Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Häätyy mennä anoppilaan.
Suorinta tietä leijonanluolaan kulkematta baarin kautta vai?
Häätyy mennä anoppilaan.
Suorinta tietä leijonanluolaan kulkematta baarin kautta vai?
Ensinnäkin laitetaan muija kuskiksi. Viimeistään Toholammilla Uleåborgir on siinä tilassa, että hän ei vastaa teoistaan tai oikeastaan sanoistaan.
Mene anoppilaan kulkematta lähtöruudun kautta. PLEASE antakaa joku mulle "Vapaudut anoppilasta"-kortti. PLEASE!
Tarkoitatko tuolla "täällä" Ruotsia vaiko Jatkoaikaa?! Jos Ruotsissa oloa ihmettelet, niin sitä sopiikin ihmetellä. Itsekään en aikoinani Ruotsin työreissusta ilman psyykelääkitystä selvinnyt. Sen sijaan jos ihmettelet tällä internetin keskustelupalstalla oloa, niin mitäs ihmettelemistä siinä olisi?! Tämä on oikein mukava paikka, erityisesti moderaattorit uusine täsmällisine linkkisääntöineen tekevät tästä vastustamattoman hienon paikan visiteerata!Täällähän sitä ruottin puolella istuskellaan ja lillitellään jeegeriä. Koti-ikävää helpotetaan kuuntelemalla taattua suomalaista laatumusiikkia Irwiniä ja eläkelisiä.
Mietin tässä vaan että mitä h*******ä mie täällä teen?
Tarkoitatko tuolla "täällä" Ruotsia vaiko Jatkoaikaa?! Jos Ruotsissa oloa ihmettelet, niin sitä sopiikin ihmetellä. Itsekään en aikoinani Ruotsin työreissusta ilman psyykelääkitystä selvinnyt. Sen sijaan jos ihmettelet tällä internetin keskustelupalstalla oloa, niin mitäs ihmettelemistä siinä olisi?! Tämä on oikein mukava paikka, erityisesti moderaattorit uusine täsmällisine linkkisääntöineen tekevät tästä vastustamattoman hienon paikan visiteerata!
Itselläni oli sen erään kesän myöskin Irwinin CD:t Ruotsissa mukanani. Eläkeläiset-yhtyeen CD:t jäivät Suomeen, vaikka niitäkin kokoelmistani löytyy. On se hyvä Ruotsiin mennessä varautua omin korvaeväin, eikä vain kuunnella paikallisia, kuten vaikkapa Abbaa, Europea ja Roxettea!Koti-ikävää helpotetaan kuuntelemalla taattua suomalaista laatumusiikkia Irwiniä ja eläkelisiä.?
Itselläni oli sen erään kesän myöskin Irwinin CD:t Ruotsissa mukanani. Eläkeläiset-yhtyeen CD:t jäivät Suomeen, vaikka niitäkin kokoelmistani löytyy. On se hyvä Ruotsiin mennessä varautua omin korvaeväin, eikä vain kuunnella paikallisia, kuten vaikkapa Abbaa, Europea ja Roxettea!
Kun muuten yhdistää punaviinin ja kahvin, niin saadaan aika hassun makuista sekoitusta. Testasin juuri.
Jaahas, se olisi tämä aika viikosta taas. Amatöörien kalsarointipäivä, kuulemma. Se ei minua lannista. Nyt aivot narikkaan.
Mestistä nyt ainakin pitäisi kyylätä. Vihreä mailikin olisi tarkoitus, mutta voipi olla keskittyminen jo siihen aikaan vähän onnetonta.
Muita amatöörejä paikalla?
Muita amatöörejä paikalla?
Noudatatko nyt varmasti sääntöjä, etkä ole aikeissa lähteä kesken "kalsaroinnin" baariin?! Naisasia-ketjuun viitaten, se voi olla ihan hermoja lepuuttavaa vietellä välillä ihan vain koti-iltojakin...Muita amatöörejä paikalla?
Ja jos en nyt aivan väärin muista, niin eikös se meidän oma jerkkukin joskus ole tänne baarista kirjoitellut?
Katsos, jokainen tekee virheitä, ja enköhän minä rangaistukseni saanut sinä iltana siellä baarissa? Ainakin se keskiviikko oli totaalisen pilalla.
Hakutoiminto toimii sinullakin? Tähänmennessä olen baarissa tehnyt aivan muita asioita, kuin kirjoitellut nettiin tai edes ajatellut sellaisia asioita.
Katsos, jokainen tekee virheitä, ja enköhän minä rangaistukseni saanut sinä iltana siellä baarissa? Ainakin se keskiviikko oli totaalisen pilalla.
Olosuhteemme - sijaintina Turku tai Oulu sekä yhdistettynä noihin tolkullisen naisen puute - huomioon ottaen, yksiselitteinen vastaus on: ei voisi.Seurana omat kusenpolttamat kalsarit ja jatkiksen kalsarikänniremmi. Siis voisko olla enää hienompi ihmisen perjantai-ilta?
Karjalan 8 %:lla tässä joutui aloittelemaan, kun oli vastaava Karhu päässyt pitkäripaisesta loppumaan. Ikävä sivumaku tässä Karhuun verrattuna.