski. Siis onhan se jo jotain olla melkein (sivuseikka) sukulaismies Hartsan kanssa. Helevatti. Ei voi mitään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Luin ton Käyttäjänimettömän viestin ja suunnaton kateus iski. Siis onhan se jo jotain olla melkein (sivuseikka) sukulaismies Hartsan kanssa. Helevatti. Ei voi mitään.

Mulla on Hartsan nimmari. Sain sen joskus pentuna jostain maaseutumarkkinoilta. Pitäisköhän ottaa Hartsa-tatuointi nilkkaan?

Np. The 69 Eyes - Lost Boys
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siellä jo jotkut pissikset ovat matkalla baariin kerjäämään drinksuja ukoilta...
Ja jotkut ukot ovat menossa baariin ja tarjoavat niitä drinksuja...

Eihän tämä punkku ja 2kpl 8 %:n kaljaa tietenkään riittänyt. Kohta loppuu. Lisää saatava. Onneksi on kauppa lähellä mutta kolmosoluen juonti kyllä ei enää oikein inspiroi, vaan minkäs teet. Siiderikään ei maita.

Onneksi olen kämpillä. Baareissa on möykkää. Harvoin niissä baareissa soi Jaakko Teppo.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
JESS! Avasin jatkoajan ja olin täysin varma että kaksi ylintä ketjua ovat tämä ja Salkkarit-ketju. Kaikki niinkuin pitääkin siis.

Pitkästä aikaa täällä taas, ja kyllä tekee gutaa. Avokki on ties missä tyttöjen kanssa ja täällä istutaan kotona sprunde auki ja pelataan pleikkaria, olutta unohtamatta.

Noista edellisistä biiseistä tuli mieleen. Eksyin aiemmin you tubeen ja löytyi todellisia helmiä:

Be My Lover
I Like to Move it
No Limit
ja vielä bonuksena:

Heyo Captain Jack

Nyt mennään nousemaan kakkosketjusta ykköseen Washingtonin edustuksessa (NHL09)!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tiedä pleikkarikeskusteluista mitään mutta pleikkarin NHL98 oli ja on kaikkien aikojen paras NHL-pleikkaripeli. Kerran kauden (82 peliä, vaikein taso, lyhin mahdollinen eräaika) maalieroni oli 827-16. Chicago mm. hävisi 26-0. Ei nämä nykyiset pleikkaripelit ole enää samaa. Samoin formula97 oli paras. Ja Boulder Dash ja C64:n Decahtlon..

Slap Shot C64:lla oli kyllä hupaisa. Helppo kamppisysteemi ainakin. Ja sehän vastapuolta vitutti.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
En tiedä pleikkarikeskusteluista mitään mutta pleikkarin NHL98 oli ja on kaikkien aikojen paras NHL-pleikkaripeli. Kerran kauden (82 peliä, vaikein taso, lyhin mahdollinen eräaika) maalieroni oli 827-16. Chicago mm. hävisi 26-0. Ei nämä nykyiset pleikkaripelit ole enää samaa. Samoin formula97 oli paras. Ja Boulder Dash ja C64:n Decahtlon..


Oliko se just tuo -98 missä pelaajat kaatuivat, kun törmäsivät laitaan?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oliko se just tuo -98 missä pelaajat kaatuivat, kun törmäsivät laitaan?
Muistaakseni eivät. Voin olla väärässäkin, eivät ainakaan pahasti laitoihin törmänneet. Pelasimme tuota peliä vielä 2004, uudempien sijaan, joita meillä jo toki oli. Yritimme kyllä uudempia, mutta eivät ne kiinnostaneet. Lienen arviolta 30 000 peliä tuota peliä pelannut. Hattuarvio, voi olla myöskin alakanttiin.

Olisin varmaankin kaikkien alojen tohtori jos olisin sen ajan käyttänyt opiskeluun. Vaan eipä tuo kaduta. Aikansa kutakin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jahas, että Mestis-pelikin meni rankkareihin. Vahingossa huomasin. Ei näin. Pitäisi totutella jo tuohon Mestiksen seuraamiseen syvemmin.

Edit: Sport voitti, Tami paukuttelee henskeleitä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mulla on Hartsan nimmari. Sain sen joskus pentuna jostain maaseutumarkkinoilta. Pitäisköhän ottaa Hartsa-tatuointi nilkkaan?

No löy nyt lyötyä. Mulla ei oo nimmariakaan. Missähän metässä sitä on eletty tai missä metässä Hartsa on elänyt? Tollanen tatuointi vois olla aika tykki juttu. Siinä jäis kaikenmaailman marjanpoimijat paitsioon kun tepastelisit sisään.

Asiasta toiseen jokos ne maagiset jouluoluet on tulleet kauppoihin? Omat liikkeeni on sen verran rutinoituneita laput silmillä lumpsimista ettei oo tullu vielä hirveästi ihmeteltyä. Semmosta paskaa kuitenkin että huh huh. Sama kun joulusuklaakin. Ei vain ymmärrä. No kummasti niitä kuitenkin myydään joten kai se sitten.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Voi jumalauta. Meikä luuli että nyt on Koffi noussut pahasti päähän. Washingtonin maalissa seisoo joku intialainen tytsi. Piti ihan googlata että olenko oikeesti niin jurrissa, mutta en ollut, vielä, sellainen löytyy. Mitenköhän tuosta pääsisi eroon?

Olisi periaatteessa voinut kirjoittaa toiseenkin ketjuun tämän, joten jotta ei off topikata liikaa niin sanotaan että "WUUHUUU", kalsarit- check, kännit - check. Jotenka oikeassa ketjussa ollaan!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missähän metässä sitä on eletty tai missä metässä Hartsa on elänyt?

Hartsasta en tiedä mutta itse olen asunut metsässä nimeltä lappeenranta koko elinikäni. Eiköhän tässä joskus tule muutettua jonnekin toisaalle. Lappeenranta, sut on nähty! Paska paikka.

Laitoinpa Pasiradion taustalle pyörimään. Saa nähdä millaista settiä tänään luvassa. Joku Jatkoajan Kalsarisankari vois vaikka soittaa sinne. Soittakoon vaikka Mielikuvitushahmo. Sillä on meinaa kovimmat näytöt ja parhaat statsit.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ja sitten olisi FA Cupia tarjolla - paitsi että joukkueina Leeds - Northampton. Mielenkiintoistako?

Kyllä! Vanhaa kunnon kaaripalloa ja vääntöä on aina välillä mukava katsella vaikka taitofutiksen ja Barcan miehiä olenkin. Lisäksi Leeds on jo itsestään sellainen tarina että... Toki meikäläinen nyt on sellainen jalkapallon suurkuluttaja että kaikki menee.

Niin ja Shermi ihan omaa metässä olemistani tossa pohdin. Mutta silti Hartsa-tatska olis aika hitti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minähän soitin Pasiradioon viime kerralla aamuyöstä, josta raportoinkin tässä ketjussa. Liekö Shermi jo silloin sammunut. Kerroin lähetyksessä Jonkornille ja Sherminaattorille terveisiä ja kuulin itse, että perille menivät, kun tuo lähetys tuli 20-30 sek viiveellä. Tästä on jotain viikko aikaa. Ei muista tarkkaan. Ajantaju on mennyt tällä viikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös